AUDI A4 1,9 TDI PD – MOTOR TRZA KADA SE ZAGRIJE ?

Postovani gospodine Meic, prije svega bih Vam cestitao na entuzijazmu sa kojim odrzavate ovaj sajt. Pregledao sam sva pitanja i odgovore vezane za audi program i nisam uspio naci nista vezano za problem koji imam, te Vam i pisem u nadi da cete mi moci ukazati na moguce rjesenje problema. Posjedujem AUDI A4, 1.9TDI 130KW, 2002.god. Prilikom paljenja se ponasa "normalno", medjutim vec nakon par sati voznje, zaustavim li se pred semaforom pa pokusam krenuti, pocinje podrhtavanje (pretpostavljam motora), nekad je blaze a nekad i prilicno izrazeno i neprijatno. Kada auto prenoci, ujutro pri polasku se opet ponasa "normalno", pa onda nakon sat-dva vremena pocinje sa podrhtavanjem prilikom kretanja iz mjesta. Napominjem da nakon kretanja i prilikom voznje nema nikakvih problema. Hvala Vam na izdvojenom vremenu.

ROVER 416 i. – KAKO DA POPRAVIM KOčNICE ?

poštovani gospodine imam rover 416si 1996g bio sam na tehničkom pregledu nisam prošao radi kočnica 1.osovina lijevo 2200n desno 2000 razlika 9 POSTO .2 osovina lijevo 700n desno 600n razlika 14 posto i pomočna kočnica lijevo 200n desno 300 n razlika 33 posto .komada pomočne kočnice ,hod prevelik . ja sam pomočnu kočnicu zategnuo na 3 zuba ali ona je sad jako tvrda jedva se digne gore što bi ja sad morao da napravim da bi to bilo uredu hvala vam unaprijed na utrošenom vremenu goran

RENAULT SCENIC 1,5 DCI – ZAŠTO JE MOTOR IZBACIO ULJE ?

Poštovani, Prije mjesec dana sam kupio Scenic 2005. godina 1,5 dci, 74kw, 135.000km. Napravio sam oko 2000 km bez ikakvih problema do nedavno. Naime prvo mi se u istom danu dogodilo da vozilo ne prihvaća gas, odnosno prihvaća smo do odreðenog broja okretaja, te se upalila poruka "check injection", nakon čega sam stao, ugasio auto i nakon desetak minuta upalio, krenuo i sve je bilo u redu. Nakon par sati (putovao sam od Splita prema Rijeci) na autocesti sam čuo nekakav prasak i vidio dim u retrovizoru (vozio sam cca 160km/h), nisam bio u mogućnosti odmah stati pošto sam bio u zavoju, te sam uspio proći sa slabim gasom cca 700 m do prvog odmorišta gdje se auto sam ugasio. Nakon toga nisam ni pokušavao upaliti auto nego sam skinuo zaštitnu plastiku sa motora i vidio (koliko se na scenicu može vidjeti zbog malog poklopca motora) da je desna strana motora sva od ulja, te sam na kontrolnoj šipki vidio da ulja u motoru više nema, inače sam prije puta prekontrolirao nivo ulja i sve ostale tekućine i bilo je sve u redu. Trenutno je vozilo u Rijeci u Renaultovom servisu gdje sam dobio informaciju da je uz sve ostalo i "poplavila radilica"? , te sam na njihovu preporuku dogovorio sam da se promjeni kompletan motor. Molim vas da mi pokušate objasniti koji su mogući uzroci navedenog kvara, odnosno kroz koji dio motora je ulje doslovno trenutno iscurilo . Na navedeno pitanje iz servisa nemam odgovor (jedina informacija je da uzrok nije zupčasti remen) pošto sa servisom ne komuniciram direkno, nego preko poznanika koji me spojio sa istim.

PEUGEOT 106 – DISKOVI KRATKO TRAJU ?

Imam peugeot 106 2003god.imam problema sa prednjim diskovima orginal diskove sam vozio 220000kl i od kada sam počeo stavljati zamjenske maksimalno izdrže 10000kilometara i onda mi poćne tresti prilikom kočenja kada stavim nove sve ok neko vrijeme probao sam prvo staviti ful jeftine,brembo iza toga ate eli opet ništa pločice imam orginal iz peugeota unaprijed zahvaljujem

OPEL CORSA – HIDRAULIčNA KOMANDA SPOJKE ?

poštovanje ! iman pitanje u vezi opel corsa 2003 hdroulična spojka ili kvačilo jednostavno u vožnji propalo i ne može se mjenjat brzine. e pa sad jednostavno ne mogu nači posudu za ulje ako uvopče postojin neznan kako funkcijonira takva spojka. prije su auti kad ode spojka prominiš sajlu i vozi....