SAVJETI – IZBOR VOZILA

Postovani gospodine Meicu, pre 2 meseca ste mi dali savet u vezi kadeta suze 1.4 i prateci Vasa uputstva,resio sam problem...elektricna instalacija je bila presecena na 2 mesta,naponska crvena zica i braon zica od ecu-a ka motoru...nije bio napravljen dobar kontakt,sto je imalo za posledicu pregorevanje ecu-a...hvala Vam do neba... Posto je ovaj kadet vec isuvise star,hteo bih kupiti drugo mladje vozilo...molim Vas da mi pomognete prilikom izbora jer u Vas imam ogromno poverenje... 1.uzeo bih benzinca i ugradio bih mu tng 2.za klasu vozila,jos uvek nisam siguran,hteo bih golf klasu(c segment)mada dolazi u obzir i b klasa,tipa skoda fabia 3.raspitujuci se o polovnjacima,dosao sam do saznanja da velika vecina novijih vozila(za mene)od 2001,pa na ovamo ima aluminijumski blok motora...to mi ne odgovara nikako jer mora da se kupuje polumotor,koji je ovde u Srbiji oko 3000e...hteo bih neko vozilo klasicne konstrukcije,gde prilikom propadanja karika i drugih delova moze da se uradi takozvano "osvezenje"ili generalni remont motora...takodje bih voleo da mi preporucite proizvodjaca,gde plin moze uslovno da se ugradi bez dodatnih mazalica,tipa flash lube ili tune up... Molim Vas da mi preporucite vozilo koje dobro podnosi tng,nije veliki potrosac i nema aluminijumski blok motora...golf klasa ili eventualno skoda...unapred zahvalan,Nenad Spasojevic

FORD ESCORT 1,6 i – PUMPA ZA VODU ?

Poštovanje, vozim Ford Escort 1,6 16v 97 god. Pred dva tjedna se pojavio problem: nakon gradske vožnje, kad ja motor topal, kad ga ugasim počne curiti voda, izgubi se cca pola litre. Stvori se lokva ispod auta negdje izmeðu motora i posude. Gledao sam kako kapa i nakon nekog vremena samo stane i ne izbaci svu vodu. Dva tjedna je sve bilo o.k. i danas ponovo. Bi li mogao biti problem pumpa vode ili neka cijev. U vožnji nemam problema sa pregrijavanjem ili bilo čim drugim, samo kad je parkiran nako vožnje. Ako pomaže, auto je ugašen kad počne curiti. To se desilo ukupno 3 puta. Ako bi mogla biti pumpa moram li mijenjati cijelu distribuciju za promijeniti pumpu i koliko doðe nova pumpa. Unaprijed zahvaljujem

VW GOLF III 1,9 TDI – NESTABILNOST VOZILA ?

Poštovani gdine.Meić, Vozim Golf 3 1.9 TDI,110 KS,imam pitanje u vezi letve volana. Auto ima lufta u letvi volana na lijevoj strani (ulje ne pušta i ne lupa),stavio sam nove pune selene,krajnike,kugle,nosače motora,gume(Hankook Ventus V12 Evo 215/40/16),gewinde Weitec i napravio optiku,pa me zanima može li zbog tog lufta u letvi (koji nije prevelik) auto biti nestabilan,posebno na lošijoj cesti i netočan na volanu i pri jačem  dodavanju gasa prednji kotači gube dodir s podlogom(kao kad su amortizeri loši)?Može li zbog letve i volan povremeno tresti na brzinama većim od 110 km/h?Napominjem,vulkanizer mi nije poštelavao nagib kad je radio optiku,jer je prema njegovim riječima bio dobar,iako sam mu rekao da sam podizao gewinde za 0,5 cm na svim kotačima. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru

SKODA FABIA 1,4 MPI – UčESTALI KVAROVI I SUMNJA ???

Poštovani gospodine Meić, vozim fabiu 1.4.mpi 2002.godište. Do osme godine nije bilo nikakvih problema. Redovito je servisirana i održavana. Prije godinu i pol dana započinju problemi. Najprije mi je nekontrolirano počela trošiti antifriz. Mehaičar je rekao da najvjerojatnije pušta negdje na posudi, pa su mi to "kao" popravili. Nakon prijeðenih još nekoliko kilometara, provjerim i vidim da opet troši vodu. Opet su mi nešto mrdali s posudom, i tako još dva puta, da bi treći puta došla i rekli mi da je otišla brtva glave. To su mi popravili, no za 10 dana sam osjetila trzaje u vožnji, i provjerim vodu, i vidim da ima u sebi masne naslage. Odvezem natrag i kažu mi da je sada ulje ulazilo u vodu i da glava nije bila dobro napravljena. To su mi napravili pod garancijom, ništa nisam platila. Auto sam preuzela, doðem kući, s balkona pogledam u auto i vidim baru ispod auta. Pogledam voda cura. Odvezem se opet do mehaničara i on mi kaže da je hladnjak popustio. Promijenila sam i hladnjak. Ne mogu se oteti dojmu da je to nekako sve povezano, a opet vjerojatno može bit i puka slučajnost. Nakon nekoliko mjeseci otišli su selen blokovi, pa sam i to zamijenila. NO, prije dva dana, auto mi je samo stao u tijeku vožnje, gradska vožnja, pri nekih 4o km/h. Parkiram naglo sastrane i više neće da upali. Proizveo je nekakav jako čudan zvuk, kao stari traktor. Nije u mogućnosti uhvatiti kontakt. Kontrolna tabla ne pokazuje nikakav kvar. Mehaničar traži uzroke kvara, navodno da je otišla neka opruga vijka. Naravno da se ne razumijem u automobile...Pa vas ovim putem molim ako bi mi mogli reći što bi moglo biti posrijedi. Unaprijed se zahvaljujem.

-RENAULT LAGUNA 1,9 DCI – ISPADA IZ čETVRTE BRZINE ?

Poštovani, posjedujem vozilo Renault Laguna 1,9 dci (79kw), 2004 godina. Već neko vrijeme primjećujem da se pri vožnji na nizbrdici u 4-toj brzini pri manjim brzinama (okretajima) u lijevom zavoju dogaða da mjenjač ispadne iz brzine. Kako nisam baš imao puno sreće sa ovlaštenim servisima do sad molim vas okvirni pregled mogućih kvarova. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru