RENAULT MEGANE II 1,6 i. 16V – LUPANJE U MOTORU ?

Pozdrav! Imam Megana 2 1.6 16V iz 2003g godine s dinamik opremom i automatskim mjenjacem. Ujutro kad palim motor po koji put mi se cuje nesto kao lupanje ventila! Zvuk je metalan i poprilicno jak ali kad motor prihvati gas sve prestaje i auto radi normalno. To mi se desava samo nakon duzeg mirovanja auta. Receno mi je da je to zbog varijabilne remenice(DEPHASER PULLEY). i da moram uz tu remenicu mijenjati i zupcasti remen i jos nesto(uglavnom sam to promijenio prije nekoliko mjeseci). Zanima me dali taj kvar zahtijeva hitan popravak ili mogu jos neko vrijeme voziti s tim? I molim Vas reci te mi na koliko mijenjam ulje u automatskom mjenjacu i koliko ga ide? Unaprijed hvala na odgovoru!

JAGUAR X-TYPE 2,0 D – CRNO DIMI I NEMA SNAGE ?

Poštovani, sedam dana se borim ali nikako ako sta možete pomozite Mijenjao sam motor na jaguaru x type, 2.0d, 2005 g.,kad sam ga upalio odmah je upalio meðutim na auspuh baca crni dim, i nediže okretaje iznad 2200-2500, nekad zna dignuti okretaje kod prvog paljenja do 3500 i odmah padne na prethodno! U 3 CILINDRA BACA NAFTU A 4 NE A TO SAM VIDIO KAD SAM SKINUO GRIJACE( TRI GRIJACA MOKRA SA NAFTOM) I MJERIO KOMPRESIJU NA SVA CETIRI CILINDRA 29. SKIDAO SAM USISE MISLICI DA NIJE ŠTA OSTALO, SKINUO KATALIZATOR SA TURBINE, ODVOJIO AUSPUH, REPROGRAMIRAO DIZNE, EGR DA NE GOVORIM, PONOVO SKIDAO BOčNO DEKLO SUMNJAJUćI U SEBE DA NIJE U FAZI MEÐUTIM NEMOGU RJEŠITI PROBLEM NIKAKO. NI JEDNU ELEKTRONSKU GREŠKU NE JAVLJA NA 3 4 RACUNALA I ORGINALNOM FORDOVOM RACUNALU, JEDNOM JE JAVIO SAMO VISOK TLAK U USISNOJ GRANI.

RENAULT MEGANE 1,6 E – POVIŠENI LERGAS ?

Bog, imam jedan problem, imam megane coupea 1,6e 96 god. i auto mi je prije dva dana počeo raditi na 2000 okretaja i okretaji nepadaju, i ujutro dok je hladan i popodne kad je vruć isto radi, sad me zanima šta bi to moglo bit? hvala unaprijed

PEUGEOT 307 1,4 i. – MOTOR SE UGASI U VOŽNJI ?

pozdrav.imam peugeot 307 1.4 iz 2003 godine..u zadnje vrijeme mi se auto gasi u vožnji, to se uvijek dogodi kad stisnem kvačilo da bih promjenio iz veće u manju brzinu a pogotovo iz 3 u 2..prešao je 117000 km, u leru radi najnormalnije.što mislite u čemu je problem?hvala

OPEL ASTRA H 1,7 CDTI – DRUGAčIJI ZVUK MOTORA NAKON PREGRIJAVANJA ?

Poštovani g-dine Meiću,imam jedan problem, radi se o Astri H 1.7 CDTI 74kW, prije mjesec dana vozio sam se autocestom, odjednom mi se na displeju pojavila poruka Check Coolant Level, odmah sam skrenuo na zaustavnu traku i počeo zaustavljat vozilo, u tom trenutku ni 10ak sekundi nego sam potpuno stao upalila se lampica pregrijavanja motora i motor se sam ugasio, kad sam stao digao sam "haubu" i vidio da nema u ekspanzionoj posudi antifriza i da je crijevo koje ide prema kabini vozila (za grijanje) puklo, pozvao sam HAK vučnu službu, odšlepali su vozilo zamjenili crijevo i od tada motor teže pali i ima čudan zvuk,zvuči kao kad se ventili raštelaju samo malo glasnije. Auto na snazi ne gubi ništa, ne dimi, ne mješa ulje i vodu a u servisu me uvjeravaju da je jedan klip prolupao bez da su rastavljali motor. O čemu se radi, da se motor koji slučajem pregrijao zar ne bi trebala otići brtva glave motora? Ponavljam da auto praktički dok se upalila ta lampica pregrijavanja nije radio duže od 3 sekunde. Hvala.

FORD FOCUS 1,8 TDCI – NE LIPI ZA SJEDALO ?

Posjedujem Ford fokus 1.8 tdci, 85 Kw., 2002.g., 170000 tkm. Vozilo slabije vuče,ne lipi za sjedalo kad se nagazi. Kad nema opterećenja, kad se vozi po ravni, kazaljka temperature motora je u normalnom položaju. Kod većeg uspona, opterećenja motora, motor se zagrijava, kazaljka doðe skoro do crveog polja. Brzine se ne mogu razvuć. Motor suh, ne dimi. Na 10 000 km motor potroši nešto više od litru ulja budući se vozi po auto cesti. Pretpostavljam da na potrošnju ulja pogoduju velike vrućine. Molim Vaš odgovor te savjet.