RENAULT MEGANE SCENIC 1,9 DTI – NEPOZNATO STRUGANJE NA MOTORU ?

poštovanje, zanima me imam renault megane scenic 1.9 dt 1997. zupcasti je mijenjan prije 2 mj. i do nedavno je sve radilo u redu , prije par dana pocelo je nekakvo struganje oko zupcastog remena u predjelu bosch pumpe... (kao nekakav rasuti lezaj) skinili smo klinasti remen, i dalje se culo, nakon skidanja zupcastog remena pokusali smo zavrtiti sve remenice i jedino remenica bosh pumpe je suskala . potrga se sistem unutra. skinuli smo je i zamijenili, vratili oba remena i zastitne plastike i svejedno se opet cuje struganje jednako kao i prije... mislili smo da je mozda struganje nekakve remenice po zastitnoj plastici ali opet smo ih skinuli tako da opet struze... do cega bi moglo biti?

OPEL ASTRA 1,7 CDTI – DEBLJINA BRTVE GLAVE MOTORA ?

Poštovani, Moje pitanje vezano je uz debljinu brtve glave motora. Na vozilu Astra 1,7 cdti, 2008.g. (oznaka motora Z 17 DTH) prilikom izmjene grijača dogodilo se da su dva grijača pukla i ostala zaglavljena u glavi motora. U radionici mi je rečeno da se kvar može otkloniti skidanjem glave motora i slajem na strojnu obradu. Pristao sam na predloženo rješenje. Na strojnoj obradi glava motora je kompletno obraðena i izmjenjene su brtve na predkomorama dizni. Meðutim pri ugradnji glave na vozilo koristila se brtva koja ima oznake debljine sa tri rupe, a originalna je imala oznaku sa dvije rupa. Objašnjenje u radionici bilo je da je brušenjem glave došlo do smanjenja kompresijskog prostora i da je to razlog zbog kojeg se mora ugraditi deblja brtva. Nisu radili mjerenje hoda klipa. Možete li mi reći da li je ugraðena ispravna brtva? Ako nije kako to može utjecati na rad i trajnost motora? Mogu li zahtjevati da se ugradi ispravna brtva? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

AUDI A4 1,9 TDI – ULJE ZA MJENJAč MI JE PRESKUPO ?

Poštovanje! Imam audi A4 1,9 tdi 1997. g. sa manualnim mjenjačem. Promjenio bih ulje u mjenjaču. Prvo sam htio staviti mineralno ulje shell spirax 85, ali sam dobio savjet da bi u mjenjač mog auta trebao staviti sintetičko ulje shell spirax 75w-90 jer je rjeðe od mineralnog, pa se navodno zimi lakše šalta. To je ulje znatno skuplje od mineralnog, pa me zanima da li bi bilo dobro staviti sintetičko MOBIL 75w-80? Dosta je povoljnije od shell-a a isto tako je sintetičko, i slične je gradacije. Hvala

SKODA FELICIA 1,6 i. – NE MOGU UPALITI MOTOR ?

imam škodu feliciju 1999 g.motor 1.6 (navodno od golfa 3) mpi.imam problem jer nakon što ugasim motor nemogu odmah ga upalit nego moram sačekat do 5 minuta i onda upali.dogodilo mi se dva puta do sada da mi je u vožnji stao,odnosno ugasio mi se motor,al nakon par minuta opet upali.čuo sam da može biti problem u halovom davaču, drugi kaže bombina sa elektronikom,a bujdući da je oboje skupu, i ako več moram mjenjat biulo bi dobro da zamjenim dio koji stvarno treba, a ne nagaðat.Dali možete po opisu navest uzrok problema..hvala lijepa

MAZDA 3 1,6 i. – PROBLEM S AUTOMATSKOM KLIMOM ?

Poštovani gospodine Meić, za početak lijepi pozdrav vama i osoblju vašega servisa. Posjedujem vozilo Mazda 3, 1.6 (z6 motor) u sedan izvedbi, 2005. godište. Sa samim vozilom sam iznimno zadovoljan i moram priznati da u ovih 110.000 km koji su na satu, nikada nije bilo mehaničkih kvarova, te jedino što se na autu moralo odraðivati su redoviti servisi i zamjena potrošnih komponenti. Na žalost, krajem prošloga ljeta počela mi se dogaðati poteškoća sa automatskim klima ureðajem u automobilu. Kada pomičete potenciometar za temperaturu ili snagu ispuha klima ureðaja, on nekada reagira, a nekada ne. Sama poteškoća nije vezana uz ostale postavke ili načine rada klime, dakle pri bilo kojem načinu rada, poštekoća je vidljiva. Problem nije toliko strašan, ali postepeno se počeo pogoršavati i bojim se da će mi u dogledno vrijeme klima ureðaj postati u potpunosti neupotrebljiv. Nekada moram 10 puta okrenuti da bi mi se temperatura promijenila za 0.5°, a potom mi slijedećih par stupnjeva prebaci normalno i obratno ... Obratio sam se generalnom servisu zaduženom za moje vozilo (Mazda Atenza u Osijeku) i upućen sam da je to poteškoća koja se zna dogaðati na tome modelu vozila, ali da je jedino riješenje zamijena kompletnog klima ureðaja, što bi me izašlo oko 7500 kn. S obzirom da sam elektrotehničar po struci, zvuči mi jako nevjerovatno da se potenciometar klime ne može servisirati odvojeno i da je jedino riješenje zamijeniti kompletan sustav. Zanima me koje je vaše mišljenje o toj poteškoći i što mi je činiti, s obzirom da mi je cijena zamijene kompletnoga sklopa previsoka. p.s. Koliko bi često po vašemu mišljenju trebalo raditi održavanje (čišćenje i nadopuna freonom) klima ureðaja na tome vozilu. Unaprijed Vam se zahvaljujem na pomoći!