BMW E60 520 i. AUTOMATIC – MOTOR TRZA U TREćOJ BRZINI ?

Molim vas za vaš cijenjeni savjet u vezi mog vozila marke BMW E60 520i 2004 godina automatik. U vožnji u 3 brzini prilikom dodavanja gasa izmeðu 2000 do 3000 o/min auto trza. Kad prebacim u 4 brzinu prestane i kad preðe 3000 o/min takoðer prestaje trzati. Primijetio sam da kad ga vozim sa većim pritiskom na gas da onda ne trza jer u drugoj stisnem do 4-5000 o/min pa prebacim u treću i onda je on u trećoj već preko 3000 o/min pa ne trza, ali u gradu se ne može tako voziti pa često moram voziti uzbrdo ili u koloni u trećoj brzini i to baš na tim okretajima gdje on trza. Hvala na odgovoru i vašem savjetu. Moram pohvaliti i novu stranicu i sve čestitke autoru. Pozdrav Andrea

VW PASSAT 1,9 TDI PD – MOTOR LAGANO VIBRIRA ?

Postovani, Na VW-Passat 3c 2009 g. 1.9 77kw 55000km imam slijedeci problem, Kad postigne radnu temperaturu Lagano vibrira na leru ali ne uvijek, a najjace se primjeti nakon voznje po auto Cesti. U garantnom roku auto je bio 8 puta u ovlastenom servisu, gdje su mijenjani Kvacilo i zamasnik, Elementi ubrizgavanja, skidana kompletna ispusna grana sa Partikel Filterom itd…. Autodijagnostika ne pokazuje nikakvu nepravilnost. Nakon zadnjeg posjete Servisa mi je receno da za taj broblem jednostavno nemaju konkretno rijesenje vec sad moraju mijenjati dijelove dok ne eliminiraju kvar. Posto sam izgubio svaku nadu za uklanjane tih "vibracija" , htio bih cuti vase misljenje na tu Temu, koliko je to moguce ovim putem. Zvim u Inozemstvu i citao sam mnoge Forume, i moram reci da postoje tisuce Vozaca istog Modela s tim Problemom, gdje Covjek ima osjecaj da VW jednostavno ne zeli ili nezna ukloniti taj "KVAR".

FIAT PUNTO 1,2 i. – PUNO TROŠI I OSTANE BEZ SNAGE ?

Vlasnik sam Fiat Punta 1.2 8v 60 KS iz 2000, g, s oko 120.000 kilometara koji je do prije dva tjedna radio besprijekorno. Tog dana sam ulio 20 l goriva i sutradan primjetio (ne odmah) da nema uobičajnu snagu i agilnost. Iako je u leru radio ravnomjerno na 850 okr pri davanju gasa bi zacugao. Potrošnja mu je s uobičajnih 7 l skočila na skoro 10 a nije imao snagu kao prije. Pomislio sam na nečisto gorivo. Nakon par dana tih 20 l je bilo potrošeno skoro do samog kraja i na drugoj crpki sam ponovo ulio 20 l, ali problem je i dalje bio prisutan. Kako je bilo vrijeme za promjenu svih filtera, ulja... odveo sam ga u servis gdje je dobio i nove svjećice. Ali to nije riješilo kvar. Ponovo sam ga doveo sutradan s potrošnjom od skoro 10 l i predao serviseru koji ga je odmah spojio na dijagnostiku koja nije pokazala ništa. Sve je bilo kako i treba. Potom je resetirao trip comp. i s priključenom dijagnostikom odveo ga na skoro pola sata i prešao oko 25 km. Kad se vratio trip.comp je pokazivao uobičajnu potrošnju od 7 l. Dijagnostika je i dalje pokazivala da je sve po tvorničkim postavkama. Za svaki slučaj mi je sprejem za čišćenje očistio karburator (usis) iako je konstatirao da je prilično čist, ali neka. Nije mogao objasniti kako je auto odjednom postao normalan, računali smo na neku prolaznu mušičavost. Ja sav sretan odvezem auto i nastavim obavljati uobičajne dnevne obaveze, kad nakon 15-tak kilometara, u vožnji, iznenada štucne, smanji mu se snaga, a potrošnja momentalno skoči na skoro 10 l. Sve se vratilo na staro, a rješenje ne znam. Imate li vi kakav savjet? Odakle uopće početi? Zahvaljujem.

PEUGEOT 206 1,4 XS – NEKOLIKO čUDNIH GAŠENJA MOTORA ?

Postovani, vozim Peugeot 206 1.4 xs, 2001.god 75ks i u proteklih mjesec ili mozda vise sam dozivio par neuobicajenih gasenja. Nedavno je na automobilu bio zamijenjen jedan injektor (izgorjele instalacije), dok ostale moram dati ocistiti...mozda vam bude od pomoci informacija. Nego, u par navrata nakon sto sam se zaustavio s autom (dakle nije u voznji bilo) prilikom gasenja je auto izveo nekakav duboki ton (nekakav kontrolni, ne iz masine) i u sve elektronicke komponente su se resetirale; radio, sat, putno racunalo..takoder nakon paljenja bih vidio kako paljenje unutarnjeg svijetla ili podizanjem prozora (el. podizaci) mi trepere prednja svijetla ili se jedno cak ugasi. Je li stvar u akumulatoru kako mi moj nestrucni unutarnji glas govori ili je problem ozbiljniji nego sto mislim?

FIAT STILO 1,6 i. 16 V – NITKO NE ZNA ŠTA MU JE , POMOć ?

Postovani! Molim Vas za pomoc jer neznam sta da radim. Bio sam kod bezbroj majstora i nitko nista nezna. Naime imam Fiat Stilo 1.6 16 v 2002. Godina. Prije nekih 6 mj. Se poceo gasit za vrijeme voznje i bacao je greske ASR faliure, alternator faliure, lose conection. Promjenio sam potenciometar,senzor bregaste, senzor donjeg kuta paljena,akumulator,zamjenio pozicije releja i sad to mi opet radi kad je motor hladan. Sta da radim a auto je preso samo 80000 km?

CITROEN XSARA 1,4 i. – MOTOR OPET LOŠE RADI I NAKON ZAMJENE INJEKTORA

Poštovani imam problem sa xsarom 1,4i 55kw 2000g.Naime automobil radi normalno dok se ne zagrije.Nakon preðenih cc 15km pali se lampica dijagnostike motora(titra) te motor radi na tri klipa(malo radi normalno malo na 3 klipa)U servis izbacuje grešku brizgalice 3.Zamjenjen je injektor ali problem ostao isti.