CITROEN C4 2,0 HDI – I NAKON ZAMJENE SPOJKE OPET NIJE DOBRO ?

Postovani Prvo da se izvinim radi moj los jezik. Pisem iz Makedonije. Imam C4 HDI 110KS, 2005 god. Imao sam problem sa lamelom. Prilikom pokretanja u prvu brzino javljalo se tresanje (podrhtavanje) auta. Rekli su mi da je set lamela. Dok su menjali reklu su da je zamajaci u redu. nakon promene celog seta (lamela, potisna ploca, drug lager) auto ne trese u prvu brzinu. Ali sad na pedalju osecam grebenaje pri promenu brzine ,pri samom pokretanju ili kad radi u mesto. Grebanje se dobro oseca. Kade se auto ugasi to se grebanje na papuci ne ocesa. Isto tako u vozni pri promenu brine kad se pritisni kvacilo cuje se neki zvuk kako neko lupanje. Sad oni kazu da je najverojatno zamajac mada su pre toga rekli da je u redu. Dali je to mozno da zamajac ne valja? Dali je mozno da set kvacila koji su stavile nesto nije u redu. Unapred Vam hvala

RENAULT MEGANE 1,9 DTI – MALI PROBLEMI S AUTOM ?

Pozdrav g.Meiću, Evo imam malih problema s autom, vozim renault megane 1,9 dti 1998god. 72 kw. danas smo se odredili ići na more, vozim se kroz Liku po autocesti i auto mi neće ići brže od 100km/h, uzbrdo i nizbrdo isto je , gas do poda ali neide.udjem u tunel i izadjem van malo ide do 120km/h pa za par minuta opet isto. sto bi to moglo biti ?? . prije dvije godine sam promijenio mjerac protoka zraka, filter zraka mjenjam jednom godišnje,svakih cca 20000km. eto toliko i lijep pozdrav sa otoka Paga

CITROEN C5 – REGULATOR ?

Štovani, na osobnom vozilu Citroen C5 model 2009. godine s prijeðenih 35.000 km, na displayu klime ureðaja ne radi regulator temperature lijeve zone kabine te je isti praktično blokiran na temperaturi od 23 stupnja. Desni regulator dvozonske klime radi bez problema. Je li nužno mijenjati cijeli display klime i koliko bi koštala ugradnja novog displaya? Unaprijed hvala na odgovoru.

RENAUT LAGUNA 1,8 RT – MOLIM DA MI ODGOVORITE ?

Da ne duljim ,postavio bih vam 3 pitanja za isti automobil i htio sam da mi pomognete vasim strucnim savjetom. 1.Renault Laguna 1.8 rt,66kw,1996.god.217000km.na 210000km stavljeno ulje.Na 217000 doslo do minimuma.Da li je to velika potrosnja. 2.Prekidac za regulaciju cirkuliranja zraka u kabini(sajba,glava,noge,glava-noge)mi je ostao zaglavljen na polozaju samo sajba.kako god da vrtim prekidac uvijek mi vraca na isti polozaj.Nece kliknut na drugi polozaj nego ga uvijek vraca na isti.Rekli su mi da je zapela sajla,da je klapna negdje zaglavila pa ga vraca nazad i da za to moram rastavit komplet instrument tablu da se do toga dode i popravi.Da li je to tako. 3.seris klime napavio,podmazano s nekim uljem,pustena nekakva tekucina,tlakovi su svi ok,kompresor ok(tako su mi rekli u servisu)napunili su mi klimu,ali ne puse onako hladno kako bi inace trebalo.da li je to sto puse samo na sajbu(jer ne moze nigdje drugdje-pitanje iznad-)koja je jako zagrijana.Znate,ono,radi ali nije to to.Ne puse hladno kao u nekim drugim autima. 4. S postovanjem i nadam se da cete mi pomoci kao i svaki put do sad.

FORD MONDEO 2,0 TDCI – U VOŽNJI čESTO GUBI SNAGU ?

Postovani...imam ford mondea 2002 g. 20 tdci85 kw...220 000 km.U zadnje vrijeme mi tijekom voznje gubi snagu,kao da mu turbina ne radi.Moram napomenuti da se ne pale nikakve lampice,turbina ne daje nikakve cudne zvukove kao ni motor.Kad je hladanije problemi su manji,cesće se gubi snaga na visokim temperaturama....kad izgubi snagu baci malo jaci crni dim i stanje se popravi ali to vise nije snaga na koju sam navikao kod ovog automobila.Ne primjecujem nikakvu potrosnju ulja ili slicno...u biti kao da ne prima dosta zraka za smjesu goriva.Ne postizem visinu obrtomjera ili jako tesko ni sa stisnutom papucicom gasa do kraja.Mjenjao sam agr ili kako se tocno zove cip bregaste na 150 000 km ali simptomi nisu isti.Molio bi vas za savjet...hvala

HYUNDAI ACCENT 1,5 CRDI – ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Poštovani gosp. Meiću. Vlasnik sam hundayi aksenta 1,5 crdi 2002 god. Prvi sam vlasnik i do sada sam prešao oko 250000 km. Vozilo je odlično, mali potrošač, odličmo vuče ali teško pali. Prošle godine imao sam problem sa bravom i ključem te senzorom na radilici. Radi slabijeg palenja zimus je kupljen novi akumulator ali stanje u paljenju nije se mnogo promijenilo. Auto neveselo vrti i relativno teško pali. Od prije nekoliko dana pali nakon dugo verglanja. Kada je hladan i pali za 10-ak okretaja a kada je vruć treba mu mnogo duže. Bio je je u servisu na pregledu (preko kompjutera) i sve je u redu. Pumpa je promijenja na nekih 120000 km i rekli su mi da je to normalno.Može li pumpa praviti problem oko paljenja (mislim da ona treba da radi ili ne radi). Gorivo točim na OMV-u. Napominjem da auto ne troši ulje, odlično vuče, troši oko 5l goriva. Možete li dati savjet kako otkloniti problem oko paljenja? Hvala