RENAULT MEGANE 1,4 i. 16V – BIO SAM KOD VIŠE MAJSTORA ,BEZ REZULTATA ?

imam auto renault megane 1.4 16v 1999g.Kad je hladan u ler gasu radi normalno, a kad krenem i izbacim iz brzine sat od obrtaja skace gore,dole.Kad se ugrije radi normalno.Bio sam kod 10 majstora svaki drugacije govori,mijenjo sam i motoric gasa,indikatore i kvar nije otklonjen. Zato vas molim da mi pomognete.. Unaprijed vam zahvaljujem..

BMW E46 316 – BRUJANJE DIFERENCIJALA ?

Gospodine Meiću,problem na BMW e46 316. U vožnji se osiječa brujanje oko diferencijala. Zvuk se pojavljuje u trenutku oduzetog gasa,naročito pri manjoj brzini kad je rasterečen. Skidao sam diferencijal,.gumeni seleni,križ i srednj ležaj kardana su zdravi. Sumnjam na homokinetične zglobove do diferencijala(kruti su ,imaju grezu gipkost) i na sam diferencijal. Kad ih okrečem u suprotnim smijerovima, osiječa se u njima hod(pratečih) zupčanika,kao po skali...

HYUNDAI SONATA 2,0 i. 16V – SMETA MI JER TEŽE PALI NA TOPLO ?

Poštovani gospodine Meiću,rado ćitam vaše savjete iako mi do danas nisu bili potrebni.Ovoga puta ipak mi treba savjet za mog ljubimca.Imam Hyundai sonatu 2.0 iz 2001 g. sa prijeðenih 150 000 km,ne troši ulje,normalno radi,ne pali se lampica,drugi sam vlasnik već 6 godina i do sada nisam imao nikakvih problema.Prije 6 godina ugradio sam plin Landi renzo-omegas(direktno ubrizgavanje)i šta se toga tiće jako sam zadovoljan.Auto normalno pali dok je hladan,ali kad ga palim dok je još topao(npr nakon pola sata)on teže pali,zapravo upali ali uz dodavanje gasa.Možda će neko reći da je to u redu i da sam sitnićav ali mene to smeta.Moram napomenuti da sam prije mijesec dana ultrazvućno ćistio brizgalice i da je bilo možda malih promijena na bolje ali po meni nedovoljno.Po meni ili su brizgalice slabo oćišćene ili je nešto treće u pitanju.Molim vas za savjet i unaprijed zahvaljujem.!

FIAT PUNTO 1,1 i. – POVEćANA POTROŠNJA I BROJ OKRETAJA ?

Postovanje gosp. meic! Posjedujem Fiat Punto 95god 1.1 55ks 160tkm. Nedavno sam prijetio problem da mi auto radi na cca 1100 okretaja (rijetko kad radi na 800-900) i da je potrosnja povecana. djeluje mi kao da cok radi stalno. Vas spektar znanja mi mozda moze pomoc odakle da krenem posto imam jos jednog punta za dijelove. Obje bobine nove, kablovi, svijecice, filteri. Hvala

VW GOLF IV 1,9 TDI PD – TEŠKO PALI, TROŠI ULJE ?

Gos Meić vidim da imate na svako pitanje odg...Kupio sam golfa 4 2000god pd motor 86 kw.(provjera sata obavljena i ima 250000km(Jako tesko pali...Kad sam ga otero majstoru koji ima servis on mi je reko da mora nesto glave skidat i da taj opravak kosta 2500 kn,Medutim kada je to obavio reko mi je da nije to nego da gubi kompresiju na karikama da je potrebna zamjena karika...I zanima me dali turbina mora fickat (onako lagano kad ga doterate do 2100 obrtaja,a kad ga priterate i kad saltate dalje necuje se nista....Mene zanima dali vrjedi to sve opravljat,i da mi vi date savjet (jer ja neznam vise sta bi)I nimi jasno zasto zamjena karika (jer kad ga teram 180 auto putem i stisnem gas auto nema dima) pozzz

MAZDA PREMACY 2,0 DITD – NAKON SERVISA NEMA SNAGE ?

Pozdrav. Posjedujam Mazdu Premcy disel,2002g,74kw,201500km.Napravio sam veliki servis nedavno (zupčasti,klinasti,vodenu pumpu,napinjače,antifriz, ule,filtere).Još i prije mi nije dobro "vukao"tj trokira,ali malo u vožnji kod recimo 2000 okretaja u drugoj ili trećoj.Kada u vožnji mu dam jači gas on ga ne primi,nego mu moram davati postepeni gas uz lagano trokiranje.Slabo mi isto vuče u drugoj kod uzbrdica.Niti jedna žaruljica ne svijetli.Jedan mehaničar mi je rekao da očistim aspuh.Želio bih Vaše mišljenje i savjet. Zahvaljujem.