RENAULT CLIO 1,2 i. – KADA SE ZAGRIJE , NE RADI DOBRO ?

Poštovanje! Imam malih problema sa svojim Renault Cliom, 2000. godište, 1.2, 60ks, 85000 km. Prije 15ak dana se počeo čudno ponašati. Kad je hladan u leru radi normalno, isto tako kad je hladan i kreće i vozi normalno. Problem nastaje kad se auto zagrije, odnosno kad dosegne radnu temperaturu. Onda počinje isprekidano i nestabilno raditi u leru, svako malo se zatrese i na trenutke daje dojam kao da će se ugasiti, ali se ipak ne ugasi, osim toga kad tako isprekidano radi kao da u naletima izbija zrak iz auspuha, a kad sam bolje poslušao čuo sam isti taj zvuk negdje kod motora. Što se tiče vožnje kad se zagrije, problemi nastaju kad treba krenuti i kad se prebacuje iz 1. u 2. brzinu i iz 2. u 3. Auto počinje trokirati kada prebacim u višu brzinu i lagano dajem gas. Kada proðem 3. brzinu čini mi se da radi normalno. Promijenio sam jer je bilo vrijeme, a i jer se pojavio ovaj problem slijedeće dijelove: filter ulja, zraka i goriva, svjećice i kablove te nosač motora, ali problem je još uvijek prisutan. S obzirom da sam kupio ovaj auto tek prije 2 mjeseca, ne znam da li se ovo i prije dogaðalo. Želio bih čuti Vaše mišljenje prije nego što poduzmem daljnje korake u rješavanju ovoga iritantnoga problema. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

FIAT MAREA 1,8 i. 16V – MIL-LAMPICA MOTORA ?

imam fiat mareu 1.8 16v 97 god i danas mi se upalila lampica,piše oštećenje sustava za ubrizgavanje pa me zanima šta bi to moglo biti?inače vozim ga već 3 godine i ovo mi je prvi kvar a pošto se ne kužim baš u automobile pa molim za savjet.

RENAULT SCENIC 1,9 DCI – MOLIM POMOć !

Vlasnik sam R. Scenica 1.9 dCi (74kW) iz 2002. Auto sam kupio, pred par godina, kao rabljen nakon temeljitog pregleda u servisu (uklj. i mjerenje kompresije). Odmah po kupnji sam napravio veliki servis (zamjena remenja). Otad je auto napravio oko 40.000 km (u trenu kupnje na satu je bilo 110.000 km), s time da se na svakih 10.000 km radio redovan servis (Elfovo ulje, kvalitetni dijelovi). Auto je vožen po ps-u, dakle, bez naglih ubrzavanja, laganini vožnja dok motor ne postigne radnu temp., kombo vožnja otvorena cesta (cca 60%) - grad (cca 40%). Najprije mi je otišao egr ventil, potom sam zamjenio zadnje diskove (skupa s uprešanim ležajevima), pa stražnje amortizere da bi, nedavno, otišla turbina. Žalosno je da je auto 2 tj. prije raspada turbine bio na servisu (kod kojega već 10 god. servisiram svoje aute i u kojeg sam dosad imao puno povjerenje (nije ovlašteni)) i da mi serviser nije skrenuo pozornost na potencijalni problem s turbinom. Turbinu sam reparirao tek nakon što je pregledana uljna pumpa, leteći ležajevi, usisna grana (sve ok). Nakon instalacije turbine, rečeno mi je da auto u leru podrhtava dok ne postigne radnu temp. (što prije nije bio slučaj). Kada motor postigne radnu temp. podrhtavanje prestaje. Kompresija je tðr. bila u redu (ujednačeni tlakovi na svim cilindrima, čini mi se oko 30 (bara?)). Ubrzo mi je i potvrðeno da su otišle sve 4 dizne te da je iste potrebno reparirati, što je značajan trošak. Zanima me jesu li ovo znakovi da je motor pred izdisajem i je li moj serviser loše obavio posao (jer da sam na vrijeme reparirao turbinu, a reparirao bih je da me obavijestio da je u lošem stanju, ne bi otišle dizne). Ispričavam se na podužem postu i molim vašu pomoć.

FIAT BRAVO 1,6 i. 16V – FALI MU 35% SNAGE ?

Lijep dobar dan!!! Imam problem sa fiatom bravo 1.6 16v 96god. 200.000km auto nema potpunu snagu motora fali mu od prilike 35% snage. Pregledali smo kompletan ispuh i sve je ispravno mislim nije nista zacepito isto tako sam isao ga spojiti na kompjuter i izbacio je gresku "bombina 1, bombina 2, code kljuca" code kljuca su uspjeli izbrisati s popisa a bombine nisu. Meðutim promjenili smo i bombinu ali isto nema potpunu snagu. Isto tako je izgorio jedan od 4 glavni veliki osiguraca (zeleni 30A)taj smo zamjenili s ispravnim i onda se desava problem cim ga ustekam auto si sam daje kontakt i i nekada oce da upali jedva a nekada ni nece a kad upali jedva radi u leru i prilikom gasenja auta nece uopce da se ugasi vec radi dalje iako je kljuc izvaden iz bravce pa ga moram ugasiti ako da izvucem taj zeleni osigurac. bio bi jako zahvalan ako imate ikaki savjet ili svoje misljenje. Unaprijed puno hvala i svaka cast na ovakvoj mogucnosti trazenja pomoca od pravih majstora. Pozdrav

AUDI A6 – HLAÐENJE KABINE ?

Dobar dan Sve pohvale za besplatne savjete i na strucno misljenje. Naime imam pitanje vezano za Audija A6 2005 godina u vezi klime uredjaja. Kada klimu upalim npr 18 c ili 0 c u sredini konzole puse hladan zrak a sa strana i ispod mi puse skroz vruc zrak ? sta bi to moglo biti dali klapne ili senzori ili nesto trece. Hvala puno i nadam se na pomoci.

OPEL CORSA C 1,2 i. – KOčNI SUSTAV ?

gospodine ili druze,,evo mene opet,,jer uvek dobijem tacan odgovor od vas,i svaka vam cast ovo sto radite i pomazete ljudima..ovako..imam korsu 1995 god,,1200...i bas danas sam radio zadnji trap,,neko varenje,solja itd,,i primetio sam kada sam vozio do kuce da mi ej kocnica mnogo tvrda a rucna nema je ni malo,,i prednji diskovi vruci,,,,?? hvala i sve najbolje vam zelim