LANCIA 1,9 TD – OBLAK BIJELOG DIMA ?

Poštovani Gosp.Meić imam problem sa lanciom 1.9 td 1995 g.Na autu je servisirana bosch pumpa koja navodno nije s tog auta i poštelana je na stolu po bosch specifikacijama za pumpu tog serijskog broja.Očiščene su dizne.Reparirana turbina i očiščen kompletan usis i intercooler.ali auto kad se upali nakon stajanja dužeg od 3 sata baci oblak bijelog dima.Kad ga se normalno vozi ne dimi ali kad stisnem gas do kraja dimi crno.Troši 1 litru ulja na 10000 km.Ima 240 000 km.Kompresija na tri cilindra 25 a na jednom 26.na bregastoj lagano potrošena dva brijega,neznam koja.Hvala unaprijed na odgovoru.

CITROEN SAXO – NEUGODNO ŠKRIPANJE ?

Odlična stranica, osobito za entuzijaste. Prvi sam vlasnik Saxo-a već 10-ak godina, i sam zadovoljan ovim autom. Nije bilo nekih velikih problema sa njim do sada. Prešao je 70000 km. Pojavila se stvar koja nije puno važna no koja umije smetati prilikom vožnje. Naime, na mjestima gdje je put neravan ili prilikom penjanja na trotoar, začuje se škripnja ili amortizera ili nečeg sličnog, a kao kada se suha i tvrda guma trlje o nekog metala. Meni liči da su amortizeri, ili stabilizacijska šipka koja se pruža izmeðu prednjih kotača, jer zvuk dolazi spreda - ispod pedalja. Prije par godina škripala je rezervna guma o tijelo auta. Skinuo sam je ovoga puta, da bih utvrdio dali je ona. Nakon skidanja još traje škripanje. Namastio sam držače stabilizacione sipke, al se škripanje još uvijek čuje. Vjerojatno dolazi iz amortizera. Koji je lijek? I drugo pitanje: Pumpica za vodu za pranje stakala, radi sa pulsiranjem, te uz držanje iste treba čekati 10-ak pa i više sekundi dok ne počne prskanje, i to u ritmički isprekidanom mlazu. A za pranje zadnjega stakla još i dulje. Ima li koji razlog za to ili je došlo vrijeme mijenjanja. Koristio sam samo destiliranu vodu! Uz prijateljski pozdrav iz Makedonije, Vlado

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI – POMOč ! BIJELI DIM NA AUSPUHU ?

Poštovani g-dine Meiću, moj problem je u slijedečem Posjedujem Škodu Oktaviju, 1.9. TDI, godište 2002, 81 KW , prešao 180. 000 KM. Auto posjeduje urednu servisnu knjižicu i jako dobro me služilo. Prilikom jedne vožnje došlo je do naglog ubrzanja vozila. koje nije bilo proporcionalno datom gasu , te do gašenja vozila. Nakon toga sam stao i ponovo upalio auto bez ikakvih problema, primječujući u vožnji kod dodavanja gasa trzanje vozila. Ujutro narednog dana auto je ponovo sa lakočom upalilo,pojavio se oblak bjelog dima, a trzanje u vožnji se nastavilo. Auto sam odvezao kod majstora koji je dosta dugo utvrðivao kvar i na kraju ustanovio da se radi o klipnjači. Prije toga je sumnjao na turbinu koju je izvadio i koju smo kod nadležnog servisera reparirali, Takoðer je promjenio dvije dizne koje su bile zapušene, sve filtere, ulje, dihtung glave motora, te pregledao karike za koje je rekao da su dobre. Obzirom da se nakon rada ponovo javljao bjeli dim samo kod jutarnjeg paljenja i koji je trajao 5-6 sekundi, majstor je predložio pregled bosh pumpe kod ovlaðtenog majstora koji je pregledom sa potrebnim ureðajima ustanovio da je pumpa u redu. Napominjem da auto dobro pali , a dim se pojavljuje jedino u jutarnjim paljenjima. Kod vožnje auto super vuče, nakon izvršenih radova više nema trzaja u vožnji, jedino je blago pojačan zvuk motora sa primjetnim metalnim zveckanjem.Prilikom vožnje nema ispuštanja dima. Obzirom da majstor kod kojeg sam radio auto više nema ideja šta bi moglo biti, Molim Vaše mišljenje i savjete kako bi se mogao riješite pojave izbacivanja jutarnjeg bjelog dima i smanjenja zvuka rada motora. Unaprijed Hvala i Pozdrav.

LADA 2103 1,5 S – MOŽE LI SE SMANJITI POTROŠNJA ???

poštovani g. meić, imam jednu dilemu pa bih vas molio da mi pomognete. vozim ladu 2103 1500sl, 78. godina, 106 000 km. auto je u vrlo dobrom stanju, ali zabrinjava me potrošnja od 13-14 litara čiste gradske vožnje. bio sam kod majstora koji je rekao da bi najbolje bilo kupiti novi (i moderniji?) karburator (kod nas ima samo od lade 2107 i košta 1100-1300kn). on je tada pošpricao moj karburator nekim sprejem, i zadnja potrošnja čisto gradske vožnje mi je bila 12,6 l. ono što me muči je koliko će se novi karburator isplatiti, naime, motor radi mirno, ubrzava odlično u svim režimima (malim i visokim okretajima, puni gas...), ne guši se, u leru mirno radi, zaista ide odlično...može li povećana potrošnja biti jedini znak za promjenu karburatora? (možda teže paljenje kad je motor zagrijan i odstoji 10-15min?) ne znam kolika bi mogla biti optimalna potrošnja za moju ladu i je li ova potrošnja normalna za takav auto? (na otvorenoj cesti troši 8,5-9l). vozim "penzionerski", a napominjem da je ostatak motora u odličnom stanju (stručno pregledano, mjerena kompresija), novi filtri, svjećice, kablovi, radi ko urica, a danas sam dolio 2 dl ulja nakon 800km. molim vas da mi pomegnete u dilemi, jer nisam siguran koliko ću dobiti s novim karburatorom, a relativno je skup...puno vam hvala na odgovoru.

FORD FOCUS 1,6 TDCI – ŽELIO SAM SE UBITI ?

Imam pitanje. Posjedujem Ford focusa 1.6 tdci 80kw 2006god.. Pojavilo mi se da mi je intercooler i crijevima od zraka bilo ulja. Kad mi je majstor skinuo odusak bacao mi je veliku kolicinu ulja na njega.. Nakon toga je krenulo remontovanje turbine, remont dizni glava je poslana na pregled bez ikakve greske, zatim zamjenuti let.lezajevi karike do set. diht. za motor .. I na kraju kad sam pomislio da je sad sve ok ponovo se isto ponasalo zelio sam se ubiti... Niko ne zna sta bih moglo biti ... Ako mi mozete ikako pomoci oko toga ... Ili dati kakav savjet