BMW 320 D – čESTO KIDANJE REMENA ?

prije svega zahvaljujem Vam na odgovorima koje dajete tako nesebicno i profesionalno.svaka cast! Posjedujem BMW 320d e46 ,136 KS iz 2000 godine.auto sam kupio prije 2 godine i cuvam ga i pazim kao bebu. osim (pre)redovnih servisa na autu je zamjenjeno dosta toga,sto se motora tice. Naime najveci problem je remen tj. kidanje remena koji je na remenici servo pumpe.zamjenio ih 3 puta u godinu dana jer jednostavno se zarežu na jednom djelu i polako se pocinju odmotavati komadici končića remena.kako mi je lani pukla ona aluminijska klackalica preko koje remen ide,a majstor je zavario, prije 5 dan sam zamjenio novim djelom gore navedenu te zamjenio i amortizerić koji stoji na njoj no danas ponovno vidim da se remen poceo trositi sa strane.gledala su 2 majstora i ne razumiju o cemu se radi.zamjenjena takoder 2 natezaca(jer se culo neko cviljenje remena).no cviljenje nije prestalo nakon zamjene zih natezaca vec 4. ili 5. dan od zamjene.remen se cini da ide ravno bez odstupanja.sto bi mogao biti uzrok? hvala vam unaprijed!

FORD FOCUS – MUKE S NOVIM VOZILOM ?

Postovanje, Zamolila bih Vas za savjet u vezi problema sa mojim Ford Focusom (2011 godiste). Vozilo je kupljeno prije mjesec dana i presao je svega 3000 km. Medjutim, klima je nekoliko dana vrlo slabo hladila, da bi na kraju potpuno prestala da radi tj. puse topao zrak. Sat vremena nakon toga upalila se signalna lampica da se provjeri stanje motora (kvar na motoru). U servisu su mi rekli da je nedostajalo freona?!? - kvar sa klimom (nov auto) i da smo vjerovatno vozili "previse gradske voznje" tj. da moramo turirati automobil pri voznji u gradu jer su takvi novi motori ili da je mozda sipano nekvalitetno gorivo (ja uvijek sipam na provjerenim pumpama). Nakon toga je vozen jedan dan i sve se isto ponovilo, prvo klima pa onda opet signalna lampica za provjeru stanja motora. Imate li neki savjet/preporuku jer ovlastenom servisu vise ne vjerujemo? Hvala i pozdrav

BMW 320 D – NEMA SNAGE I GUSTI DIM NA AUSPUHU ?

u vožji od oko 160 km/h,bmw 320d 110kw,je počeo gubiti snagu i uopće ne reagira na dodavanje gasa. Kada bi dodao gas uopce ne može ubrzati.kada sam smanjio brzinu na 70-80 km/h,počeo je izbacivati gusti bijeli dim.kada sam stao na benzinskoj,na leru je radio kao na 3 cilindra i opet izbacivao gusti bijeli dim.Dali netko zna nešto u vezi toga?!hvala!

FORD MONDEO 1,8 i. 16V – SLABO UBRZANJE ?

Pozdrav! Imam ford mondeo mk1 1.8 16v karavan 1996 godiste...besprijekoran...redovno servisiran...potrosnja izmedju 8-9l,u 4 godine zamijenjena su sva remenja , filteri, indikatori temp,akumulator,amortizeri,st.stangice, seleni,filter goriva,kugle, lageri,kuplung,motor radi savrseno tiho....i sve je super bilo do neki dan....auto sad je postao trom...nema ubrzanje kao do sad...i krajnja brzina ne ide preko 170 km/h ..dosad je isao 190 km/h bez problema, motor i dalje savrseno tiho radi i nema nikakvih naznaka da nesto ne radi ali neide i neide....Molio bih savjet...

CITROEN C4 1,4 i. 16V – NAKON 50 KM VOŽNJE , GUBI SNAGU ?

Pozdrav, vlasnik sam automobila Citroen C4, benzinac, 1,4i, 16v, 2004g. Problem koji mi se dogaða je slijedeći : Kada automobil vozim "duže" vrijeme bez pauze (dulje od 50 km što i nije neka duga relacija) počinje se dogaðati da automobil kao da gubi snagu okretaja u vožnji, tj. ne reagira ili sa zadrškom reagira na gas. Nakon što se problem počne pojavljivati u vožnji, ako se zaustavim na semaforu te nakon toga ponovo krenem iz lera, auto se jednostavno ugasi te ga treba ponovo upaliti. Poslije toga je moguća vožnja ravnomjernom brzinom do ponovnog zaustavljanja gdje se problem može ponoviti (i najčešće se ponovi). Nakon što se auto ugasi i ostavi preko noći, drugi dan sve radi uredno. Neke stvari koje sam ja primjetio vezano uz navedeno su : - problem se ne dešava u gradskim vožnjama - problem se manifestira ako su vanjske temperature oko ili preko 30C. Prošle godine su u ovlaštenom servisu mijenjane svjećice i bombina. Auto ima oko 80000 preðenih kilometara. Za sada mi nitko nije dao neki odgovor koji bi ukazivao na potenacijalni uzrok problema, pa se zato obraćam Vama obzirom na dobar glas koji vas prati :) Hvala unaprijed

VW GOLF V 1,9 TDI PD – KVAR OD KOJEGA BOLI GLAVA ?

Poštovani gospodine Meiću.imam jedno pitanje za vas te se nadam da će te naći riješenje za moj problem.Vozim auto Golf 5 1,9 tdi iz 2007 godine,66kw s prijeðenih 150000km te sa njim imam jedan problem.Kad je auto dobro ugrijan kad se napravi nekad 100 a nekad i više kilometara od puta dešava se da počne trokirati,cukati na obrtajima nekad od 1800-3000 kao da mu fali nafte ,to se nekad desi i traje 5, min a nekad par minuta i kad dodam gas povećavajući brzinu nekad prestane a nekad nastavi podrhtavati ali i dalje ubrzava i ade nema nikakvog dima te ne prebaciva u safe mod računalo.U dva servisa sam bio u Splitu ali na dijagnostici ne javlja nikakvu grešku pa čak ni ondan kad je gledano i u vožnji s laptopom spojenim.Napominjem da se je čak 2 puta ugasilo auto dok smo čekali na semoforu i dok je radio u leru.Inače auto normalno pali ujutro ili kad je ugrijan a tad nije htjelo upaliti već nakon dužeg verglanja a drugi put je upalilo iz prve kad se ugasilo jer je mehaničar na usis start spreja ubacio malo.Nakon toga su izmjerili tlak goriva na manometar te rekli da nije dovoljno visok.Promjenili su tandem pumpu koju su stavili s drugog ispravnog auta te rekli daje do nje ali nakon 100 km opet je auto počelo cukati na istim okretajima.U drugom servisu su stavili novu dobavnu pumpu s plovkom novu i filter goriva ali opet ista stvar.Tada oni ponovo stavljaju svoju tandem pumpu tvrdeći da ova prije stavljena možda nije ispravna ovu smo skinuli s karambioliranog auta koji su oni imali u garaži.Ali opet nakon 200 km se javlja isti problem,nakon toga skidaju poklopac ventila te gledaju bregastu i vade je vani ali njezina istrošenost je u granicama normale za te kilometre kažu da je ne treba mjenjati.Onda skidaju i čiste agr ventil,mjenjaju rele pumpe ali opet isti problem,Odvozim auto od njih olakšan za par tisuća kuna te više ne znam šta dalje jer svi tvrde da nema nikakve greške na računalu te da je problem utvrdit kvar.Još su htjeli u servisu da mjenaju gumice na diznama ali auto pali ujutro normalno pa ne znam dali bi dobio nešto s tom izmjenom osim novog troška.Napominjem jednu meni čudnu stvar ako se auto vozi lagano po gradu nema nikakvih problema ali kad je na brzo cesti te na većim dionicama javlja se ponekad ovaj problem ali nije stalno več u 200-300 km javi se par puta i onda nestane.Molim vas savjet ako ste ikad imali sličan problem te kako ga riješiti jer više ne znam gdje da odvedem auto jer svi bi mjenjali pa ako bude zahvaljujem te vas pozdravljam matko