VW GOLF 1,9 TD – VIBRACIJE MOTORA ?

Pozdrav Imam Golf 3 1.9 TD iz 1993 god. Pali iz prve bez problema, ali kad motor radi, mnogo drma. Vibracije u pocetku su velike na volanu i ostalu,kad je u ler-noltoj brzini. U voznju vibracije nestaju, ali opet se javljaju kad stanem i je u ler. Narocito vibracije su velike na hladnom vremenu nego vrucem (vremenu). Posle duze vreme vibracije malo se smanjuju, ali u vecoj brzin iz nad 70 km/h motor je bucnji. Evo prilog video-snimak: Video motora: http://www.youtube.com/watch?v=Wpx-LtmGqbQ&feature=youtu.be Video volanu: http://www.youtube.com/watch?v=hGdW0DK04NY&feature=youtu.be Zahvaljujem Vam se sa poshtovanjem!

DAEWOO KALOS 1,4 i. – MOTOR NE MOŽE UPALITI ?

Pozdrav, vozim Kalos 2005 godište 1.4 8V, počeo mi je koji put trzat, ali lagano u vožnji, meštar mi je rekao da trebam kabele svjećica zamjenit jer iskre kada u mraku gledaš u upaljen motor. Nisam ih mjenjao odmah i tako vozim već 8 mjeseci, nekidan kad sam upalio auto tresao se u radu, kad sam otvorio haubu treći kabel s lijeva je bacao iskru vanka (kao da nije radio jedan cilindar). Kupim kabele, spojim po redu kako su i stari spojeni, meðutim više ne pali, samo vergla u nedogled, vratim stare kabele ne pali niti sa njima više. Šta mi je radit? I još da spomenem, kabel koji je bacao iskru okolo kad sam ga ištekao po svjećici je bio kao neki bijeli prah (kreda).

VW GOLF IV 1,9 TDI – NE MOŽE PREKO 3.000 o/min

postovanje,pitanje: nedavno sam kupio golf iv tdi 2000g,66kw. preslo 1400000km,redovno servisiran, prilikom voznje na autoputu nisam uspio dostici zeljenu brzinu,tj kao da auto nema snage,drzim papucicu gasa do kraja i dugo sam vozio dok nije dostigao nekuh 140km/h,naravno kratko sam vozio i vratio se doma,pokusao sam prvom i drugom brzinom da startujem al opet nisam mogao postici zeljeno ubrzanje,nego se lagano pokrenuo kao da je tempiran na 3000 obrtaja,molim savjet,unaprijed se zahvaljujem.

AUDI A4 B5 1,6 i. – MOTOR TEŽE PALI ?

Poštovani, najprije se iskreno zahvaljujem na dosadašnjim savjetima i nesebičnoj pomoći. Na svojem vozilu Audi A4 B5 1997.god motor 1.6i ADP imam slijedeci problem: auto na paljenju duže "vergla", te ne pali uvijek "na zub" (nije do alternatora ili akumulatora), već sve češće i češće treba nekoliko sekundi da bi upalio. U slučaju kada kod paljenja vergla, kada upali, osjeti se izraziti miris benzina i na auspuhu jače dimi bijeli dim. Miris benzina je izrazit dakle svaki puta kada na paljenju vergla, te se miris osjeti i nekoliko minuta dok je auto u leru. čini mi se (nisam potpuno siguran) da je do problema sa paljenjem i kasnije dimljenja došlo nakon što su čišćene benzinske diznice na vozilu. auto je uredno održavan na redovnim servisima, te je nedavno mijenjano: visko na ventilatoru hladnjaka, svjećice, kablovi svjećica, termo-prekidač na glavi motora, čišćen i dijagnostički podešavan leptir gasa, itd. Imate li kakav savjet ili uputu kako točno utvrditi razlog kvara i što je za provjeriti i učiniti?

PEUGEOT PARTNER 1,6 HDI – UGASI SE U VOŽNJI ?

Poštovani gospodine Meić molim Vas za pomoć u vezi sa mojim Peugeot Partnerom iz 2008 god.radi se o motoru HDI 1,6 90 KS sa 90000 km.Nekoliko mi se puta ugasio u vožnji ito skoro svaki put kad bih razvijao veću brzinu npr.iz 3u4 brzinu pri 80,90 km na sat.Upali se žuti signal dijagnostike i auto se ugasi.Potrebno mi je dvadesetak min.da ga ponovo upalim.Uovlaštenom servisu su na kompjutoru očitali povremena greška pad tlaka goriva i prominili filter goriva,senzor tlaka goriva ali problem nije riješen.Molim Vas da me uputite šta dalje raditi,da se ova situacija riješi.unaprijed hvala i srdačan pozdrav.