VW GOLF III 1,4 i. – POVIŠENI BROJ OKRETAJA ?

Auto je Golf 3 1.4i 1997 godina. Ima 293 000km. problem je u ne opadanju okretaja u vožnji, dakle, izbacim ga iz brzine pri vožnji i okretaji padnu samo do 1600. Kada stanem, pustim kočnicu, okretaji padnu na 900 (kada je motor topao). Takoðer, kada usporavam s mjenjačem "u brzini", pri odreðenim okretajima kao da klapna gasa zatvori do kraja i osjeti se jače kočenje motorom, i odjednom otpusti kao da dodam gas. Prilikom šaltanja iz niže u višu ista stvar, ostaju okretaji stalno na 1600. Promijenjene svijećice (NGK BUR6ET), kablovi, razvodna kapa i rotor. Klapna gasa ne zapinje i očišćena je kad sam stavljao drugu usisnu jer je ispucala iznutra i lupkala. stavljena je od pola 1.4i. Bio na dijagnostici, nema erora. pokazuje da je temp motora 45°, znači da trebam promijenit termostat a to ću ovih dana. I primjetio sam da mi je puklo crijevo "iberlaufa" ali mislim da to nema veze s tim. Motorić ler gasa?? Evo video da vidite o čemu se radi u vožnji. Hvala http://vimeo.com/39909574

OPEL ASTRA 1,7 CDTI – NITKO NEZNA ŠTO JE MOTORU ?

Postovani gospodine Meic, Ja Vam se stvarno izvinjavam jer stvarno i jesam naporan i dosadan, ali ja stvarno ne znam kome vise da se obratim, pa se kao davljenik hvatam za slamku... Napisao sam ovdje jako puno i molim Vas da procitate ako mozete, cilj je bio da Vam sto podrobnije opisem problem.. Unaprijed Vam se zahvaljujem.. Vozio sam auto svugdje, od ovlastenih servisa, preko lokalnih mehanicara, do jos ovlastenih servisa.. Najradije bih Vama dosao, ali ste mi jako daleko.. Naime imam problem sa Opel Astrom 1.7 CDTI (Z17DTH motor sa 100KS i 160 000 predjenih kilometara, uvezena iz Francuske), da kada su mi obrtaji ispod 1900 i naglo stisnem gas cuje se neki zvuk.. Kao neki metalni cvak, kao da se pokolje nesto u motoru.. i izbaci mi dim na auspuhu.. nekad crn, nekad siv, nekad bijel, a nekad ga ni ne bude.. Prije tog zvuka auto vuce ali nije to to.. nakon njega auto pravo povuce, kao sto i inace ide.. Ako auto drzim iznad 2000 obrtaja i sta god da radim (ukoliko je zagrijan motor) tog zvuka nema.. Medjutim ukoliko je hladan, zna mi se desiti i na vecim obrtajima.. Takodje desilo mi se par puta da kada sam izlazio sa sporednog puta na glavni i izleti mi auto iza krivine i onako na kvacilu dam jaci gas, zvuk se ponovo cuje, dim je tu.. Takodje kada je hladan motor pojava je ucestalija nego kada je zagrijan.. Ukoliko auto gazim, saltam na 4000 i onda pokusam da izazovem taj zvuk (spustim auto na niske obrtaje i dam gas naglo), zvuka nema.. nakon nekog vremena normalne voznje, zvuk je ponovo tu.. Ovlasteni Opel servis je lupao kao maksim po diviziji.. Te treba cistiti EGR ventil (ociscen, kazu funkcionise, sve ok).. krenem kuci, ista stvar.. odem ponovo kazu sad da treba cistiti usisnu granu.. ocistim, opet ista stvar.. odem ponovo kazu vakuum senzor pritiska turbine treba cistiti.. ocistili.. ista stvar.. treba ga zamijeniti.. zamijenim, ista stvar.. Sad vec odlucim da promijenim servis i odem u drugi ovlasteni servis.. Sjedne sef servisa u auto sa mnom, na leru ga onako hladnog isturira na nekih 3000-4000 o/min i svaki put kada bi pustio gas i ponovo ga stisnuo, taj zvuk bi se cuo.. uradio je to tako 10-ak puta i zvuk je nestao.. on je i dalje turirao, ali nista.. Kaze ovo je nosac motora (nosac motora uzrokuje dim na ispuhu i da nakon tog zvuka koji izazove nosac motora auto bolje povuce :S ).. Vidim da su i ovi strucni i okanim se toga, ali nakon sto ga je on isturirao, tog zvuka nije bilo nekih 20-ak kilometara iako sam se trudio da ga izazovem.. nakon nekog vremena ponovo se javio.. (ove avanture su me kostale oko 600€ a problem je tu) Na kraju se naljutim, nadjem lokalnog mehanicara i zaposlim ga da odredjuje odakle dolazi zvuk dok ja turiram auto kao ovaj prethodno navedeni sef servisa.. Ustanovili smo da zvuk dolazi iz predjela oko cepa za ulje (skroz lijevo na motoru kada se stoji ispred auta).. Znaci podrucje 1. cilindra, 1. dizne itd itd.. Nasao sam i dosta Opel Astri H 1.7 CDTI (Z17DTH 100KS i sa puno manjom kilometrazom) sa istim problemom.. Ovdje ima i citava tema u kojoj se opisuje ovaj problem.. Iako je stara, niko nije rijesio ovaj problem.. navodno su im rekli da je to normalno.. To sve je opisano ovdje: http://www.opelclub.hr/forum/viewtopic.php?f=81&t=20696 Ja licno ne mislim da je ovo normalno i molim Vas da mi pomognete ukoliko mozete.. Zahvalan sam Vam samo na tome sto ste procitali mail..

ROVER 416 1,6 i. – MOTOR SE GASI NA SEMAFORU ?

Postovanje! Molim vas za savjet... Imam Rover 416 si , 81kw, benzin, 1998godina Naime pri zaustavljanju na semaforu nakon sto je motor najnormalnije radio,ugasio se uz podrhtavanje i nije primao gas...upalio sam vozilo i nastavio vožnju ali nakon 500 metara ne prima ponovo gas i gasi se... Nakon nekoliko minuta(5-10) ponovo palim najnormalnije i vozim oko 2km i opet isto... Dali Vi možda znate u čemu je problem? Unaprijed hvala Krešimir..

AUDI A8 4,2 i. – MOTOR SE GASI ?

Imam Audi A8,god.1996,motor4,2 benzinac sa tiptronik mjenjačem i problem sa gašenjem motora pri kočenju.Naime,kad kočim i auto se zaustavi,vrlo često se motor ugasi,kao kod ručnog mjenjača kad ne pritisnete spojku. Dijagnostika je pokazala kvar stop prekidača te sam promijenio oba prekidača na pedali kočnice i to 2 puta ali uzalud.Takoðer sam promijenio i glavni kočioni cilindar sa servom i ventil ler gasa ;bez uspijeha.Obišao sam sve majstore u Zadru i nitko ne zna rješenje.

OPEL ASTRA CLASSIC 1,4 i. – TEŠKO PALI ?

Pozdrav imam Opel Astru clasic 1,4 benzin/plin 2001 godina stariji tip. Imam problem sa paljenjem kad je hladan pali iz prve bez problema.Ako ga vozim 5-10 min postigne radnu temperaturu, ugasim ga na 10 min moram pokusavat 5,6puta da ga startam on samo vergla. Nekad upali iz prve nikad ne znam sto ce se dogoditi. U ocekivanju vaseg odgovora unaprid se zahvaljujem Jaksa

SKODA OCTAVIA 1,6 MPI – ZVUK IZ MJENJAčA ?

SKODA OCTAVIJA 1.6 MPI 75kw + plin -problem sa mjenjacem- Poštovani, Posljednjih nekoliko mjeseci se cuje mljevenje kad upalim automobil dok je u leru.Nakon sto stisnem kumplug zvuk jednostavno nestane, otpustim ga zvuk se vrati.Kad se automobil zagrije zvuk se smanji, a u nekim momentima cak potpuno nestane.S vremenom se pojavio jos neki zvuk kad u prvoj dodajem gas pogotovo pri vecem naporu automobila.U pocetku nisam povezivao ta dva zvuka dok se od prekjuce nije poceo javljati i u drugoj pa sve vise i sve jace i sve slicnije onom mljevenju s pocetka teksta.Iz financijskih razloga nije mi se tek tako otvarala getriba ali mislim da cu sad biti prisiljen.Uvelike cijenim vase vrijeme koje posvecujete prilikom odgovaranja na postavljena pitanja i nadam se da mi mozete reci bar otprilike sta da ocekujem. Unaprijed HVALA, Pozdrav