CITROEN XSARA PICASSO 2,0 HDI – NE RADI KLIMA UREÐAJ ?

Poštovanje, imam Citroex Xsara Piccasso 2.0 HDi, 2003 godište. Prešao 130 000 km. Od nedavno mi ne radi klima ureðaj (automatski). Kada ga pokušam upaliti na tipku AUTO, uopće se ne čuje karakterističan klik pri paljenju i klima se uopće ne upali. Primjetio sam da se pri pokušaju paljenja kline na display-u (desno od oznake željene temperature u kabini, na mjestu decimalne točke) pojavi točkica koja se par puta upali i ugasi. Klima je punjena plinom prošlo ljeto i do nekidan je radila bez problema.

RENAULT MEGANE 1,4 i. 16V – MOTOR SE ODJEDNOM UGASIO ?

Renault Megane 1,4 16V Classic 2002.g. U vožnji u jednom tremutku se čulo nešto kao usis zraka, i auto se prilikom zaustavljanja na pješačkom prijelazu ugasio. Djelatnik HAK-a napravio dijagnostiku računalom, 1 i 4 cilindar dobivaju lošu smjesu. Sutra sam ga uredno upalio, nakon nekoliko stotina metara opet isto. Odveo automobil u servis. Kompjutorska dijagnostika nije otkrila nikakav kvar. Automobil uredno vuče.

MERCEDES C 270 CDI – MOTOR ILI MJENJAč ?

POSTOVANI imam mercedesa c 270 cdi 125 kw presao 188000 godina 2001. Auto se u zadnje vrijeme ponasa cudno tj.u leru kad stojim na semaforu ili kad sam u mjestu dok drzim papucicu kocnice auto mi mjenja obrtaje u intervalu od 500 do 1000 obrtaja i pri tom se i trese. Ima automatski mjenjac i zanima me dali je problem u mjenjacu ili motoru. Unaprijed hvala EMIN

PONTIAC SUNFIRE 2001. – SVJEćICE

pontiac sunfire 2001,da li je moguce da u servisu a vozio sam vec dva puta nemogu da odvrnu i promjene svjecice,auto mi normalno radi kad je u leru,kad upalim klimu pocinje se tresti motor i cuje se iskrenje iz jedne do dvije svjecice.hvala

RENAULT MEGANE 1,6 i. – MOTOR PREKIDA I DALJE ?

imam renault megan 1,6 79 kw 2002 godište i auto trokira bio sam na dijagnostici i kazali su da je lamda sonda u pitanju. zamjenio sam i dalje trokira i pogledali smo instalaciju i izolirali oštečene žice, bobine i svjecice rade i dalje auto trokira neznam sto bi vise moglo biti. auto bas ne vuce kako bi trebao nego kao da ne radi na sve klipove

FORD FOCUS 1,4 i. 16V – NAKON POPRAVKA TROŠI ULJE ?

Ford Focus 1.4 16v Troši preko 1L/1000km ulja nakon servisa Poštovani, Imam Ford Focus 1,4 16V 2002. godina. Nakon što je puknuo zatezač zupčastog remena, remen je preskočio i doslo je do krivljenja ventila. Sve se je to dogodilo na 139.000 km (stvarnih) iako je servisni interval po Fordu za zamjenu remena tek na 160.000 km Nakon popravka (zamjena ventila,zatezaca,gumica ventila, brtvi,remena, (ugraðeni zamjenski ventili od audi 2.0 FSI koji navodno odgovaraju) kad je auto hladan cuje se zveckanje ventila. Auto trosi ulje na 1000 km preko 1.5 litre ulje je palo s maksimuma do ispod minimuma do dna šipke. Bio sam u servisu koji kaze vozi dalje pa cemo vidjeti. Nadolio je ulje preko maksimuma. Nakon 200 prevezenih km ulje je ispod polovice na sipki. Sumnjam da servis nesto nije odradio kako treba jer auto prije nije trosio ulje. Prije popravka od izmjene do izmjene ulja 20.000 km nisam trebao nadoljevati ulje i motor je bio tisi. Molim Vas savjet sto napraviti student sam jedva sam skupio za popravak a auto sada ujutro zvecka i trosi ulja gotovo kao i benzina :( Molim Vas za neki pametan savjet sto napraviti.