PEUGEOT 306 1,4 i. – VARIRA TEMPERATURA MOTORA ?

Imam Peugeot 306 proizveden 1998. Do današnjeg dana nije bilo nikakvih problema. No prije mjesec dana najprije je otišao hladnjak. Propuštao je. Mehaničar je zakrpao ga. Nakon toga opet se isto desilo, pa je promijenje cijeli sustav za hlaðenje. Temperatura prije ove situacije bila mu je stabilna, kretala se oko 80°C, Sada pleše od 70 do 90°C.Promijenili smo i termostat. Nakon zaustavljanja izbacuje vodu na malu cijevcicu koja služi (ja mislim) za izbaacivanje viška vode. Kad se otvori čep hladnjaka, na njemu ima puno nekakvog smeðčkastog taloga. Prije nakon je ventilator radio i kad se je auto zaustavio, nakon dužeg puta, a sada ne. Moje pitanje je: 1. Intersira me kolika treba biti razina vode u hladnnjaku 2. koji može bit razlog da ventilator se ne uključuje, a temperatura je 90°C srdačno Vas pozdravlja i unaprijed Vam se zahvaljujem Keti Baćac

AUDI A4 2.0 i. – NE UKLJUčUJE SE čOK ?

Pozdrav Imam problem sa Audijem A4/98god/benzin. Kad je vani hladno čak i ispod nule, gotovo da se ne uključuje čok, vidljivo je po tome što mu broj okretaja na ler gasu tek neznatno dolazi do tisuću (inače na ler gasu kad je zagrijan radi na cca 950 okretaja), dakle gotovo da nema razlike u broju okretaja hladnog motora i onda kad je zagrijan na radnu temperaturu. Suprotnost tome, vani je temperatura 24 stupnja u plusu, auto čitav dan stoji na suncu, upalim ga a on izgleda uključi čok, jer mu je broj okretaja oko 1200-1300 dok se malo ne ugrije. Što bi bio uzrok ove očite zamjene situacije u kojoj treba raditi automatski čok? Nema nikakve logike da na -5 stupnjeva čok ne radi, dok na +24 podigne znatno broj okretaja. Bio sam kod nekoliko majstora, niti jedan nije riješio problem. Promijenili su mi neki davač temperature koji se nalazi na usisnoj grani, meðutim ništa se nije promijenilo u radu motora. Test motora pokazuje da nema memoriranih grešaka. Zahvalan sam za bilo kakav savjet. Pozdrav

ALFA ROMEO 145 1,9 JTD – ZAŠTO MOJA ALFA TROŠI VIŠE OD DRUGIH ?

Imam automobil Alfa 145 JTD. Na internet forumima u vezi potrosnje, citao sam podatke mnogih koji su naveli svoje iskustvo.Vecina forumasa naveli su da im Alfa trosi na otvorenom ispod 5 litara, a gradske 7 do 7,5 litara dizela.Mislim da je to i kataloska informacija.Sad mene interesuje zasto ja imam mnogo vece izdatke za gorivo.Kod mene je van gradska nesto vise od 5, a puno mi popije nafte u gradu, gdje i najvise vozim. A to je od 9,5 do 10 litara.Sad mene interesuje, i trazim od vas odgovor, da li moje vozilo ima neku gresku zbog potrosnje i da li se nekim zahvatom moze ona regulisati, smanjiti.Uopsteno, da li ima lijeka. Molim vas savjet, jer u Sarajevu, pravi,nisam mogao dobiti. U ocekivanju vaseg odgovora,unaprijed se zahvaljujem. Nino

VW GOLF IV 1,9 TDI – NAKON GENERALKE TROŠI ULJE ?

Poštovani,molio bih vas za pomoć jer više zaista nemam ideja...U pitanju je Golf 4 TDI 81KW oznaka motora AHF 1998god.Na motoru je raðena generalka(reparacija turbine,novi blok motora,karike,ležajevi,obrada glave i ventila,reparacija pumpe iako nije trebala,novi ulošci dizni-sve osim klipova jer su navodno sasvim u redu).Sve navedeno sam radio jer je motor strahovito dimio u praznom hodu izmeðu 2800 i 3000 okr/min plavičasti dim koji doslovno grize za oči.Od generalke je prošlo neke dvije godine,a ja sam dosad već tri puta skidao i čistio promjenjivu geometriju na turbini jer se s vremenom začaði pa prepunjava i dolazi do isključenja pri opterećenju,neki dan sam primjetio da motor opet dimi kako sam gore naveo,pogotovo kad je hladan,kad postigne radnu temperaturu navedeno dimljenje se u velikoj mjeri smanji,a slično zadimi i pri prvom paljenju,pogotovo kad je hladno.Ulje redovno mijenjam svakih 10000km Castrol TXT 5-40 i od mjenjanja do mijenjanja motor potroši svega jednu litru ulja,unaprijed hvala na vašem mišljenju i odgovoru.

SEAT IBIZA 1,9 SDI – DA LI JE KOMPJUTER ?

imam seat ibizu 1,9tdi sxe 98 god problem je upali i ugasi se kao da ga nešta isključi kolege mi kažu daje kompjutor probao sam paliti sa rezervnim ključem i opet upali i odmah se ugasi molim savjet i ako je kompjutor gdje ga mogu popraviti ili kupiti novi ili polovni ikoja je cijena

MERCEDES C 220 CDI – LOŠE RADI NA LERU ?

Poštovanje...ima problem s mercedesom c-200 cdi 98.god., problem je u padu broja okretaja prilikom pritiska papučice od kočnice, tj. kada je auto u leru i pritisne se kočnica, auto se počinje trest kao da če se ugasiti, pa zanimalo bi me dali ima nekakva elektronika ili nešto što kontrolira gas, jer prije se ovo nije dešavalo...hvala