DAEWOO LANOS 1,4 i. – POVIŠENI LER ?

Poštovanje,već sam par puta od vas tražio savjete i bili su od velike pomoći. Sad imam jedan problem,posjedujem Daewoo Lanos 1.4 55kw-75ks 2000.g. problem je u tome da je ler gas malo povišen oko 1000 okretaja kad je auto zagrijan,prije nisam imao tih problema pa me zanima što se dogodilo te dali biste vi mogli otkloniti tu grešku

SEAT TOLEDO 1,9 TDI – TURBINA ?

Postovani g Meicu, Imam Seat toleda 1,9 tdi, 81 kW, 2004. godina. U ovom autu, vec cca 10 000 km koliko je presao dok je u vlasnistvu kod mene (sada mu je na satu cca 160 000 km), prilikom naglih ubrzanja, cuje se zvizdanje turbine (turbina se ne cuje prilikom laganog ubrzavanja ili veceg broja okretaja, vec zazvizdi na 1700-2000 obrtaja, kada se npr. krece sa semafora ili sl). Mislim da je motor dosta dobar, ulje trosi u granicama normale (za oko 10 000 km cca 0,7 litara), pa me zanima, kada cu znati da je turbina "zrela" za reparaciju (da li se to mjeri prema specificnom zvuku, velikoj potrosnji ulja ili na drugi nacin, tj. treba li turbinu dirati dok ne trosi ulje)...Moj majstor kaze da se jos nista ne dira, pa ce on povremeno, uz redoviti servis zamjene ulja, provjeravati i stanje turbine, te da motor moze jos dosta dugo i ovako ici, a opet sa druge strane, cujem iskustva ljudi kojima se turbina doslovno sasula u motor, pa im je mnostvo sitnih metalnih dijelova prouzrocilo probleme. Kakvo je Vase misljenje i savjet, kako da postupim.

MAZDA 323 F – NIVO ULJA U MJENJAčU ?

Poštovanje! Prije par godina riješili ste jedan moj problem pa se sad obraćam s povjerenjem. Auto je Mazda 323F BG 1990g 64kW, 260000km. Kad sam ga kupio na satu je bilo cca. 175000km i od tada ulje u mjenjaču nije mijenjano. Zanima me način provjere razine ulja u mjenjaču i procedura izmjene istog? Postoji li odreðeni period izmjene i koje ulje bi bilo optimalno za moje vozilo?

RENAULT THALIA 1,4 i. – TROŠI VIŠE NEGO PRIJE ?

Lijep pozdrav. Imam Renault Thaliu 1.5 RN (bez klime), prvi sam vlasnik, te sam ju redovito održavao. Sada ima oko 115000 km te je počela pojačano trošiti gorivo. Redovito sam išao na posao iz Dugog Sela u Zagreb (i natrag naravno)uglavnom autocestom. U prosjeku(kako nisam nikada precizno mjerio) sam za natočenih 100kn (cjene od zadnjih mjesec dana) supera 95 mogao otići dva puta na posao i natrag (cca 60km puta). Nekako mi se to čini mnogo, s obzirom da mi je majstor napomenuo kako mi "jedan senzor" na motoru ne radi, te bi ga se trebalo zamijeniti, a moguće je da uzrokuje povećanu potrošnju. Velika je mana što nemam ni turceler, pa nemogu ni paziti nažalost na RPM. Lijepo bih molio za savjet što na auto pogledati i eventualno zamijeniti da bih smanjio potrošnju (osim što bih vjerojatno mogao i manje agresivno voziti). Hvala, Tomislav.

RENAULT MEGANE 1,9 DCI – VIŠE TROŠI ?

Posjedujem renault megan; godište 2003,dci 1.9; sadasnja potrosnja mu je 9l, a prije mu je bilo 11l, a mislim i da je to i dalje prevelika potrosnja za takav motor, te vAS molim da mi odgovorite koja je potrosnja standardan potrosnja za takav motori i sta bi ja trebala da uradim da bi se ta potrosnja smanjila, ako je njegova potrosnja standardna manja, u ispravnog vozila?