OPEL TIGRA 1,4 i. 16V – TEŠKO ŠALTA RIKVERC ?

Opel Tigra 1.4 16v problem sa prebacivanjem brzina.. Dakle dok je hladan sve je to ok, ali kad se vozim ,alo duze i kad stanem pa moram presaltat u rikverc to uzasno zvući, neki pricaju da mi fali ulje al ja bi to i provijerio ali posto je tigra mala i sve natrpano naprijed oko motora neznam kak doc do tog mjeraca ulja tj. di se nalazi na kojoj strani tak da ne raskapam obje strane bezveze... Unaprijed hvala!!!!!

MERCEDES W 202 KOMPRESOR – BRISANJE GREŠAKA ?

gospodine Meicu zamolicu da mi pomognete oko mog Mercedesa w 202 200 kompresor 1999 god.problem je da auto ne ide nema ono ubrzanje i ponekad se cuju detonacije kad pritisnem naglo papucu za gas to se desava kad auto treba da ubrza i onda ga nesto uspori kao da nema snage kao da nema 192ks.Ponekad se desi kad vozim normalno auto povremeno radi neramnomerno.A ince stalno dobro upali i u mesto super radi ali kad trba da ubrza ili puca ili ne ide.Prvi put kad sam ga nosio u servs rekli su mi da motor ima greske i to su izbrisali ali opet isto.Drugi put kad sam bio u servis tester je pokazao da je senzor RADILICE i sad neznam sta da radim zato vas molim za vasu POMOC i SAVJET mnogo vam hvala pozdrav.

OPEL ASTRA G 1,6 i. – TROŠI PUNO ULJA ?

Poštovani, Prvi put Vam se obraćam i nadam se odgovoru. Hvala Vam unaprijed na tome. Imam Opel Astru G16, Z16XE, 2002. godište, (karavan). Kod mene je od 2010. godine i do danas nisam imao problema sa autom. U zadnja 2-3 mjeseca primjetio sam da je auto na niskim obrtajima počelo da trza da bi sve kulminiralo malo težim paljenjem. U servisu su mi rekli da je u pitanju bobina i svjećice, te samo to prije dva dana zamjenio. Nakon zamjene stanje je dosta bolje. Meðutim, potrošnja ulja je naglo skočila. Ulje (GM-ovo 5W-30) sam mijenjao na svakih 15.000 km, i u proteklih godinu i po dana izmeðu zamjena ulja auto je trošilo nešto malo iznad 1/2 litre. U toku ove hladne zime (auto je bilo vani), potrošnja je naglo skočila. Od poslednje zamjene prešao sam 10.000 km (2/3) i već je potrošio negdje blizu 2 litre. To je za mene veliko iznenaðenje, pa me interesuje Vaše mišljenje. Da li gore napisani problemi sa trzanjem imaju bilo kakve veze sa potrošnjom ulja i šta mi preporučujete? Hvala Vam uneprijed na odgovoru. S poštovanjem, Radulović Jovica Modriča, BiH

FIAT PUNTO 1,1 i. – NAKON GENERALKE LOŠE RADI ?

imam fiat punto 1.1 98godina,radjena generalka motora svjecice orginalne kablovi novi ali nisu kablovi za elektronsko paljenje pa me zanima to dalije problem jer auto trza pri dodavanju gasa ima bucan i ubrzan rad motora i poprilicno dosta trosi za tako mali motor oko 7 litara,zanima me imali nesto na sto bi mogi da mi skrenete paznju u leru motor se stresa nema ravnomjeran rad prekida,pozdrav

AUDI A3 1,6 i. – PARA ISPOD HAUBE ?

Postovanje gospodine Meicu.Nadam se da mi mozete pomoci.Imam audi a3 1.6 2001 god.Posle krace vozne od 10 km primetio sam paru koja izlazi iz haube ,kad sam otvorio haubu video sam da je rashladnu tecnost izbacio na posudu za rash. tec. ,tada je izgubio oko 1,5 lit koju sam dolio.Da napomenem da je temperatura bila oko 92 sto je iranije tako drzao, termostat je otvorio, nima mesanja sa ulem, zamenio sam cep koji je bio ostecen isada imam sledeci problem temperatura je normalna, nivo rashladne tecnosti se vrlo malo povecava posle voznje mozda nekih 5-6 mm medjutim kada polako odvrcem cep odmah posle vozne(auto je ugasen) tecnost naglo raste u posudi da imam osecaj da ne zatvorim da bi izbacio sigurno dosta tecnosti da li je normalno da ima toliki pritisak u sistemu

PEUGEOT 206 1,4 i. – DVIJE GODINE TRAŽIM RJEŠENJE ?

Dobro veče. Već više od dvije godine tražim rješenje problema. Od majstora do majstora, i ništa. Nije prolem ni u plaćanju, ne naplate oni, pošto i ne naprave, već jednostavno to počinje da nervira. Peugeot 206, prije vipše od dvije godine ugradio plin. Nakon toga 10-ak dana, da li slučajnost ili ne, ne znam, dešavaju se sljedeće stvari. Kad se suto ugrije gasi se na leru. Zimi je to jako rijetko tek nakon dugotrajne gradske vožnje. Ljeti vrlo često, na svakoj drugoj -trećoj rakrsnici, semaforu, kad mijenjam brzinu. Ista stvar se dešava i na plinu i na benzinu. Dečki koji su ugraðivali plin su zamijenili sve što se može zamijeniti kod plina. Isto se ponaša i na benzinu i na plinu.Poslije gašenja odmah upali bez problema. Pozdrav iz Dubice