CITROEN XSARA 1,4 i. – VELIKA POTROŠNJA , MOLIM POMOć !

Poštovani! Posjedujem Citroen Xsaru 1.4i 2003god. i imam jedan veliki problem, zadnjih otprilike godinu dana auto mi je počeo jako trošiti. Potrošnja mu je otprilike 12 litara goriva na 100 km gradske vožnje, a kombinirano mu je oko 10 litara, u zadnje vrijeme potrošnja sve više i više raste tako je ove zime trošio 15 litara na 100 km. više puta je stavljen na kompjuter i ne pokazuje nikakve greške, jedan put je pokazao problem sa lamda sondom na izlazu iz katalizatora, ali nakon brisanja greške nije se ponavljala. Više ne znam što da radim jer nitko ne zna do čega je, ne troši ulje, eko test nakokon vožnje vanjske relacije je bio uredan. molio bih Vas za pomoć. Unaprijed hvala

PEUGEOT 406 2,0 i. 16V – GAŠENJE MOTORA NA LERU ?

poštovani imam problema sa peugeotom 406 coupe 2.0 16v 2001g auto ima orginalnih 142000km radi se o gašenju auta!naime kod zaustavljanja pod kvačilo okretaji se ne zadrže na 700 več padnu i auto se ugasi!ili druga situacija u vožnji pustim gas i pritisnem kvačilo okretaji padnu i auto se ugasi,auto ima ugraðen plin,to se dešava i na plinu i benzinu,da napomenem prije ugradnje plina bili su isti simptomi samo rijeði,sada su non stop!promjenjen map senzor,motorić lera(zamjenski) očiščen leptir usisa sviječice su nove prešle 5000km!šta bi bio problem

AUDI 80 1,8 i. – PUNO TROŠI ?

Dobar dan, imam problem sa audijem 80 jaje 90 godina 1.8i! Problem je sa potrosnjom goriva i sa čok nekada se upali i odradi normalno a nekada se upali i neugasi se po dva-tri dana nekada se neplai nikako? Kako da otklonim kvar?

BMW 320 D E90 – ULJE U INTERCOOLERU ?

Postovanje Imam bmw 320d e90, 2006 god 110kw. Nedavno sam uvezao automobil a sad primetio ulje na interkuleru. Zamenjena je gumica na crevu od turbine medjutim i dalje vlazi. Interesuje me da li je potrebno uraditi remont turbine ili zameniti interkuler. Auto dobro vuce i za sada nema problema, ali zelim da preduhitrim moguce vece kvarove. Molim vas za sto hitniji odgovor. POZDRAV

PEUGEOT 206 1,1 i. – UGRADNJA JAčEG MOTORA ?

Poštovani g. Meić, imam Peugeot 206 1,1 2004.g. s čijim motorom sam prešao nekih 140 000, nakon čega je došlo do kvara i oštećenja motora do te mjere da je isti zamjenjen. Drugi motor je iz karamb. P206 SW 2003.g sa 67 000 i zapremine 1,4 na koji su svi vanjski priključni dijelovi preseljeni s motora 1,1. Sve to sad super radi ali identično kao 1,1 bez očekivane razlike u snazi, pretpostavljam jer je i ECU ostao nepromjenjen i sad radi prema parametrima 1,1 iako je 1,4. Pokušao sam promjeniti računalo originalnim iz vozila odakle je i motor uz prisutnost njegovog ključa te pokrenuti motor ,ali bezuspješno. Daljim informiranjem nailazim na to da nije baš tako jednostavno pa me sad zanima Vaše mišljenje i eventualno rješenje situacije kako bi motor proradio u svojoj punoj snazi, i kakve posljedice može imati ako sve ostane kao sad (potrošnja,mehanički kvar, nepravilnosti u radu...)? Hvala na odgovoru.