KIA SORENTO 2,5 CRDI – TEŠKO PALI ?
Imam Kia Sorent 2,5 CRDI 2003god koja sad poslednj vreme kad palim duze vreme vergla dok upali; pame interesuje staje problem: HVALA.
Imam Kia Sorent 2,5 CRDI 2003god koja sad poslednj vreme kad palim duze vreme vergla dok upali; pame interesuje staje problem: HVALA.
IMAM OPEL CORSU 1.4 I 8V 98G. PROBLEM JE U TOME STO TESKO PALI. MORAM JOJ DATI GAS DO DASKE DA BI UPALILA. POTOM RADI ALI NA DVA CILINDRA MOZDA MINUTU ZATIM SE USTABILI TE RADI DOSTA DOBRO, I U VOŽNJI NEMA SMETNJE. KAD SE AUTO UGASI I KAD GA SE OPET POKUŠA UPALITI OPET ISTA BORBA.LAMPICA CHECK ENGINE SVIJETLI STALNO. IMAM OBD2 ALI NE MOGU OčITATI KODOVE JER MI STALNO DAJE ISPIS LINK EROR.SVIJEćICE, KABLOVI, SVI FILTERI,PROMJENJENI SU MALO PRIJE TOG PROBLEMA KAO REDOVITO ODRŽAVANJE.ATO TROSI BENZINA NORMALNO KAO I PRIJE. RECITE MI ZAŠTO KAD VEć NE MOGU UPALITI AUTO KAKO TREBA ON RADI NORMALNO I KOJI BI MOGAO BITI PROBLEM DA NA NJOJ NE MOGI OčITATI KODOVE IAKO JE SKENER ISPRAVAN?UNAPRED HVALA.
POSTOVANI GOSPODINE HTEO SAM POTRAZITI PAR SAVETA OD VAS, POSEDUJEM OD SKORO MERCEDESA W124 250D 92.GOD I IMAM VISE PROBLEMA NA NJEMU. PRVO KAD SAM KUPIO AUTO BIO JE JAKO BUCAN I DESAVALO MI SE DA TRZA, USTVARI AUTO TESKO KRENE I NA NEKIH 2000 DO 2400 OBRTAJA NAGLO CIMNE I POCNE DA VUCE I TAKO U SVAKOJ BRZINI, POMALO SE I JA BAVIM MEHANIKOM AL SA MECKAMA NEMAM BAS PUNO ISKUSTVA, POMISLIO SAM DA SU HIDRO PODIZACI I SIPAO ADITIV LIQUI MOLI I STANJE SE DOSTA POBOLJSALO, ZNACI MOZDA JOS MALKO SE CUJU AL NIJE STRASNO. PA ME INTERESUJE DALI JE SAD POTREBNO MENJATI HIDRO PODIZACE ILI SE MOGU RAZRADITI CISCENJEM? DRUGI PROBLEM MI JE STO KADA MOTOR RADI I HLADAN I TOPAO DESAVA MI SE DA NA MERICI OD ULJA, USTVARI KAD IZVUCEM MERICU POSLE PAR SEKUNDI POCNE DA IZLAZI ULJE, DALI JE TAJ MOTOR ZA GENERALNU ILI MOZDA POSTOJI NEKO ZACEPLJENJE NA NEKIM ODUSCIMA I TAKO NESTO, INACE MOTOR LEPO PALI, DIMI VRLO MALO SAMO KAD UPALI. UNAPRED HVALA!
Poštovanje! Imam jedno pitanje...vozim golfa 4 sdi 99 godište ima preðenih 230 000 km i kvačilo mu je bilo mekano...do danas kada mi je najednom postalo užasno tvrdo i ko sivonja moram stisut da bih uspio ubacit u brzinu...jednostavno kao da je propalo i ful nisko odvaja...šta bi to moglo biti? unaprijed zahvaljujem!
Opel Corsa 1.0 12V CITY 1998 godište. Imam problem tjekom vožnje gubi gas tj kazaljka od gasa doðe na 80 kmh: papučica gasa stisnuta do poda i auto jednostavno više nemože navuči i lagano počima opadati gas pada odprilike na 60 kmh ja prešaltam iz 5 u 4 i on ide 60kmh i papučica od gasa je i dalje stisnuta do poda ali ne povlači stoji na 60 .Nekada se zna desiti odprilike kada se ugrije ide dobro i vuce dobro ,ali ne cesto nekada i zagrijan zeza! Nepali nikakvu lampicu kada spojimo dijagnostiku nema grešaga. Majstor mi je mjenjao onaj AGR ventil stavio je novi i opet ; mjenjao mi je senzor protoka zraka,ali opet ništa , ispirao mi je dizne,mjenjao filter goriva,mjenjao landa sondu ali auto opet gubi gas u vožnji.Molim vas ako bi mi htijeli dati nekakav koristan savjet što da napravim? Unaprijed hvala
OCTAVIA 1,9 TDI PROBLEM Motor ujutro teško pali ( dugo anlasuje) kad upali izbaci malo više bijelog dima Pri cca 2 900 obrtaja motor izbacuje bijeli dim i osjeti se jak miris (živo gorivo) Raðeno Mijenjane dizne goriva (sa auta na kojem nema problema) – isti kvarovi u dalje prisutni Grijači ispravni Davač temperature NOV Anlaser čišćen i piksiran Kompresija na svim cilindraima oko 28 Ugraðen nepovratni vetnil Mijenjana crijeva goriva čišćena turbina provjerena crijeva turbine Provjeren zupčasti remen, kajle na remenici radilice (zupčasti remen odgovarajući, nema lufta na remenici radilice) pokusali povecati pristisak na bosch pumpi (procitali na internetu da se tako može rijeešiti problem) kako slijedi : 01 – motor, 11 – login, 12233 login kod, 10 prilagodba, 05 kanal, nova vrijednost 3333 potvrditi i 10 prilagodba, 04 kanal upisati 2950 potvrditi, nakon toga izaci, ugasititi i ponovno upaliti. NAKON STO SMO OVO URADILI MOTOR NA HLADNOM CCA 1 MIN. POCNE DA TRESE, TRZA POSLE PALJENJA. VRATILI PONOVNO NA RANIJE VRIJEDNOSTI ALI NIKAKVIH POMAKA NEMA, TRZANJA MOTORA NE PRESTAJE JOŠ SE PALI I LAMPICA KONTROLE IZDUVNOG SISTEMA. MOTORNA ELEKTRONIKA UBACUJE GREŠKU DA PUMPA NIJE DOBRO UZUBLJENA (PODEŠENA) Pomjeri li se bosch pumpa (lijevo ili desno po potrebi...) lampica se ugasi greška nestrane. Nakon toga vozilo se vozi cca 15-ak km i onda se ponovno lampica izduvnih gasova uključi i ubaci greška. Zamijenjena je i bosch pumpa i nakon toga motor ujutro dobro pali, a nakon jutarnjeg paljenja manje trese (obrtaji manje variraju) ali i dalje ima problem sa memorisanom greškom i uključenom lampicom kontrole izduvnih gasova koja se počela uključivati nakon intervencije dijag. aparatom kako sam ranije naveo... POVREMENO U VOŽNJI LAMPICA SE UGASI PA PONOVNO UPALI..... ŠTA VIŠE MOŽE BITI PROBLEM :( :( :(