VOLVO 343 1,4 S – NE MOGU NAMJESTITI LER GAS ?

Imam VOLVO 340 - 343, 1,4 benzin 1987 god. VARIOMATIC. Naime kod njega je motor od Renola 5-ice.Nikako ne mogu da namjestim normalan rad motora stim što se nemože(kako majstori kažu) navodno namjestiti palenje na razvodniku.Pa Vas molim da mi objasnite gdje se regulira palenje kod mog automobila? Biću Vam zahvalan do kraja života.Invalid bez penzije.Hvala još jedanput.

VW GOLF III 1,9 TDI – LUPANJE IZ MOTORA ?

Imam Gofa trojku 96 god. Tdi 81kw. Imam tezak problem: auto ima 326.000 tisuca kada se zgrije na radnu temp. pri naglom ubrzavanju cetvrtom i petom brzinom izmedu 1000 i 2000 tisc. okr. dolazi do lagane zvonjave u motoru i dalje motor ide bez problema normalno, samo u tom podrucju okretaja. Ne znam sta da radim i sta bi to bilo, molim pomozite? Dali su dizne , ventili, ili bolcna u klipu ili leteci lezajevi? Hvala.

OPEL REKORD C COUPE 1969. – OLDTIMER

Poštovanje. Posjedujem Opel Rekord C coupe iz 1969. godine sa originalnim motorom 1.7 55kW. Kako taj motor ne može raditi na današnje gorivo, a niti sa aditivima nije dugo izdrža o i više nije u stanju da se pokreće, htio bih ugraditi noviji motor o nasljednika Opel rekorda što je bila Opel omega. Ciljam na motore 1.8 66kW 89hp, te 2.0i od 73kW ili 74kW. S obzirom da su svi ti motori jači od originalnog u autu, na što bih morao paziti prilikom zamjene motora radi atesta? Moram li mijenjati kočnice te šta bih još popratno trebao mijenjati i prilagoðavati za prolaz na atestu (ako ste upoznati s time)? Hvala Vam unaprijed. V.č.

BMW 320 D TIPTRONIC – FUčKANJE TURBINE ?

poštovani gospodine velike me muke stigle kupio sam u sloveniji bmw 320 d tiptronik 2003. vlasnik mi je bio sumljiv al sam ga zbohg izgleda ippak kupio naime auto je čipovan vć 3 godine je kod mene sad zadnje vrijeme pojavio mi se problem auto dobro ide troši 7,5 litara čisto gradske vožnje samo me zabrinjava pojava plavog dima prilikom paljenja nebitno hladan il topal motor čim se zaustavim vrlo brzo počinje da dimi. zar je moguće da na ovako relativno mladom bmw su otišle karike i klipovi.turbina mi fućka to se osjeti samo mi pomzite kako biti siguran da li je do turbine il do klipova i karika. jer prije par dana majstor mi je rekao otprilike da je turbina i da je treba zamjenitt. s obzirom da je sve to izuzetno skupo kako najlakše bit siguran do čega vi ste veliki čovjek koji ovim putem pomaže ljudima .. pozdrav i sve najbolje

PEUGEOT 206 XS 1,6 i. 16V – RABLJENI MJENJAč ?

Imam pugeota 206 xs sport 2001 godina , 1.6 i 16V Problem je mjenjač, u toku vožnje je brujao i tokom kretanja u prvoj i u rikverc se cuo zvuk koji je sa povećanjem brzine prestajao. majstor mi je rekao da mu nema popravke jer su se i veliki komadi unutar trošilli , ulje je bilo puno špene. Kada smo zamjenili mjenjač polovnim, sve je super bilo, mekan bez ikakvog zvuka, bez trzanja, ali nakon 30.-tak km već je počeo da povećava hod i da u prvoj i u rikvercu se cuje onaj isti zvuk a sada i ostalim brzinama...da li je moguće da je nešto drugo u pitanju jer je ovo već treći mjenjač koji su mi postavili i opet se javlja isti problem.

FORD FIESTA 1,25 i. – DA LI ćE ME PREVARITI ?

Imam fiestu 1.25 ugraðeni plin,flash tube ima. prošo 88000. E sad otišli mi ventili.(rekli na redovnom servisu) auto slabo vuće, pogotovo na plin puno troši. rekli mi da bi trebalo mijenjat 10 ventila, gumice, zupčasti, ulje, filter, vodena pumpa, gumice nekakve, brtva glave i kaj ja znam jer sam kaj zaboravio. Da li je stvarno to potrebno ili me neko želi oderat samo jer se u to ne kužim ništa. Ako može pomoć što stvarno se treba mjenjat? kaže može i jeftinije ako nisu svi ventili izgorili.