VW PASSAT 1,9 D – SVE U REDU A NE PALI ?

Imam passata 1990god.1.9D-50kw cijelu zimu je palio bez problema sto znaci da je kompresija dobra problem je u tome sto se pojavio plavi dim kada ga upalim i pri vecem broju obrtaja javlja se u voznji nema povecanu potrosnju ulja ne propusta kompresiju u karter jesu li u pitanju gumice ventila.Pozdrav.

FIAT STILO 1,6 i. 16V – PALI SE LAMPICA MOTORA ?

postovani!!!!! pokusavam duze vremena uz pomoc servisera rijesiti problem kod Fiat stilo 1.6 16v 2002g. naime diagnostickim pregledom pri ovlastenom fiat servisu ustanovljeno je da je greska pri senzoru radilice....examiner je pokazao i gresku kod tlaka goriva i to kao privremenu nakon ponistavanja greske i izvjesnog vremena doslo do ponovnog paljenja lampice greska na motoru....jednom prilikom je ciscenj leptir gasa sa slicnim problemom i nakon toga je bilo ok....nedavno su ciscenje i dizne....simptomi kod auta su gasenje na leru nemiran rad,gubitak snage u tjeku voznje i cudan zvuk koji se svremena na vrijeme moze primjetiti pri manjim obratajima kao lupanje klipa ili sl...stoga sam zelio potraziti vasu strucnu pomoc ukoliko postoje neke od indicija koje bi mogle voditi dalje mimo navedenih gresaka.... hvala.....

FORD EXPLORER 4,0 i. – MOTOR PREKIDA I NE RADE SVI CILINDRI ?

Molim Vas za pomoć,naime radi se o Ford exploreru 1993 god,4.0 , 121KW. Motor jako trokira na ler gasu ali i pod gasom u vožnji kao da ne rade svi cilindri iako se sa iskopčavanjem kablova ne može ocjeniti koji ne radi,kao da svi rade,ali neki od njih ne punim kapacitetom,izbacuje crni dim na ispuhu kao da dobiva preveliku količinu goriva. Zamjenjena je ECU jedinica,regulator protoka zraka,svi injektori rade. Molim Vas ako imate neki savjet što napraviti

FIAT PUNTO 1,1 i. – GDJE JE AJNŠPRIC PUMPA ?

Poštovani majstore, imam fiat punta 1.1, iz 1998 godine, pa vas molim da mi pojasnite gdje se nalazi ajnšpric pumpa, odnosno da li se nalazi u rezervoaru, i koje boje je strujni kabal koji dolazi do pumpe, jer se na džeku na poklopcu rezervoara ispod zadnjeg sjedišta nalazi džek sa pet kablova, od kojih je predzadnji crne boje, zadnji je crvene boje, a prethodne tri boje nisam zapamtio, ali su činimi se dvobojni kablovi, i kako bih mogao provjertiti da li je ispravna lambda sonda, jer mi trenuitno uz malo hladnije uslove troši 10 litara gasa na 100 kilometara, pa nisam siguran da li je to normalno ili je to malo previše gasa na 100 kilometara. izvršena je provjera instalacije gasa, i ustanoljeno je da je sve u odličnom redu, i da nema curenja gasa.unaprijed zahvalan, S poštovanjem

BMW E36 318 1,8 i. – NIKAD SE NE ZNA DA LI ćE UPALITI ?

Poštovanje, Imam problem kod paljenja. Radi se o BMW-u 3 E46 (318Ci). Problem je time veći što moj problem nije stalni, i nema pravila kad će se pojaviti. Da pokušam objasniti. Ponekad mi se dogaða da nakon što dam kontakt, kazaljke za oketaj polude pa se vrate u normalu, ispusti neki čudni zvuk iz područja gdje su osiguraći i nakon toga neće upaliti. I mogu verglat do beskraja. No ako verglam i dajem gasa (pumpam gas) ulovi, malo ga tuniram i dalje radi (premda nekad i nakon što ga tuniram se ugasi, odnosno ko da se uguši). Vozim se recimo 5 minuta (ako ga upalim), ugasim auto, ponovno probam upaliti i dalje radi bez problema. Ugasim 5 puta i probam pet puta upaliti i radi ko zvečka. No opet nakon nekog vremena ista stvar. Kontakt, čudni zvuk, kazaljke malo polude, vrate se i već znam da neće upalit poslije toga. Zamjenio sam filter goriva, mislio sam da je zaštopan, pa ne dobiva dovoljno goriva. No nije do njega. Sumnjam na pumpu za gorivo, no nije mi jasno kako nekad na kontakt "nafila" gorivo, a nekad ko da pumpa "poludi". Eto tako bi objasnio ovu pojavu. No, ako je pumpa za gorivo problem, ne bi trebalo za nju vrijedit slijedeće: ili radi ili ne radi. Nema nešto izmeðu. Da malo radi, a malo ne. Ili se varam? Pitam za savjet, jer se bojim da ne zamjenim i stavim novu pumpu, pa se nakon toga pokaže da i dalje imam iste simptome. Što bih mogao još provjeriti? LP, Renato

FORD FOCUS 1,4 i. – LERGAS ?

Lijep pozdrav, Imam Ford Focus karavan 1.4 iz 1999. Auto normalno vozi i vuče,osim u praznom hodu ili kod zaustavljanja, tada obrtaji padaju vrlo nisko i desi se da se ugasi.Očistio sam i podmazao ler gas motorić i očistio leptire usisa. Stanje se nije mjenjalo. Na kraju sam pod nulti položaj gasa, tamo pod onu pločicu koju podiže sajla, na vijak koji je ispod pločice navrnuo jednu maticu koja sad nulti položaj sajle drži oko milimetar višlje nego do sada. Vozim auto već 50 km i sve je u najboljem redu. obrtaji su mi konstantno u leru oko ili mrvicu ispod 1000. Da li je moguće da je riječ o ovakvoj banalnosti i da li se možda taj vijak s vremenom pohabao pa je gas padao niže nego treba ili je možda prije već bila matica na njemu,pa je ispala, obzirom da ima navoj, ili sam napravio sve krivo?