FIAT STILO 1,6 i. 16 V – MIJEŠA SE ULJE U MOTORU I ANTIFRIZ ?

pozdrav.imam pitanje:stvara mi se emulzija u motoru,kada pokusavam da izmjerim nivo ulja to je skoro nemoguce jer se storila ta gusta masa u motoru i kad izvucem mjerac on je sav prekrivem njom..mnogi mi kazu da bi to mogao biti znak da mijesa vodu i ulje sto me jako zabrinjava.Mozete li mi dati savjet kako da otkrijem sta je problem a da ne otvaram motor,posto sam primijetio da mi stvarno trosi vodu iz hladnjaka kao i skoro 2L ulja na 10000km do zamjene i servisa,a do prosle zamjene je potrosio 1L ulja i mozda jos koji decilitar???i koliko je to zapravo opasno po motor ako mijesa vodu i ulje???auto je fiat stilo 1.6 16v 2003.god.HVALA UNAPRED

VW PASSAT B5 1,9 TDI PD – čUDAN ZVUK , NEDEFINIRAN ?

Dobar dan, Imam problem sa VW Passatom B5 (2003, 135000km, 96kW). Naime već više od pola godeni čujem čudno brujanje (huk) za vrijeme vožnje. U početku mi se činilo kao da ležaj odlazi polako na prednjem desnom kotaču, jer se nije uvijek čulo. U meðuvremenu sam promijenio ležaj i provjerio geometriju kotača i sve je OK, ali se i dalje čuje brujanje/huk (u zadnje vrijeme intezivnije, primjeti se čak i dok radi glazba). Htio bih samo naglasiti da se ne radi o jakom i intezivnom brujanju. Zvuk se čuje najviše izmeðu 50-60 km/h, a sa ubrzanjem postaje neprimjetan, da bi na preko 100 km/h praktički nestao. Pokušao sam za vrijeme vožnje pri brzini od 60km/h auto staviti u ler i poslušati o čemu se radi. čuje se kao brujanje guma (iako različito od uobičajenog zvuka kortljanja guma od asfalt.). Kada se na 60 km/h stisne kočnica, huk se lagano pojača te se krene smanjivati kako auto usporava do nekih 20km/h i onda se više ne čuje. Ovo sam poslušao i sa otvorenim prozorom u leru, te mi se čini da se huk čuje i izvan auta. Isto tako, huk se lagano pojača kada se optereti desna strana kod skretanja u lijevo. Svašta sam pročitao da bi moglo biti, od homokinetičkog zgloba (manžete su OK), poluosovine, ovijesa, guma (Toyo - stare godinu dana te se pravilno troše), diskova , pločica (zamjenjene prije 5000 km), diferencijala... Molim za vaše mišljnje u čemu bi mogao biti problem? Gdje bi mogao napraviti efikasnu dijagnostiku bez da se ide na nagaðanje pokušajima? Hvala. LP, Mario

OPEL CORSA 1,0 i. – NE MOGU VOZITI RAVNOMJERNO BEZ TRZANJA ?

Poštovanje ! Molim Vas za savjet. corsa ´99 g. 1.0 12v B . Kod lagane voznje ili neposredno nakon samog kretanja auto mi se naglo trzne,kao da mi netko makne nogu sa papucice gasa.Dok dodajem gas je sve u redu,medjutim kad drzim gas na odredjenom nivou auto jednostavno ne moze jednoliko se gibati nego se trza kao da netko smanjuje i dodaje gas...Znaci samo kad sam postigao zeljenu brzinu i vise ne dodajem gas nego ga drzim na tom nivou,tada on "poludi" i pocne se trzati.Predstavlja mi veliki problem jer moram ili stalno dodavati gas ili kad se zaleti ga staviti u ler jer dok gas drzim ravnomjerno mi trza. (svijecice su nove,senzor protoka zraka promijenjen,katalizator je odavno skinut,filter zraka i goriva su novi) Bio bih neizmjerno zahvalan ako bi mi mogli dati bar neke smjernice o cemu bi se moglo raditi jer kod kojeg god je majstora bio ni jedan nije uklonio kvar. zahvaljujem unaprijed na odgovoru !!!

RENAULT TWINGO 1,2 i. – PODEŠAVANJE VENTILA ?

Poštovani majstore. Dali je ispravno štelovanje ventila za reno tvingo 1239cm benzin na sledeći način. Svaki klip dovesti u GMT kad je faza paljenja a ventili obadva zatvorena i tad vršiti štelovanje i usisnog i izduvnog ventila po fabričkom zazoru. Hvala i pozdrav.

ALFA ROMEO 147 1,9 JTD – NEZGODAN I SPECIFIčAN PROBLEM ?

Veliki pozdrav... Posjedujem Alfu Romeo 147 1.9JTD 2003g i imam jako nezgodan i specifican problem..Naime prilikom malo jaceg skretanja u lijevu stranu moja alfa prijavi gresku na motoru,auto malo zatrza i ugasi se a nakon toga auto ne mogu upaliti nepunih 30-60 sec..Cuje se verglanje ali auto nemogu upaliti dok ne prodje odredjeni vremenski period..Nakon toga auto upalim i sve radi OK..Ponekad se problem javi i kada naletim na neke velike neravnine ili rupe na cesti..Auto se vodio na dijagnostiku i samo mi kazu da se ugase sva tri injektora ali nemaju pojma zasto..Jedan majstor mi je pojacao masu na vozilu tj.stavio kabal malo veceg presjeka i nakon toga ovaj problem se neko vrijeme nije javljao do skorijeg vremena...Ocajan sam jer mi niko tacno ne moze reci o kakvom problemu se radi i kako ga rijesiti.. U nadi da cete uspjeti mi na neki nacin pomoci puno vas pozdravlja vas fan iz Tuzle...Jasmin