OPEL ASTRA G 1,7 DTI – SKUPI SERVIS ?

Imam opel Astru G 1,7 dti 2002.god. Prešla je 145000 km i planiram uraditi servis. Šta on podrazumijeva ( šta bi se trebalo sve zamijeniti)i moraju li se uraditi npr. i zamjene komplet dijelova razvoda motora( što su mi rekli u Opel servisu),pošto i to predstavlja priličnu stavku? S poštovanjem, Almir

VW ili AUDI – ŠTO JE BOLJE ?

Pratim vas duze vreme i mogu vam reci da ste za svaku pohvalu,jednom reciju svaka vam cast.Imao bih neko pitanje za vas jer mislim da sve veliki strucnjak.Planiram da promenim auto ali imam dilemu izmedju VW Pasata ili Audi A6 mislim na dizelase.Kupio bih model 2007 ili 2008 sa nekih 100.000-130.000 kilometara sa motorom 2.0 TDI sa 103kw (140ps),oba motora se udradjuju u VW i AUDI,cuo sam razne price o tim motorima neki kazu da su dobri a neki kazu da su se lose pokazali i da postoje motori sa BOSCH i SIMENS elektronikom a da su ovi sa BOSCH elektronikom puno bolji i da se retko kvare.Interesuje me po vasem misljenju kakvi su motori 2.0 TDI,koliko mogu preci bez neke vece intervencije,dali su kvalitetni i izdrzljivi i o cemu se mora voditi racuna pui kupovini.Auto cu kupiti u Austriji tako da ce biti uredno servisiran i sa originalnom kilometrzom. Unapred vam hvala i primite punp pozdrava!

OPEL ASTRA CLASSIC 1,6 i. TWINPORT – DUGOGODIŠNJI NERJEŠENI PROBLEM ?

POŠTOVANI g.MEIć Vozim OPEL ASTRU CLASSIC 1,6 TWINPORT iz 2005g.(ASTRA G) Moj dugogodišnji problem nažalost još nisam riješio.Konstantno je upaljena žuta lampica(motor),a simptomi pri vožnji uvijek su isti.Kad je hladan trza nekad i puca pri prelazu iz brzine u brzinu,a poslije u vožnji drhti pri brzini 60-80 u trečoj ili tek u prelazku u četvrtu.Prvotno sam mjenjao Lamdu sondu,ali ponovno se upalila lampica i auto je pucao na hladno te nisam riješio problem.Tada su mi rekli da očistim dizne. Obavio sam ultrazvučno čiščenje injektora i tad mi je majstor poslije čiščenja rekao kako 2 dizne rade 100%,a 2 dizne na 90%.Tobože vozi tako i često ga nagazi van grada u drugoj do 60000 okretaja da se propuše!Ja sam to uredno i radio ali sad stalno podrhtava.Probao sam i sa aditivima tec 2000 i liqui mol i jačom benzinom 98 i gaženjem u drugoj ali ništa.Obzirom na sve što sam naveo molim za savjet što učiniti?Nove 4 dizne su oko 5000 kn,preskupe.A i da ih stavim tko mi garantira da se neće ponovno zaštopati obzirom na lošu kvalitetu goriva koje trošimo.Ima li smisla ponovno čistiti dizne ili staviti rabljene -ispravne?Moja žena vozi Toyota Yaris i nikakvih problema.Pa gorivo je isto loše,a nema probleme sa diznama.Da li to znači da japanci imaju bolje dizne ili bolje propusne dizne? Postoje li neke dizne koje u našim uvjetima ne treba stalno čistiti i muku mučiti?Kako trajno riješiti moj problem?NAJLJEPŠE SE ZAHVALJUJEM NA VAŠEM ODGOVORU!Goran!!!

FIAT TIPO 1,6 i. – NEMA SNAGE, LOŠE RADI ?

Postovani Imam Fiat Tipo 1.6i 55kw 95god.Kad ga upalim radi nekih desetak minuta i jednostavno se ugasi,a kad ga vozim i u voznji mi se desava da mi na nekih 2000obrtaja ili vise jednostavno kad da trokira dodam gas a on nce ga primiti odmah vec kad pustim gas on nekako dobija ubrzanje,i cesto mi se pali lampica od ubrizgavanja.Mjenjao sam filter goriva ali opet sve isto.Hvala unaprijed

RENAULT MEGANE 1,5 DCI – SVE NOVO A MOTOR LUPA ???

Pozdrav vrhunskome majstoru...imam pitanje u vezi renaulta megane 78kw-106konja 1.5 2006 godiste?imam lupanje u motoru,,zamijenio sam klipnjaču i lezaj i opet se lupanje nastavlja,znaci zamijenuto je sve novo,sad pitanje zasto ponovo lupa,sad sumnjam na gredu-osovinu dali se ona moze brusiti ili trebam novu???kako da rijesim situaciju vec sam poludio zbog auta molim vas za misljenje???injektori su u redu prekontrilirani uljna pumpa u redu