HYUNDAI TUCSON 2,0 CRDI – SLABO UBRZAVA ?

Poštovani gosp. Meić. Imam Hyundai Tucson 2.0crdi 4wd, 2006.g. Počelo mi se dešavati da kada vozim brzinom od cca 120 km/h i hoću ubrzati, auto se nastavlja kretati na istoj brzini (cca 120 km/h), ili ako vozim brže, onda počne sam usporavti na brzinu od cca 120km/h. Ovo se dešava već jedan duži period, u početku se to dešavalo cca jednom u dva-tri tjedna, meðutim u posljednje vrijeme se dešava sve češće, danas naprimjer mi se to desilo dva puta u cca 10 minuta. Takoðer mi se u zadnjih par dana počelo dešavati da prilikom dodavanja gasa i prilikom prebacivanja iz niže u višu brzinu, na cca 2000 okretaja, auto počne zacukavati, kao da mu ne dodajem dovoljno gasa,otprilike kao kad umjesto u prvoj krenete u drugoj, a kada prebacujem brzinu s malo jačim brojem okretaja onda je sve ok i nema zacukavanja. Napominjem da je auto redovito servisiran, i zbog prvog problema sam već nekoliko puta bila u servisu, meðutim nitko ne zna šta je s autom, pa Vas lijepo molim ako mi možete odgovoriti o čemu se radi. Lijepi pozdrav i unaprijed zahvaljujem.

FIAT TIPO 1,7 D – ZUPčASTI REMEN ?

postovani gospodine meicu,,,imam jedno strucno pitanje za vas,,,vozim fiata 87,godina.1,7 dizel,,,i desava se sljedece prije 2 ipo,mjeseca promjenio sam motor,i presao s tim motorom 500km,,,i majstor,,kaze da je sve novo stavio,,i sada kad je,,ova nepogoda bila,,,i upalio sam auto i radilo je 3 minute,,,i ugasilo,se: i kasnije mi taj ,isti majstor govori pukao remen kais,,zar je moguce da pukne remen kais od hladnoce koji je nov novcat s predjenih 500km,,imam osjecaj kao da me majstor laze,,,i da je on neki stari remen kais ipak tu stavio,,bio,,,procijenite vi i molim vas sto prije mi odgovorite,,,pozdrav

OPEL TIGRA 1,4 i. 16V – ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Opel tigra 1.4 16V Problem sa paljenjem Kada palim tigru dugo verlgla, svaki put nabitno dali je hladna ili topla, zacugava u voznji kada pada turaža izmeðu 2000-1500 okretaj, ima dobar start to je sve uredu ide dobro samo imam te probleme koje sam napiso. Najvise me muci to oko paljenja zasto nece odprve upalit, sta bi morao promijenit, unaprijed hvala

SEAT CORDOBA 1,9 TDI – VELIKA TURAŽA , HLADAN MOTOR ?

Seat Cordoba 1.9tdi Poštovani Kupio sam polovnu Cordobu 1.9tdi auto radi normalno i ima snage i nema nikakvih problema pri paljenju. Meðutim znam da se hladan motor nebi smio turirati, ali savim sam slučajno pokušao jednog dana kad je motor bio hladan pokušat pritisnuti gas do nekih 4- 5000 okretaja da vidim dal će jako zadimit, pošto mi motor dimi plavo i troši ulje, malo se kužim u mehaniku pa predpostavljam da je riječ o gumicama ventila pošto da je nešto ozbiljnije vjerojatno bi teže palio i nebi imao snage... Naime problem kad sam pritisnuo gas do 5000 okretaja čuo se tupi zvuk uzastopnog udaranja kao da su klipovi rafalno udarili u ventile i motor se ugasio. Neposredno nakon toga kad sam ga pokušao upalit jako lagano se motor vrtio doslovno bez kompresije i tako je vrtio nekih minutu do dvije i postepeno dobivao kompresiju i najzad upalio ali je još jedno odreðeno vrijeme nemirno radio. E sad ista stvar se dogodi svaki put kad stisnem gas na velike okretaje kad je hladan, a kad dostigne radnu temperaturu tad ga mogu držat skroz do blokade i ništa slično se ne dogodi, znači samo kad je hladan. Sad pošto auto dalje normalno ide zanima me do čega bi to moglo biti i dali je to opasno, t.j dal postoji mogućnost da negdje ostanem u kvaru na putu ili dali bi se moglo dogodit nešto gore... Unaprijed zahvalan na odgovoru.