VW GOLF 1,9 TDI – NAKON ZVUKA LUPANJA , MOTOR SE UGASIO ?

Postovani, pridruzujem se pohvalama za Vas servis i sajt i molim za pomoc. Vozim Golfa TDI godina 1998 , obični tdi dizel 66 kw . Servisiram redovno automobil , nedavno da izvezem iz graže zalupa nešto u motoru i ugasi se , majstor mi reče da je vjerovatno nešto zakazalo i da je jedan ventil se iskrivio , oštetio glavu motora . Napominjem automobil ne koristim baš puno , servisiram redovno . Koji je uzrok tako velikog kvara ?

VW GOLF 1,9 TDI PD – TOPLI TEŠKO PALI ?

Postovani gospodine Meic postavio bih vam par pitanja u nadi da ce te mi odgovorit ako je moguce... imam Golfa 1.9 TDI 74kw. 2002god predjenih 220000km na satu, do juce mi je sve bilo normalno vozio sam se par sati i ugasio sam auto na kracu pauzu od 1o min. nakon tog kada sam htjeo da upalim motor verglao mi je oko 5-10 sec. i nakon tog normaln upalio i nikakvih drugih promjena se osjetilo nije... normalno vuce nike tekucine ne trosi normalna temperatura,potrosnja i ostalo je sve u normali kao pre... kada se auto ohladilo skroz upalio je bez problema za 1sec. ali opet cim se ugrije ista stvar dugo vergla... ja sam citao po forumima i ostalim sajt mjestima jedni navode da je u pitanju alanser (starter) navodno zaprljan je ili cetkice potrosene pa kad je vruc uzima puno struje i teze pali... drugi kazu da je problem na nekom kablu koji vodi na senzor od temperature kazu mi da osjecem svi kabal i ugradim otpornik... ali uopsteno taj problem nemam samo ja vec dosta njih je imalo isti problem na toj tipi auta pa vjerujem da ste u svojoj karijeri imali ovakav slucaj pa me zanima vase iskreno misljenje jer dijagnostika VAG nista nije ocitala ocito je neka sitnica koja bas zagorcava stvari....unapred hvala i zahvalan Sinisa

VW TRANSPORTER T2 1,6 D – ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Prvo veliki pozdrav. Ovako, imam kombi t2 1,6 diesel 37 kw. i imam problem sa paljenjem kad je hladan , ustvari nikako nece da upali. Isao sam kod mehanicara i zamijenio sam grijace , i nista. Nakon svih provjera od bosh pumpe crijeva , uzubcenja ,alnasera , struje nismo mogli nista istanovit. Odemo ispitamo kopresiju , dobra jedan klip 30 , drugi 25 ,28,28. ispitamo dizne , one su bile lose. zamijnimo njih postavili nove. Mislili smo da je problem rijesen ali nista danas nakon jednog dana stavjanja isti problem nece da upali. Vergla dobro i izbacuje malo crnog dima ali da upali nema ni pojma. Nakon slepanja brzo upali i nakon malo trokiranja pocne lijepo radit i onda svaki put pali na pola kljuca. Dobro vuce ne pusi i ponasa se najnormalnije. Unaprijed VELIKA HVALA!!

TOYOTA YARIS 1,4 D4D – DA LI SE MIJENJA LANAC ?

Štovani gospodine Meiću, pozdravljam Vašu skrb koju redovito iskazujete za vlasnike auta, pa Vas molim da i meni pomognete. Imam Yarisa 1.4 D4D 2003. godište, kupljen polovan. U servisu su mi rekli da je dobro očuvan i da ne moram skrbiti o njemu. Promijenio sam tekućine, filtere za gorivo, ulje, od klime. čak i pumpu za vodu. Ali, nisam lanac, kažu ne treba. Da li je to točno, ili ne? Auto je prešao 100 tisuća km (pokazivač kilometara, a 170 tisuća po carinskoj deklaraciji). Ne zbnam što da radim, majstori kažu da je sve drugo u redu i da dodjem na servis za 10 tisuća kilometara. Podravljam Vas i želim Vam puno uspjeha u radu.

PEUGEOT 306 2,0 16V – IMAM PROBLEM ?

Poštovani,imam peugeota 306 2.0 16v 150konja imam problem sa tim autom, taj problem je njegovo trokiranje pri velikim okretaima il malim on trokira sve dok ne dobije ajmo rec svoj zalet il NPR... stanem na uzbrdici i ocu krenut i jednostavno koda nema snage za krenut i cuje se kako trokira,pa me zanima šta bi to moglo bit da ga toliko zeza to trokiranje.Hvala

BMW 530 D AUTOMATIC – TRZANJE MJENJAčA ?

Poštovanje, gosp. Meić, Imam pitanje u vezi BMW-a 530D, 2007. godina (facelift). Vozilo ima automatski mjenjač (6 brzina - novi mjenjač) koji izuzetno dobro radi. Meðutim, zadnjih mjesec-dva dana sam primjetio da prilikom prebacivanja iz 2 u 3 brzinu malo trzne, što prije nije bio slučaj. I to se dogaða sve češće. Trzaj se dogaða prilikom standardnog moda šaltanja (E mod, u S modu ga malo i vozim), a inače, mjenjač prešalta na oko 2ooo-2500 okretaja (kao i prije). Sve ostale brzine promjeni bez ikakva trzaja. Takoðer, kad malo jače stisneš gas odnosno kad malo žešće kreneš u vožnju taj trzaj se ne osjeti nikako. I na kraju, vozilo je prešlo 180.000 km i ne znam da li je ikada mijenjano ulje u mjenjaču, a kupljen je u polovan u Njemačkoj. Sve ostalo dobro radi i motor dobro vuče. Moje pitanje je da li je pomenuti trzaj prilikom šaltanja mogući simptom nekog kvara ili bi eventualno samo trebao promijeniti ulje i filter u mjenjaču? Unaprijed hvala