FORD ESCORT 1,6 i. 16V – VOZILO BJEŽI U STRANU ?

Postovani imam problem sa selenima na ford escortu 1.6 16v ,naime desavalo mi se da prilikom kocenja da auto vuce nesto malo u desnu stranu i ustanovljeno je da su seleni losi. Kupio sam nove i zamjenio ih kod lokalnog mehanicara ali sad nakon toga auto uzasno bjezi po cesti tj. pri dodavanju gasa vuce u desno a pri kocenju u lijevo i uzasno je nezgodno za voziti a uz brdo pogotovo,vizualno nisam primjetio nista neobicno na selenima i dobro su upresani na vilicu ,sve se cini ok. Jel moguce da su stvarno tvornicki losi kao sto me ovaj uvjerava ili je problem u necem drugom? Cak i jedan koji je na oko izgledao mekan smo uzeli druge marke duplo skuplji i nista nije pomoglo. Da napomenem da je prije prakticki bilo zanemarivo oko zavlacenje u stranu pri kocenju i nakon stavljanja novih je auto prakticno neupotrebljiv,nije mi jasno da stari i raspadnuti seleni mogu biti bolji od novih ma kakvi god ovi bili.

SAVJETI – VODIK U AUTOMOBILU ?

Poštovani interesira me vaše mišljenje o autima koji voze na HHO.Dali se stvarno može toliko uštedjeti na gorivu(navodno čitam do 60&)ili je to samo prazna priča.Imam staroga kadeta u kojeg bi to ugradio ali se bojim da ne bacim pare uludo.Vidim da se u sve živo razumjete što se tiče mehanike.Interesira me vaše mišljenje o vožnji na vodik,te bih bio jako zahvalan da mi date pravilan odgovor.Pozdrav.

RENAULT MEGANE 1,6 i.16V – ZAŠTO NE PALI KADA JE HLADAN ?

Poštovanje! Posjedujem Renault Megane 1,6 16V 2001. godine sa ugraðenim plinom. Prešao je 196 tisuća km. Pojavavio mi se problem sa paljenjem kada je motor hladan. Kada ga palim moram barem 10 tak puta kratko zaverglati da bi motor upalio. Kada upalim motor cijeli dan auto radi bezprijekorno i pali savršeno. Vozio sam auto u servis "Auto Krešo" u Osijeku gdje su ga cijelog pregledali, napravili dijagnostiku, pregledali kompresiju, satima ispitivali i tražili grešku i nisu ustanovili u čemu je problem. Kažu da je motor odličan i da im nije jasno kako neće ujutro da upali. Nakon toga odvezao sam auto u Renaultov servis u Vinkovcima gdje su mi promijenili motorić ler gasa, svjećice i dizne meðutim motor i dalje ujutro ne hladnoći ne pali. Odvezao sam auto u servis za auto plin gdje mi je majstor napravio servis plinskih instalacija i rekao mi je da problem nije u plinskim instalacijama. Napomenuo mi je da bi problem možda mogao biti u senzoru pumpe goriva kojem je funkcija da prije paljenja motora stvori odreðeni tlak u pumpi goriva jer je sličan kvar imao sa jednom "Lagunom". Kod Lagune taj se senzor nalazi u vratima sa vozačeve strane, a reagira čim se vrata otvore. Stoga Vas molim da mi odgovorite ako možete da li se i kod Megana taj senzor nalazi u vratima ili negdje drugdje. Da li je moguće da je u pitanju senzor pumpe goriva ili po Vašem mišljenju može biti i neki drugi problem. Srdačan pozdrav!

FORD MONDEO 2,0 TDCI – ŠTO LUPA ?

Poštovanje gospodine meiću. Vozim forda mondea 2,0 tdci 85.kw 2002 god.auto je prešao 120000.tkm. i mogu reći da sam do sada bio jako zadovoljan uz redovnu izmjenu ulja,filtera i tako par sitnica potrosnih materijala. No prije odprilike mjesec dana pukla mi je feder opruga na prednjem amortizeru,što sam ja smatrao pomalo normalnim za te kilometre te sam narucio i promijenio sva 4.amortizera i opruge i odbojne gume u kompletu sto mi je bilo prvo vece ulaganje u njega.Sad mi se pojavilo neko lupkajne u oba trapa pogotovo kada se vozim manjom brzinom po rupavoj cesti,neravninama ili pri silazenju sa asvalta na prtenjak,lupkanje se osjeti kod svakog takvog prelaza bas u oba trapa na amortizerima pa me zanima mozete li mi nesto konkretno reci u cemu bi mogao biti problem.Majstor kaze da je podvozje u redu mada ja nemislim tako jer da je sve u redu nebi lupalo jos jedanput vas molim za savjet ako je moguce unaprijed hvala lijep pozdrav Mario

VW GOLF V 1,9 TDI – NE MOŽE VIŠE OD 120 KM/H ?

poštovani, imam jedan mali problem sa svojim golfom 5, 1,9 tdi naime auto je 2004g i ima 54tkm, nedavno mi se pojavio problem na autoputu da auto ne ide preko 120kmh nakon razgovora sa svojim mehanicarom pokusao sam ga propuhati odnosno razvlaciti sve brzine do kraja na autoputu i nakon toga mi se cinilo ok, sve dok nisam krenuo za njemacku i opet isti problem na pola puta sam morao ugasiti i onda je sve bilo ok... ja sam 2 vl vozila i sve je bilo uredno servisirano prije mene i tako ce biti ubuduce... o cemu bi se mogle tu raditi? dali je turbina prljava, pokvarena, dali treba filtere promijeniti...auto se vozi normalno odnosno polako jer se do posla vozim 5km i nemam ga gdje "klati" sve i da hocu... sta mi je raditi... Hvala