FIAT PUNTO 75 1,2 i. – PROBLEMI OD PRVOG DANA ?
Fiat Punto 75ELX, 1.2, 98 GOD. Imam problem sa Puntom. Moj otac je kupio novi auto u fiat salonu, prvi smo vlasnici automobila već 13 godina, skoro toliko traje problem sa elektronikom. Kada palim auto, uključim kontakt, ponekad se ukljući ventilator hladnjaka(hladan auto) i istovrmeno se upali lampica koja regristrira kvar sustava za ubrizgavanje. U početku je to bio jedini problem, dok mi u zadnje vrijme kad dam kontakt, upali se lampica ( kvar sa ubrizgavanjem ) ukljući se ventilator hladjaka , i oslabi mi struja, nešto mi izvuće struju preko noći iz akumulatora.Znalo mi se dogodit da auto ne može upalit zbog slabe struje, nako par sati upali, kao da mu se struja vrati. Akumulator je star 1 god. Bosch 44 Ah, 440 A. To se dogaðalo i sa prijašnjim akumulatorom. Ja sumljam da je problem sa ECU centralom. Auto je bio više puta na dijagnostici, uvjek je pokazivao da je greška u indikatoru temperature. Stavljen je drugi indikator i opet ista stvar, doduše taj drugi indikator nije bio orginal o punta, jer moj auto ima indikator sa tri pina, a za moju verziju ne postiji takav indikator. Probo sam sa iskapčanjem indikatora kada se upali ventilator, ventilator se ne gasi. ECU centrala isto nije orginal za moju verziju, nego je od fiata brava, to mi je rekao električar koji je skidao centralu. Na centrali je našao nekoliko grešaka na hardveru koje je ispravio, nakon nekog vremena opet isti problem. Uza sve to auto mi je znao otići u turažu, skakanje okretaja, ponekad slabo vuće kad doðe na točno 3000 okretaja u minuti. On je došao sa greškom iz tvornice. Zanima me vaše mišljenje ? Namjerevam zamjeniti Ecu centralu. Hvala unaprjed na odgovoru.