FIAT PUNTO 75 1,2 i. – PROBLEMI OD PRVOG DANA ?

Fiat Punto 75ELX, 1.2, 98 GOD. Imam problem sa Puntom. Moj otac je kupio novi auto u fiat salonu, prvi smo vlasnici automobila već 13 godina, skoro toliko traje problem sa elektronikom. Kada palim auto, uključim kontakt, ponekad se ukljući ventilator hladnjaka(hladan auto) i istovrmeno se upali lampica koja regristrira kvar sustava za ubrizgavanje. U početku je to bio jedini problem, dok mi u zadnje vrijme kad dam kontakt, upali se lampica ( kvar sa ubrizgavanjem ) ukljući se ventilator hladjaka , i oslabi mi struja, nešto mi izvuće struju preko noći iz akumulatora.Znalo mi se dogodit da auto ne može upalit zbog slabe struje, nako par sati upali, kao da mu se struja vrati. Akumulator je star 1 god. Bosch 44 Ah, 440 A. To se dogaðalo i sa prijašnjim akumulatorom. Ja sumljam da je problem sa ECU centralom. Auto je bio više puta na dijagnostici, uvjek je pokazivao da je greška u indikatoru temperature. Stavljen je drugi indikator i opet ista stvar, doduše taj drugi indikator nije bio orginal o punta, jer moj auto ima indikator sa tri pina, a za moju verziju ne postiji takav indikator. Probo sam sa iskapčanjem indikatora kada se upali ventilator, ventilator se ne gasi. ECU centrala isto nije orginal za moju verziju, nego je od fiata brava, to mi je rekao električar koji je skidao centralu. Na centrali je našao nekoliko grešaka na hardveru koje je ispravio, nakon nekog vremena opet isti problem. Uza sve to auto mi je znao otići u turažu, skakanje okretaja, ponekad slabo vuće kad doðe na točno 3000 okretaja u minuti. On je došao sa greškom iz tvornice. Zanima me vaše mišljenje ? Namjerevam zamjeniti Ecu centralu. Hvala unaprjed na odgovoru.

LANCIA THESIS 2,0 T – MOTOR IZGUBIO SNAGU ?

imam LANCIA THTSIS 2.0T 185ch benzin godina proizvodnje 2004 i imam sledeci sa vucom nece da vuce izgubijo sam vise od pola snage sto se tice potrosnje moglo bi se reci da je ostala ista. uplalila se lampica i spojio sam na kopmijuter i on mi je otkrijo ovako pise TURBO/VISOKI PRITISAK/ULAZ pregledo sam sve kablove sto se tice zraka i sve je u redu mijenjo sam i sve senzore sto imaju na tim crijevima i jos jedan ventil ali nista se nije promjenilo kada ponistim gresku sa konpijuterom i idem da probam auto je u redu ima vucu i cim ja malo preforsiram vozilo odam mi se upali greska i auti izgubi snagu nije bitno jeli to bilo na uzbrdici ili na ravnome samo nek malo preforsiram auto nada se upali i ja stvarno neznam sta da vise mijenjam pa bi vas molijo za odgovor unapred fala

AUDI A4 1,9 TDI PD – PUNO TROŠI PO GRADU ?

Lijepi pozdrav.Imam problem s prevelikom potrošnjom goriva,radi se o A4,TDI,96Kw.2003g.Naime,gradska potrošnja,kraće relacije(4,5 km.)troši oko 12-13 litara,a na otvorenoj cesti troši normalno, oko 7-7,5 lit.Motor normalno pali,ne troši ulje,ubrzava normalno,kompesija na sva 4 cilindra je oko 29,30,filteri novi,senzor protoka zraka novi,termostat u redu,tlak turbine normalan ali on po gradu i dalje jednostavno puno troši.Zadnje mjerenje potrošnje bilo je 10 lit. - 75 preðenih km. po gradu.Molim Vas vas stručno mišljenje,te da li je taj problem moguće riješiti kod vas?Hvala unaprijed na odgovoru...

RENAULT CLIO II 1,9 DTI – čESTO TEŠKO PALI ?

Imam Renault Clio II 2001. godište. Motor 1.9 DTI turbo dizel. Prešao je 145 000 km. Imam problem sa paljenjem dugi niz godina. Nema pravila. Bude dana da upali ok pa onda upali tek iz 3,4 puta nakon verglanja. U zadnje vrijeme čak i kad upali odmah se ugasi, pa tako 4,5 puta za redom. Pokušavam pritiskanjem gasa pomoći, ali kao da ne prima gas. Pa onda kasnije upali i prima gas i sve bude ok. čak neki put kad upali zna malo i zatrest motor. Grijači ok, akumulator nov, anlaser repariran, dijagnostika pokazuje da nema greške. Molim vas pomagajte, unaprijed hvala, pozdrav!

OPEL VECTRA 1,9 CDTI – LOŠ RAD MOTORA NAKON KRIVOG GORIVA ?

Dobar dan gospodine Meic! Posjedujem Vozilo Opel Vectra 1.9 cdti, prilikom zadnjeg tocenja goriva, greskom je prodavac nasuo u rezervoar benzin! Nakon desetak minuta rada motora, auto je poceo da trza i da se gasi! Kada se ugasio, logicno nismo mogli upaliti auto, dok nismo istocili benzin! Nasuo sam dizel i odmah je upalio, ali i dalje auto trza! Moje pitanje je, posljedice i moguci kvarovi koji su mozda nastali prilikom tocenja benzina i sta raditi dalje, jer mi automobil za sad nikako ne radi normalno!!! Unapred zahvalan...

FORD MONDEO 2,0 i.16V – DOBRO IDE ALI PUNO TROŠI ???

Imam Ford Mondeo MK1 1995. godište, 2.0 16v benzinac - 136 KS. Problem je sljedeći: puno troši, u lokalu blizu 20 litara bezolovnog. Motor uredno radi, ne preoizvodi čudne zvuke, vibracije, odlično vuče, ne trokira, mirno radi u leru, ne guši se na nižim obrtajima, uredno se pali uvijek iz prve. Išao sam u servis da majstor pokuša preko dijagnostike, meðutim kažu mi da ne mogu uraditi dijagnostiku motora za ovo godište. Zato vas molim da mi probate odgovoriti šta bi mogao biti uzrok ovako visoke potrošnje. Po fabričkoj deklaraciji i po priči drugih vlasnika, trebao bi da troši oko 11 litara u gradskoj vožnji. ovo kod mene je baš katastrofa. Nadam se brzom odgovoru. Unaprijed hvala. Milan iz Banja Luke.