CITROEN JUMPER 2,2 HDI – HLADAN TEŠKO PALI ?

ljepi pozdrav, imam kombi citroen jumper 2008g. motor 2,2 hdi (ford-ov motor), imam veliki problem prilikom paljenja ujutro kad je hladan. jedva upali puno moram verglat a anlaser već počinje preskakat. promjenili smo grijače,uredili anlaser,bio je kod bošiste za pregled visokotlačne pumpe,pumpa goriva uredu,tlak kompresije 25. jednom kad upali dalje je bez problema. senzor temperature provjeren,nikakve greške ne očitava. čuo sam puno priča da je motor u banani od kad je nov, neznam šta da gledam dalje. on kad počne palit kao da sastavlja jedan po jedan cilindar. dal imate kakav savjet šta dalje??? hvala najljepše.

VW GOLF II 1,8 i. – NE RADI JEDAN CILINDAR KADA JE HLADAN ?

Poštovani gospodine Meiću imam golfa 2 1.8 benzin prilikom prvog paljenja obično kada je hladno motor upali,ali radi na" tri klipa".Tek kada se malo ugrije proradi i četvrti i onda radi normalno.Prilikom pregleda kablova, svjećica i razvodne kape primjetio sam na razvodnoj kapi mehaničko oštećenje unutarnjeg zida najvjerojatnije od dijela koji se okreće unutar kape.Šta može biti razlog tom oštećenju i da li to može biti razlog nepravilnog rada motora i šta napraviti po tom pitanju?Unaprijed hvala.Pozdrav iz Livna.

FORD ESCORT 1,8 TD – MUKE S PALJENJEM MOTORA ?

pozdrav evo kupio sam ford escort 1.8 td 1996g.tada sam promjenio cjevčicu za gorivo od rezervara do filtera i filter sam stavio od golfa(cjevčicu sam stavio od 6mm 20cmm od filtera iako je original bila od 8mm ako ima kakve veze)te sam stavio nepovratni ventil izmeðu filtera i pumpe.tada počinju moji problemi ,auto sam jedva upalio uz ozračivanje na dizni na cjevčici (ključ 17) takodjer sam stavio nove grijače(EYQUEM G42 +PTA601 ŽIčICA JE NA KLJUč 8 )sada mi prijatelj savjetuje da stavim BERU grijače(duži su i struja im ide na ključ 7,ako i to ima kakve veze)kada ujutro upali od "100-te"baci bjeli dim i trese no nakon par minuta kada ja dodam gas bijeli dim nestane ;jedino mi se čini da na minimumu malo više trese a kad je topal i uroku od 3-4 sata pali bolje nego benzinac ulje mi ne troši kompresiju nisam mjerio i sada neznam šta da radim a prije je tako dobro palio .molim vas za pomoč da mi kažete dali ima zraka i ako ima kako ga istjerati dali su dobri ti grijači onda cjevčica6mm drugdje je sve 8 mm ili nešto treče ako je moguče sa što manje troškova puno vam hvala pozdrav roberto

AUDI 80 1,6 TD – OPET TROŠI ULJE NAKON POPRAVKA ?

Dobar dan Imam problem sa Audijem 80 1.6 TD 1998 (140000 km),prvi vlasnik.Naime imam problem sa potrošnjom ulja.U meðuvremenu smo promijenili karike,gumice ventila ali ostao je isti problem,doduše potrošnja se malo smanjila. Nema nikakvih tragova da gubi ulje u smislu da negdje curi,takoðer i nije da nešto pretjerano dimi. Takoðer mislim da mu ubrzanje nije baš na nivou kao što bi trebalo biti.Pali normalno. Dali postoji mogucnost da je problem sa turbinom,jer neki mehanicari govere da ,neki ne? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

PEUGEOT 406 1,8 i. 16V – SERVO VOLAN

Postovani ako imate vremena za jedno pitanje? Imam peugeot 406 1,8 16v 1996 g. i zanima me kako se mjenja ulje u servo volanu jer sam citao vase komemtare i na jednom od vasih odgovora je da se ulje mora mjenjat svaku dvije g. pa ako mozete objasnit postupak. i imam problem,auto grije u kabini samo na dva ventilacijska izlaza pokraj prednjih stakala a na druge izlaze samo hladni zrak,koji je moguci problem? unaprijed zahvaljujem!