LADA NIVA 1,6 S – KUT PREDPALJENJA ?

Poštovani Gospodine Meić Imam Ladu Nivu 1.6 89g. prije dva mjeseca je raðen generalno motor ,bušen blok obrada radilica itd.karburator stavljen od nive 1.7 imam problem sto kada kočim motor niz nizbrdicu pocme pucketat iz auspuha ,u cemu je problem ,i izjutra kada je hladno neće da pali kao da nema snage ,zastaje kada pali ,promjenjen akumlator ,svjecice,razvodna kapa ,kablovi a razvodnik je bez vakuma.Ja mozda mislim da je problem u kutu predpaljenja ali neznam ipak mozda je nesto drugo ,nema majstora da mi zna to napravit ,pa ako mi mozete rec kako se to radi ,steluje predpaljenje,moze li se to probnom lampicom od 12v,na koliko stavi stupnjeva kut paljenja prije GMT.Bio bih zahvalan na odgovoru.Pozdrav

VW POLO 1,4 TDI – STALNO MIJENJAM DISKOVE, ZAŠTO ???

Imam polo1.4 tdi 2003 i imam problem sa diskovima i kocnicama do sada sam promenila 5 pari diskova i kocnice kod svakih se javio isti problem a to je ni sa jednim novim diskovim nisam presla 4000 km da ne pocne da mi trese volan na brzini 90-130km/h i sada 6 put stavila sam original vw diskove i kocnice i pojavio mi se isti problem?Pre neki dan sam uradila i balansiranje guma,felni i reglazu trapa i opet trese a da i mam i nove zadnje diskove i nova letva volana,novi silen blokovi i opet trese da li mozete da mi kazete koji problem ima moj auto?Ne znaju ni u servisu sta bi moglo biti...

SKODA OCTAVIA 1,6 i. – NETIPIčAN I RIJETKI KVAR ?

Pozdrav. Vlasnik sam Škode Oktavie 1.6 55kw 2001 god. Imam sitan problem. Tjekom vožnje se dogaða da ostane bez snage, ali samo na sekundu-dvije. Taj problem se dogaða u prosjeku svakih 30-50 km.Nadam se da imate rješenje tog problema. Inaće, auto je redevno servisiran kod ovlaštenog servisera.

VW PASSAT 1,9 TDI PD – PUNO BIJELOG DIMA , TEŠKO PALI ?

Postovani, Imam problam. U pitanju je passat 2002. god. 1.9 TDI 100 KS, cipovan. Auto izbacuje nenormalnu kolicinu bijelog dima. Auto ne trosi pretjerano ulje, mijenjali smo turbinu, eger ventil, dizne, pumpu na bregastoj, pumpu u rezervoaru. Skinuli smo glavu motra, i provjerili ventile, promjenili smo dihtung glave, jer nismo bili sligurni da slucajno ne mjesa vodu i ulje. Kompresija je mjerena i iznosi 19,1 na sva cetiri cilindra. Ali auto ne prestaje da pusi, tesko pali. Molim vas za vas savjet... Srdacan pozdrav.

MAZDA 626 2,0 DITD – NEMA SNAGE ???

Posjedujem Mazdu 626 2001 DITD 74 KW sa 148 000 km. Auto je izgubilo na max brzini, nemoze vise od 160 km/h, u ovlastenom servisu nisu znali odgovor. Auto zadnjih 30 000 km propusta malo ulja na crijeva sa Intercoolera i na mislim da se zove EGR ventil (nalazi se tocno nasuprot hladnjaka). Na 7000 km potrosi litar ulja 10 w 40.

MERCEDES E 220 CDI – SUSTAV PLINOVA BlueTec

Postovani! Vlasnik sam Mercedes E 220 CDI god.proizv. 2004, sa prijedjenih 110 000 km.Imam stalni problem sa russpartikel filtrom,vec u nekoliko navrata mi se javila greska da je on u kvaru.Auto sam odveo na servis oni su gresku izbrisali ili sto a ja sam se vozio nekih 5000 km opet iznova sve. Najprije se upali zuta lampica od motora a za 2 ,3 dana partikel filter.opet u servis i na otstopavanje ili sto neznam. Mene zanima dali ima kakva tekucina koja se stavlja u gorivo pa sistemom izgaranja ocisti te cadji.Molim Vas da mi pomognete,jer opet ce mi se to desiti.Pozdrav