AUDI 80 1,6 TD – BOčNO TROŠENJE ZUPčASTOG REMENA ?

POŠTOVANI, IMAM AUDI 80 1,6 TD INTERCOLER 91 GOD ,I JEDNOM PRILIKOM SAM ISAO PROVJERAVAT ZUPčASTI REMEN TE SAM PRIMJETIO DA GA VUćE NAPRIJED NEJDE PO SREDINI VODILICE, ISTO TAKO GA DERE S PREDNJE STRANE. PA VAS MOLIM DA ME SAVJETUJETE KAJ DA UčINIM S TIM?MISLIM DA SAMOM PROMJENOM REMENA NEBI NISTA RIJESIO,SMATRAM DA MI JE BOSCH PUMPA ZAMAKNUTA,PA DA GA ONA VUćE NAPRIJED. UNAPRIJED ZAHVALJUJEM NA ODGOVORU ,ZA SVAKU POHVALU STE!!!!!!

TOYOTA RAV-4 2,0 i. – MOTOR NE RADI DOBRO ?

Poštovani,već duže vrijeme imam problema sa mojim RAV-om 4, 2000.g., 2,0 benzinac sa ugraðenim plinom. Prošlo ljeto su mi zamjenjene dvije bobine i izvaðene ćelije katalizatora (to je očito uzrokovala vožnja od ZD do ZG sa neispravnim bobinama). Auto ni nakon toga ne radi kako treba.Ujutro moram zagrijavati auto tako dugo dok se ne prebaci na plin,sačekati još bar pola minute, tada pokušam krenuti i auto se ugasi, tada ga još jednom upalim i tada mogu krenuti. Ako to ne napravim onda mi se auto ugasi čim malo zastanem, odnosno ne dajem gas, znači zablokira mi se i ABS i servo...U toku dana ponovno ista stvar ako se auto sasvim ohladi. Bila sam na nekoliko mjesta: u Toyotinom servisu predlažu otvaranje motora (kao ventili imalu lufta zbog plina, oni uopće za sve krive plin a stvari rješavaju tako da redom mjenjaju djelove pa dok ne "pogode" kvar. Moje vlastito iskustvo...prije par godina taj isti auto bio u nevoznom stanju 6 mjeseci jer su tvrdili da je otišla automatska getriba a moj majstor je tvrdio da je sa getribom sve u redu i da je otišao kompjuter što se i ispostavilo kao točno. Sada svi ostali majstori kod kojih sam bila smatraju da ne treba otvarati motor jer on radi sasvim ok kad je zagrijan (to pokazuje i kompjuter za dijagnostiku).Napominjem da je auto bio 3 tjedna u Benc elektroniku u Zdenčini i oni nisu ništa našli.Nadam se da ćete Vi imati neki prijedlog što dalje.Unaprijed zahvaljujem.LP

RENAULT 9 1,4 S – MOŽE LI TWINGO U RENO 9 ???

Poštovani majstore ako može jedna stručna pomoć. Ja imam reno9 1,4 84gbenzin, taj motor je dosta amortizovan pa sam ubacio motor od tvinga 1239cm2 94g,meðutim motor nije primao turažu tresao se i ponekad je pucao na karburator. Kompresija na tom motoru je 11 bari na sve četiri cilindra. Motor je došao na normalan rad tek onda kada sam doradio davač impulsa za varnicu koja se nalazi na mjenjaču, i to tako što sam taj davač pomjerio na maksimalno ranije paljenje do kraja otvora u desnu stranu. Po meni bi možda trebao ići još desno ali nema više kud.Pošto je sada na tvingovom motoru moj mjenjač i zamajac od starog motora 1397cm2 84g možete li mi reći dali je taj zamajac nešto malo drugačiji od tvingovog pa mi je pravio ove probleme jer mi je poznato da reno sa zamajca šalje signale za varnicu na svjećice. Pozdrav i hvala unaprijed.

PEUGEOT 406 2,0 HDI – NE PALI KADA JE HLADNO ?

imam pitanje u vezi peugeota 406 2.0 hdi 110 ks 2000 god,kada temp.padne ispod nule auto ne pali,kada se auto stavi u garažu nakon pola sata što je bio na nekih +10 koliko je u garaži auto pali normalno,novi je akomulator i pumpa,jedam simptom koji je čudan kada se da kontakt kod motora se čuje klik(možda relei)auto upali i čuje se pumpa,a kada se ne čuje klik ne čuje se pumpa i auto ne pali,unaprijed hvala

AUDI A6 1,9 TDI – EMULZIJA U RASHLADNOM SUSTAVU ?

Postovani Gospodine Meic, Posjedujem Audi A6 1.9 TDI, 110 KS,automat,god. 1997 Zbog emulzije u ekspazionoj posudi promjenio sam dihtung glave motora,ali i nakon zamjene dihtunga emulzija se i dalje stvara. Neznam u cemu je problem. Molim Vas za Vase misljenje. Unaprijed zahvaljujem. Pavo Kraljevic

FIAT BRAVA 1,4 i. 12V – JAKO PUNO TROŠI ?

Poštovani vlasnik sam Fiat Brave 1.4 12v 1996 g. 157 000 km. Pitanje vezano za potrošnju.Naime Brava troši ko luda.više od 12-13 litara po gradu.Na otvorenoj cesti oko 10 lit!!! Primjetio sam da tijekom vožnje kazaljka temperature nije nikada na pola nego uvijek malo ispod pola. Kada vozim po parkingu ili se "vrtim" po gradu onda ide preko polovice i onda se upali ventilator znači termostat radi.Usput termostat sam mjenjao već dva puta.Htio sam vas pitati jel moguće da je do lambda sonde?Tehnički sam prošao,do sada nisam mijenjao lambda sondu(svijećice sam mijenjao cca prije 5000 km ).Redovito mjenjam ulje i filtere,pokušavam uvijek održavati auto na zavidnoj razini pa mi nije jasna ta pretjerana potrošnja.Mislite li da bi mjenjanjem lambda sonde riješio problem prevelike potrošnje?Vozim umjereno.koliko bi bila cijena lambda sonde? ( polovne,nove,orginalne,zamjenske) hvala unaprijed s nestrpljenjem očekujem vaš odgovor.