TOYOTA RAV-4 2,0 i. – MOTOR NE RADI DOBRO ?
Poštovani,već duže vrijeme imam problema sa mojim RAV-om 4, 2000.g., 2,0 benzinac sa ugraðenim plinom. Prošlo ljeto su mi zamjenjene dvije bobine i izvaðene ćelije katalizatora (to je očito uzrokovala vožnja od ZD do ZG sa neispravnim bobinama). Auto ni nakon toga ne radi kako treba.Ujutro moram zagrijavati auto tako dugo dok se ne prebaci na plin,sačekati još bar pola minute, tada pokušam krenuti i auto se ugasi, tada ga još jednom upalim i tada mogu krenuti. Ako to ne napravim onda mi se auto ugasi čim malo zastanem, odnosno ne dajem gas, znači zablokira mi se i ABS i servo...U toku dana ponovno ista stvar ako se auto sasvim ohladi. Bila sam na nekoliko mjesta: u Toyotinom servisu predlažu otvaranje motora (kao ventili imalu lufta zbog plina, oni uopće za sve krive plin a stvari rješavaju tako da redom mjenjaju djelove pa dok ne "pogode" kvar. Moje vlastito iskustvo...prije par godina taj isti auto bio u nevoznom stanju 6 mjeseci jer su tvrdili da je otišla automatska getriba a moj majstor je tvrdio da je sa getribom sve u redu i da je otišao kompjuter što se i ispostavilo kao točno. Sada svi ostali majstori kod kojih sam bila smatraju da ne treba otvarati motor jer on radi sasvim ok kad je zagrijan (to pokazuje i kompjuter za dijagnostiku).Napominjem da je auto bio 3 tjedna u Benc elektroniku u Zdenčini i oni nisu ništa našli.Nadam se da ćete Vi imati neki prijedlog što dalje.Unaprijed zahvaljujem.LP