AUDI A6 B4 2,8 i. – NE RADE NEKE FUNKCIJE INSTRUMENT PLOčE ?

Blagodarim,svaka cast, neki dan sam nasao ovu stranicu i vrlo sam sretan da postoji covjek koji daje konkretne odg,s obzirom da se i vlasnik auta razumije bar 30% U MEHANIKU I TD: NO MEDJUTIM POSTAVIO BI OVOM SPECIJALISTI DOKTORU PRIMARIJUSU ZA AUTA SLEDJECE MOJE PROBLEME JA SMATRAM DA SU TO MALI PROBLEMCICI ALI IPAK DA VIDIM VASE MISLJENJE: AUDI A6 model b4 MOTOR 2,8L Ps 193 god 1997 benzin saltgetribe. 1,neradi kazaljka od temperature.2,neradi broj obrtaja od motora.3,blica mi lampica od ulja zajedno sa lampicom od rucne konstantno a usput mi pise i (INSP) to isto blica da naglasim u motoru ima ulja sve ok.konstantno mi gori lampica od abs systema.... ostalo sve ok zahvaljujem unapred i ako moze da mi to posaljete na moj email.. svaka cast sila ste... srdacan pozdrav.

SKODA OCTAVIA 1,6 i – čUDAN RAD MOTORA ?

Poštovani, radi se o automobilu Octavia 1,6i, 75 kW, elegance, 2000.g.(kraj). 1. Normalno upali, ubrzo se na stajanju ili usporavanju, tj.kočenje s uporabom kvačila ugasi. Tada je potrebito višekratno paljenje i upali i normalno ide. 2. U vožnji se zna dogoditi pritiskom na kvačilo pri mijenjanju brzine jako brujanje motora, tj. kao da je gas u leru stisnut do kraja. Puštanjem kvačila dobiva ubrzanje. Tada se mora stati i ponovno upaliti i brujanja više nema. Napomena: Pokazatelj temperature motora na kontrolnoj ploči nekada pokazuje ispravnu radnu temperaturu,a nekada se kazaljka ni ne pomakne. Hvala i s poštovanjem.

MAZDA 323 2,0 DITD – TEŠKO PALI KADA JE HLADNO ?

Poštovani, Imam Mazdu 323 2.0 DITD, 2000 g. s prijeðenih 170 000 km. Početkom hladnijeg vremena ove zime počelo se dogaðati da auto ne želi upaliti iz prve - vergla, ali se ne pali. Nakon nekoliko pokušaja auto upali. Prvi pregled nije pokazao nikakav kvar - dovod goriva, grijači, akumulator, dijagnostika... sve je bilo u redu. S pojavom toplijeg vremena auto počinje paliti iz prve. Sada se ponovno situacija pogoršala te mi treba nekoliko minuta da upalim hladan auto. Ponovna dijagnostika pokazala je problem sa injektorima, no u servisu i dalje nisu sigurni što se točno dogaða. Molim vas za savjet. Unaprijed hvala.

VW GOLF III 1,8 i. – ULJE U FILTERU ZRAKA ?

postovani imam golfa 3 kabriolet 1.8i benzin.previse mi se pojavljuje ulje na karburatoru i prolazi na filter zraka dva puta sam cistio odusak ali uzalud.sto je gore ulje mi kapa na usisnu i izduvnu granu i smrad mi ulazi kroz grijanje u auto.unaprijed hvala.

MERCEDES C 200 CDI – NEISPRAVN AKUMULATOR

Postovani.imam pitanje vezano za mercedes c 200 cdi 2001 god,trenutno sa m u holandiji a auto je u bosni javili su mi da je u auta akomulator prazan pa me zanima moze li biti neke stete dok se ne stavi novi akomulator,hvala objavite mi odgovor na vasem portalu

MAZDA 3 1,6 CD – PONEKAD NEMA SNAGE ?

Poštovanje, Vlasnik sam Mazde 3 CD 110 2004 god Sedan (dizel). U zadnje vrijeme sam primjetio da mi izmeðu 2500 - 3000 okretaja u 3,4,5 brzini prlikom ubrzanja doðe do zastoja (blokade) ubrzanja na nekoliko sekundi i zatim krene. Ovo inače nije bio slučaj. Prilikom testiranja na obilaznici vožnjom u 4 i 5 brzini iznad 3000 okretaja došlo je do blokade tj zaštite motora gdje mi je dozvoljavalo maksimalnih 3000 okretaja. Prilikom palenja i gašenja motora (resetiranja) bio sam opet u stanju voziti iznad 3000 okretaja ali opet sa povremenim zastojem izmeðu 2500-3000 okretaja. Nakon vožnje isčitao sam sljedeće spremljene OBD kodove, PO571, P0704, P0120,P0234. Našao sam značenje svakog koda ali mi dalje nije jasno što bi moglo uzrokovati blokadu motra na 3000 okretaja. S tim da se i dalje sa svim ovim kodovima lampica motora još nije upalila. Kodove sam pobrisao ali opet nakon par vožnji su se pojavili isti. Da li možda na osnovu ovog opisa možete imati ideju što bi mogao biti problem? Auto ima preðenih 114000 km. Unaprijed hvala na odgovoru, Srdačan pozdrav, Ivo Srhoj