MAZDA 6 2,0 DI – LOŠ RAD MOTORA ?

Imam Mazdu 6 2.0 DI, 100 kW, 2003. godište. Broj šasije JMZGG14R231147035, na kojoj je napravljena kompletna generalna motora. Kod prvog paljenja motor je teže upalio, radio na minimumu normalno i dodavanjem gasa počeo "trokirati", počeo izlaziti bijeli dim na auspuhu i ugasio se. Dijagnostikom se pretpostavlja da je uzrok senzor pritiska goriva (na cijevi raila. Molim Vaše mišljenje i savjet. Zahvaljujem S poštovanjem Emil

OPEL VECTRA 2,0 i. – MOTOR MALO PREKIDA ?

Pozdrav,imam Opel Vectru 2.0i GLS iz 90-te presla 230tkm,auto je stvarno odlican nakon toliko godina,jedino me muci sto auto malo trokira,i to vise kad je zagrijan nego kad je hladan i radi pod cokom,cim dam malo gasa radi mirno ko beba,promjenio sam svjecice i kablove,malo je bolje ali jos cuka,da li je to i normalno za auto star 20 godina,ili se moze nesto napraviti,koji mi j najbezbolniji i najjeftijiji nacin da utvrdim kvar,ja pretpostavljam da je kompresija ili pumpa goriva.

RENAULT 5 – ŠTO LUPA ?

Postovani gospodine imam Renaulta 5 i prilikom kocenja cuje mi se lupanje.Molio bih da mi odgovorite u cemu je problem ?

VW GOLF II 1,3 S – MOTOR SE GASI ?

Postovani,imam jedno pitanje vezano za Golf 2 1.3benz 1986god. 40KW...u toku voznje kada stisnem kvaclo obrtaj mu padne i ugasi se.A isto tako mi se desava i nekad kad stoji na leru,a nekad radi normalno...pa bih vas molio za pomoc da znam sta mi je dalje raditi ... unapred veliko hvala...

FORD FOCUS 1,8 TDCI – POVEćANI NIVO ULJA

imam problem na Ford Focusu 1.8 tdci 85kW 2003.godište. Primjetio sam da se nivo ulja u karteru povećao za cca 10mm i sumnjam na curenje injektora ili pumpe visokog pritiska.I sam sam automehaničar ali nemam iskustva s tim motorom,samo sam siguran da ga ne smijem voziti dok ne otklonim kvar.Mehaničar iz Ford servisa preko telefona mi je rekao da su oni imali više tih slučajeva i da je problem bio u injektorima,nikad pumpa.Dok kolege u gradu tvrde da je u pitanju pumpa visokog pritiska iako nitko od njih nije osobno imao taj problem.nivo rashladne tekućine je u redu tako da sumnjam samo na gorivo.

RENAULT TWINGO 1,2 i. – NOVI ANTIFRIZ I CURENJE ?

Poštovani, molim vaš savjet. Imam Renault Twinga koji je u odličnom stanju iako je 97. godište. Redovito ga servisiram. Prije tri mjeseca su mi u servisu (nije ovlašteni reno servis) zamijenili zupčasti remen, vodenu pumpu i zatezač, te antifriz. Nakon nekoliko dana sam išao obaviti provjeru količine antifriza i otvorio posudu za antifriz i iz nje je izašao je zrak (kao da je bio pod pritiskom), ulio sam oko pola litre antifriza. Od tada svakih mjesec dana moram naliti oko pola litre antifriza. Nigdje se ne vidi curenje. Bio sam u servisu i rekli su mi da je to normalno i da će se to stabilizirati. Molim vaš savjet što se dogaða i što treba provjeriti jer mislim da to nije dobro i namjeravam zahtijevati da mi to srede jer sam kod njih kupio dijelove i uredno platio. Zahvaljujem i želim vam svako dobro u 2012. godini.