BMW E46 320 CI – PREGRIJAVANJE MOTORA ?

Poštovani, Imam BMW e46 320ci (170 KS). Imam problem sa rashladnim sustavom. Simptomi su slijedeci: - kada je auto na radnoj temperaturi i vozi se brze tj doda se gas, upali se lampica za vodu. Kada se vozi sporije tj na manjim okretajima, lampica se gasi. - prije godinu dana pukla je glava, koja je ispitana te strojno obradjena i auto se ponasao normalno bez problema. Zanimljivo je da je pri tome kazaljka temperature bila na normalnoj temperaturi te se auto nije pregrijavao niti zakuhao nikada. Nije mjesao ulje i vodu (boja ulja je normalna te razina ulja nije rasla). Istom prilikom, zamjenio sam pumpu od vode, i termostat. - ponekad kad auto duze stoji, kada se prvi put upali, motor se cudno ponasa. Masina se trese, te mi je jedan mehanicar rekao da jedan cilindar ne radi. To se dogadja vrlo rijetko. - Auto se sada ponasa normalno, ne trosi previse i nisam primjetio da ima manje snage, tj ide normalno. - kako sam prije rekao, cudno je da se auto nije nikada pregrijavao. Da li mozda nesto sprijecava termostat u normalnom radu? Molim vas ako mi mozete savjetovati sto jos da provjerim i odakle da pocmem. Bojim se da nije opet pukla glava ili dihtung. Hvala vam unaprijed na odgovoru

PEUGEOT 307 2,0 HDI – UPALILA SE LAMPICA MOTORA ???

Dobar dan gospodine Meiću! Imam Peugeot 307 2.0 hdi 110 ks iz 2004 godine. Sa navedenim motorom i cijelim automobilom sam izninmo zadovoljan, no.. Prije nekoliko dana mi se upalila "žuta lampica" (check engine), te se na displayu pojavila oznaka Antipollution fault. Od tada lampica svijetli non-stop za vrijeme rada motora, i ne osječam nikakvu razliku u vožnji. Moje pitanje je: koji sve kvarovi mogu biti vezani uz oznaku Antipollution fault, te da li je motor u safe modu? Da li je motor uvijek u safe modu dok radi "žuta lampica"? Unaprijed hvala na odgovoru! P.S. Vama i Vašoj obitelji želim blagoslovljen Božić, te sretnu i uspješnu Novu godinu!

NISSAN PRIMERA 1,6 i.16V – JAKO PUNO TROŠI ?

Postovani,imam Nissan Primeru 1.6 16v 1991 god,problem je u tome sto je potrosnja enormno velika (oko 18 litara),a u isto vreme auto radi neravnomerno na ler gasu (varira od 800-1700 obrtaja/min),iz auspuha izlazi velika kolicina dima i garezi.ZAMOLIO BIH VAS ZA SAVET POSTO SAM U SVE LOKALNE majstore IZGUBIO POVERENJE !!! Unapred zahvalan ALEKSANDAR POPOVIC

OPEL VECTRA 1,8 i.16V – PLINSKI SUSTAV

vozim opel vectru 1.8 16v 96g b linija sa direktnim ubrizgavanjem sa automatskim prebacivanjem plina lovato.e sad nisam se vozio na plin dobrih 3mj nisam bio doma auto je vozila zena ali samo na benzin.dogada mi se to da auto ujutro kad upalim normalno na benzin priprema plina svjetli na lampici od plina i ceka da se auto ugrije da prebaci automatski na plin,znaci tih 5min kad radi pod cokom onda auto trokira radi nemirno i puca na auspuh kad se ugasi cok takoder trokira ali puno manje,a kad se auto full ugrije onda je ok.auto inace ljepo vuce na plin i na benzin,prije toga mi je na plin dobro palio bez trokiranja i sl. to se dogade sad kad se nije vozilo na plin velim dobra 3mj.dali se mozda zastopao filter plina ili ventil koji otvara i zatvara plin??? inace da napomenem da je auto na plin presao 80tkm na plin bez ijednog problema i jako sam zadovoljan molim odgovor hvala

AUDI A4 2,5 TDI – VELIKI PROBLEM S GRIJAčIMA ?

imam audi a4 2,5 tdi 2000 .gp. auto je palio na -8 tu i tamo par sekundi verglanja pa sam otisao majstoru a ono ni jedan grijac ne radi od njih 6, a 3 su zamjenili na jednij strani a 3 na drugoj ne mogu da odvrnu i ne usude se ,tako da sad solidno pali na 3 grijaca,kakve su sanse ili rijesenje da se ta tri grijaca odvrnu a da se ne polome ,ima li kakvo rijesenje?unaprijed hvala.