FIAT BRAVO 1,6 i. 16V – PRIJENOSNI OMJER DIFERENCIJALA
Postovani, Pisem iz Bosne i Hercegovine i nadam se odgovoru... Imam Fiat Bravo 1.6 16V 1999. godiste. Posto sam imao problem sa mjenjacem odlucio sam se za zamjenu istog, tacnije ugradnju polovnog kupljenog na autootpadu. Majstor je izvrsio "vizuelno" uporedjivanje i zakljucio da se radi o odgovarajucem. Medjutim poslije ugradnje ispostavilo se da automobil pri odredjenom broju obrtaja i stepenu prenosa ne postize odgovarajucu brzinu kao ranije. Npr. sa 2500 obrtaja u 4. brzini auto je postizao brzinu od 80 km/h, pri istom broju obrtaja u 5-oj 100 km/h. Sa novo ugradjenim mjenjacem to izgleda otprilike ovako 2500 obrtaja u 4-oj oko 70 km/h, odnosno u 5-oj nesto malo preko 80 km/h. Za postizanje odredjene "ranije" brzine otprilike moram dodati nekih 500 obrtaja vise. Pretpostavljam da ce to uzrokovati manju brzinu, sporija ubrzanja, te vjerovatno vecu potrosnju. Interesuje me Vasa preporuka dali zadrzati postojeci mjenjac i "pokusati se priviknuti", ili izvrsiti ugradnju odgovarajuceg. U tom slucaju, kako prepoznati odgovarajuci mjenjac ako je on vec demontiran sa auta. Pozdrav,