NISSAN ALMERA 1,5 i. – POTROŠNJA ULJA

Pozdrav, Drugi sam vlasnik Nissan Almere 1.5 2001 godište. Kupio sam auto sa cca.60000km i već od kupnje je trošio cca. 0.5-1.0 l ulja na 1000km (možda i više). Na autu sigurno nije smanjivana kilometraža. Sad ima oko 115000km i želio bi riješiti navedeni problem. Auto vuče normalno, ne dimi. Katalizator sam zamijenio pred par mjeseci... Drugi problem je voda u autu koja se javlja iza prednjih sjedala. Ne vidim da igdje pušta. Zamolio bi Vas za sugestije kako riješiti navedene probleme. Hvala!

VW PASSAT B5 1,9 TDI PD – ZAŠTO TEŽE PALI ?

Dobar dan...Imam passata b5.5 1.9 tdi sa 130ks i imam dva problema. Prvi problem je taj da auto kad je hladan ne upali "slatko" nego kao da malo zatrokira, kao da prvo upali 2 ili 3 cilindara, ali uvjek upali i sve je ok i prilikom hladnog starta iza auta mogu primjetiti da auto dosta dimi, nekakav plavkasti, tamni dim! Nakon sto se ugrije sve je ok...nema nikakvog dima pri bilo kojim okretajima i servisirao sam auto prije 1700km i nije potrosio kapi ulja!! Drugi problem je mijenjanje brzina...kada je auto hladan mjenjac je super, sve se brzine super saltaju ali kada se ugrije malo jace( mozda nakon 1 sata) jako je tesko prebaciti u rikverc..promijenio sam ulje u getribi sa original vw uljem i falilo je negdje 2 deci i nakon toga saltanje se poboljsalo za nekih 15 posto ali i dalje je dosta tesko. Inace nema nikakvih znakova da je set kvacila prikraju..kod kretanje auto ne zatrese, lamela ne proklizava, vuce super... Inace, auto je iz 2001. godine i getriba je sa 6 brzina i presao je 180000km. Molio bih vas za misljenje sto mi je ciniti... HVALA UNAPRIJED.

OPEL CORSA 1,2 i. – čUDNE VIBRACIJE ?

Pozdrav, imam opel corsu 2002 g. 1.2 benzinac i unazad godinu dana auto prilikom ubrzanja tj. dodavanja gasa u bilo kojoj brzini počinje tresti. posebno je izražajno pri višim brzinama u manjim brojevima okretaja. takoðer prilikom jačeg kretanja tj startanja dolazi do nekakvog preskakanja kod lijevog pogonskog kotača uz specifičan zvuk. prilikom svakog oduzimanja gasa auto se smiri.

MERCEDES W210 E 220 D – FAZA VISOKOTLAčNE PUMPE

Imam pitanje za MERCEDES 210 W E220D,1996. godište. Skidana je glava i brušena,poravnata i ventili ošlajfani.Postavljena je glava,bregasta i radilica su podešene,a boš pumpu nemozemo dovesti u fazu paljenja. Dali nam mozete objasniti kako dovesti boš pumpu u fazu paljenja,i da li postoji jos neka mogucnos za dovesti motor u fazu paljenja. Hvala unaprijed.

VW GOLF 1,6 D – NAKON POPRAVKA MOTOR JAKO LOŠE RADI , POMOć !!!

radio sam sam osvježenje motora golf 1dizel.kada zam stavljao klipove strelice na glavama klipova sam okrenuo prema zupčastom remenu,što mislim da je ispravno.normalno da sam ravnao glavu.kada sada upalim motor sav se trese i izbacuje preveliku količinu bijelog dima.kada odvrnem 2ili3diznu hoće da se ugazi a na 1i4 skoro pa da i ne mijenja rad motora a vidim da baca gorivo.molim vas recite mi gdje sam pogriješio i šta treba da uradim da bih to otklonio.hvala unaprijed

OPEL CORSA C 1,2 i. – LAMBDA SONDA

Poštovani! Na svojoj Corsi C 1.2 2003. godište imam problem s famoznom zutom lampicom. Par puta sam na dijagnostici provjerio da je rijec o lambda sondi. Isto toliko puta sam je i ponistio :) i nisam je mijenjao. Majstor mi je rekao da bi bilo pozeljno zamijeniti istu ukoliko se ponovo upali. Nakon 5000 KM ponovo gori i vjerovatno je potrebna zamjena. Greska koju izbacuje je toplotni senzor sonde, ali koje, jer ih ima dvije? Auto normalno radi, vuče kako treba, normalno troši... Ostale greske ne izbacuje na dijagnostici... Da li se moze popraviti samo senzor ili se mora kupiti neka fuš zamjenska sonda? Hvala