RENAULT GRAND SCENIC 1,9 DCI – čUJEM LUPANJE U MOTORU

Postovani! Imam Renault Grand Scenic 2004 1.9 dci i imam problem priolikom malog servisa.Promenjeno je ulje majstor je sipao neko ulje za Ford-a 530 sinteticko i nakon par predjenih kilometara automobil je poceo da lupa u gornjem delu motora na sta sam ja odmah odreagovao i vratio se ponovo kod majstora,gde je on na moje insistiranje promenio ulje i sipao elfovo ulje 5w40,na sta se lupanje malo smirilo,medjutim,i dalje se cuje i kada je hladan mnogo vise nego kada je ugrejan,pa vas molim ako mozete da mi kazete o cemu se radi. Unapred zahvaljujem.

OPEL VECTRA 1,6 i. – ŽUTA LAMPICA

imam vectru 92. benzinac. pali mi se zuta lampica na kontrolnoj tabli. motor na leru odlicno radi, ne trokira i ne trese,i prima gas ali kad pustam kvacilo i treba da krene ona se samo ugasi kao da ne prima gas, ponekad se osjeti kao da je zagusena. dok radi na leru. promjenute su anspric dizne a ali ona se i dalje isto ponasa, sta bi mogao biti kvar ??

VW GOLF II 1,8 GTI – DETONACIJE U USISNOJ GRANI I AUSPUHU

Imam problem sa golfom 2GTI 1.8 16V...radi normalno i samo odjednom se ugasi ili stvori detonaciju i spadne crevo od usisa vazduha,eksplodira na auspuh auto se vozi na benzin. i greje mu se izduvna grana do usijanja,auto nema katalizator. dobro je uzubljen,menjao sam razvodnik paljenja ali nije do njega. ne znam st da radim svaka vasa pomoc bi mi dobro dosla... Hvala

AUDI A4 2,0 i. – NESTAJE RASHLADNA TEKUćINA ?

audi A4 2.0 benzin 96kW ALT motor gosp.meicu zahvaljujem na odgovoru.stanje je sljedece: kupio novi cep i od tada jos vise gubi vodu.vec sam vam pisao da sam promijenio vodenu pumpu,termostat(zupcasti,spanere...)eto sad i novi cep bio sam do jednog servisa koji radi samo klime i oni su skinuli crijevo koje ide na mali radijator i malo ga prpuhali zrakom.grijanje sada bolje radi ali je problem sto jos uvijek gubi vodu.predlozili su mi da zamijenim taj mali radijator ali me zbunjuje to sto mi kazu da tu ima posla za cijeli dan.bojim se da opet ne pogrijesim jer sam dosad sve ovo izmijenio a mozda i nisam morao.postoji li neki nacin da se ispita gdje je doslo do zacepljenja prije nego sto zamijenim i taj mali radijator?da li se to sve moze kod vas odradit zato sto ovdje majstori cak idu dotle pa kazu da je kriva glava,dihtung glave i td.u sto sumnjam jer je temparatura 90 stepeni i ne prelazi cak i kad fali malo vode.unaprijed zahvalan

HYUNDAI ACCENT 1,6 i. 16V – TREBA LI GENERALKA ?

Poštovani gosp. Meić, Imam Hyundai Accent 1.6, svibanj 2008. u koji sam odmah ugradio plin (Tomassetti) u servisu Hyundai Birt, Dugo Selo, gdje sam i servisirao auto. Ove godine sam primijetio da mi auto troši plin, po mom mišljenju dosta, a po mišljenju servisera u Birtu to je normalno. Potrošnja ulja u motoru je slijedeća (auto sada ima 80.650 prijeðenih kilometara): Hyundai Birt 09. 03. 2011. 60.256 km 3,5 litara SHELL ULTRA 5 W 40 Hyundai Birt -redovni servis 02. 06. 2011. 65.146 km 1,0 litara SHELL ULTRA 10 W 40 nadolio – prijeðeno 4.837 km 31. 07. 2011. 69.983 km 0,4 litara SHELL ULTRA 5 W 40 ulje u motoru na max. nadolio – prijeðeno 4.567 km 12. 09. 2011. 74.550 km 0,3 litara SHELL ULTRA 5 W 40 ulje u motoru 4-5 mm iznad max. Hyundai Birt - servis na 75.000 km 26. 09. 2011. 75.168 km 3,5 litara SHELL HELIX PLUS 5 W 40 ulje u motoru na max. nadolio – prijeðeno 2.226 km 09. 10. 2011. 77.394 km 0,3 litara SHELL ULTRA 5 W 40 ulje u motoru 3- 4 mm iznad polovice razine prijeðeno 1.621 km 02. 11. 2011. 79.015 km 0,0 litara ulje u motoru točno na polovici razine izmeðu min. i max prijeðeno 585 km – ulje u motoru 2-3 mm iznad min. 13. 11. 2011. 79.600 km 0,5 litara SHELL ULTRA 5 W 40 ulje u motoru 4-5- mm iznad polovice razine ulja Molim vas vaše mišljenje je li to normalno i je li relativno novi auto iz 2008. mora toliko trošiti ulja. U Hyundai servisu su mi rekli da vozim 1.500 – 2.000 km auto na benzin i da onda pogledam potrošnju ulaj u mototru, jer potrošnja može biti i uslijed plina. U Hyundai Žitvaju su mi kazali da se to moralo regulirati u jamstvenom roku, koji je u meðuvremnu istekao (3 godine ili 100.000 km). Oni tvrde da treba zamijeniti prsten, komplet brtvi, treba ići na brušenje – vanjska usluga, a kada se već to radi bilo bi poželjno zamijeniti zupčasti remen, remenicu i zatezač zupčastog remena. Prema tome, to je praktički generalka motora. Molim vas je li to nužno napraviti sada ili je možda poželjnije to sve, ako treba, izvršiti na idućem servisu. Uvjeren sam da mogu to obaviti i kod vas, pa me interesira koliko je vaša usluga i je li moraju biti sve originalni dijelovi ili ima i boljih rješenja. Unaprijed zahvaljujem na vašem cijenjenom odgovoru. S poštovanjem, Joško Lisičar

CITROEN XSARA 1,4 i. – ŠTO JE NEISPRAVNO ?

Poštovani, imam Citroen Xsaru 1,4i 1998.g. prije mjesec dana poceli su problemi prilikom paljenja motora. Kada sam upalio motor okretaji su porasli na cca. 3000okr/min i tako je motor radio par minuta i nakon toga je bilo ok. Nakon desetak dana to se smirilo i vise se nije palio čok. Auto sam jedino mogao upaliti u dodavanje gasa a cim bi ga pustio motor bi se ugasio. Kada je motor zagrijan problema nema. Bio sam na dijagnostici u Citroenu u Tratinskoj i oni su mi rekli da je otisao motorić ler gasa i da bi trebao promijeniti svjecice. Svjecice sam mijenjao u 6mj. ove godine tako da misim da ne bi trebale biti uzrok tome. Sada sam promijenio motoric ler gasa i auto se vise ne gasi prilikom paljenja ali okretaji ponovo porastu na 3000okr/min.i to bio hladan ili topli motor. U voznji se ponasa kao da imam tempomat. Naime kada se vozim npr. u trecoj 40km/h i pustim gas auto uopce ne usporava nego odrzava tu brzinu i to na duze vrijeme a kada "on" shvati da bi trebao opustiti gas onda zacuka. Vise ne znam sto bi trebao promijeniti da se rijesi taj problem pa ako imate kakav savijet puno bi mi pomogao. Unaprijed hvala.