CITROEN C5 2,0 i. 16 V – KONTROLNA LAMPICA MOTORA

Postovani gospodine Meicu. Vlasnik sam Citroena C5 2.0i 16v iz 2002. sa prijedjenih 185.000 km. Jutros upalim auto i odvezem zenu na posao, tek postigao radnu temperaturu, vozio auto oko 15-ak minuta, gorivo mi je bilo oko 10-12 litara i razmisljam kako cu na benzinsku, kad ono iz cista mira javlja mi se antipollution fault greska. Utocio sam za nekih 150kn i odlucim ga testirati, odem na autocestu i vozim bez problema i preko 140 km/h, normalno ubrzava 3½-4 tisuce obrtaja, normalno trosi gorivo, svi instrumenti i pokazivaci rade normalno, jedino sto mi se pojavljuje antipollution fault, svijetli service i ona zuta lampica (pipa oblika). Nekoliko puta sam danas auto palio-gasio, presao nekih 100-tinjak km uz spomenutu poruku na displayu. U cemu je problem ako auto radi normalno? Trebam li nesto raditi? Molim vas za odgovor. S postovanjem, Tomislav.

CITROEN C5 2,0 HDI – GASI SE , NEMA SNAGE ?

Poštovani, imam c5 2,0 HDI, 2001. godište. Nedavno sam zamijenio pumpu goriva u rezervoaru, jer mi je po majstorovim riječima bila otišla. Nakon toga mi se javlja problem da se u vožnji auto ugasi. Nakon nekoliko pokušaja pokretanja motora, auto se upali i može se prijeći do 4-5 km, kad auto ponovo crkne. Isti majstor mi je auto pretraživao tjedan dana i ne zna što više napraviti. Po njegovom auto radi sa 50% gasa trenutno, iako ja nisam primjećivao razliku nakon pokretanja vozila, osim što je javljao da je sustav pročišćavanja problem i nije dao preko 3000 okretaja. Hvala!

FORD Ka 1,3 i. POJAčANI ZVUK MOTORA

U prilici sam kupiti Ford ka 1,3.Već kod prvog susreta uočio sam nneobičan rad motora povećano brujanje / radi kao traktor/kao da se čuju ventili. Da li je to normalno, obzirom da sam čuo daje to uobičajen rad kod takvih motora jer je distribucija zupčanika motora rješena lancem a ne zupčastim remenom. Motor je 1977 god. proizvnje i prešao je cca 110 000 km. Osim toga u radu kod prijelaza sa većeg na manji broj obrtaja, dakle prilikom šaltanja broj obrtaja ostaje isti. Napominjem da auto u većim vremenskim razmacima dugo nije vožen. Kakav je Vaš savjet.

FORD FIESTA CURIER 1,8 D – TEŠKO PALI ? NEMA SNAGE ? CRNO DIMI ?

Dragi gospodine Meicu,javljam Vam se iz Mladenovca u nadi da mi mozete pomoci.Imam ford fiestu courier 1.8 dizel iz 1997 godine i uz teze paljenje imam problem sa gubljenjem snage tj u leru na veci broj obrtaja jako dimi,izbacuje mnogo crnog dima a u toku voznje mi se desava da nemam snage za preticanje neko vreme dok se ne desi nesto kao probijanje i onda sve radi normalno.Menjao sam filter goriva i taj problem je nestao na neko kratko vreme,otprilike nedelju dana,da li da menjam opet ili je problem u necemu drugom? S postovanjem Igor Grcic

RENAULT SCENIC II 1,5 DCI – LOŠ RAD MOTORA

Poštovani Imam renault scenik 2 1.5dci 2003.god.i u 7.mjesecu mi se desila havarija na motoru.pukao je blok motora pa je zmijenjen motor sa drugim koji je prešao 90000 km.Pri prvoj probnoj vožnji osjetio sam da auto nekad nema punu snagu kod ubrzanja i onda odjednom proradi kako treba.turbina je raðena prošle godine kod gospodina Pinjušića ppa mi je ostalo za pogledati dizne pošto su ostale dizne sa starog motora koji je prešao 210000km dao sam ih na provjeru i samo jedna nije valjala pa je rparirana.kada je sve vračeno nazad auto je promjenio zvuk postao je grublji troš manje goriva ali se počelo dogaðati da jako vibrira u leru bez obzira bio motor vruć ili hladan a nekad opet radi bez vibracije.odvezao sam vozilo kod gosp.koji je radio dizne(gosp.gelenčir iz osijeka)pa je ustanovljeno na kompu da su pobrkani kodovi dizni ,nisu vračeni po svoim mjestima.kad je to uraðeno motor je dobro radio i nije treso u leru a kada sam došao blizu kuće nakon nekih 40 km vožnje opet je počeo tresti u leru.u vožnji je normalno radio i ubrzavao sve do danas 12.12. kada mi pri ubrzavanju i stiskanju papučice gasa do kraja nije imao odaziv lagano je ubrzavao do nekih 3000 okretaja da bi onda odjednom opet normalno ubrzavao.iza mene nije bilo nikakvog dima kada se to dešavalo.odvezao sam ga do majstora koji mi održava auto i pokazuje samo grešku egr ventila koji je već 4 god. zabrtvljen i tako radi.tlak pumpe,turbine sve uredno pokazuje na kompu ali ne može dirati druge stavke ni uči u njih jer nije ovlašten serviser a ni osposobljen za renalt vozila.poslje resetiranja preko kompa auto je počeo opet super raditi ,ne trese u leru i tiše radi.majstor me savjetovo da odem u reno servis na njihovu dijagnostiku jer on ne zna šta bi moglo biti problem a da prčka nešto bez veze neće jer smo prijatelji.u renolov servis ću svakako ići ali bih ipak volio čuti vaše mišljenje u vezi ovog što mi se dogaða i da li egr ventil može te simptome prouzrokovati iako je na prošloj mašini to radilo normalno.stara mašina je ošla zbog oštećenja jednog letećeg ležaja.Hvala unaprijed na odgovoru

VW GOLF II – NEISPRAVAN ALTERNATOR

Dobar dan gospodine Meic..Imam auto Golf 2 ,i alternator mi prepunjava i svjetluca mi lampica ponekad..!mozete li mi nekako pumoci, da mi kazete u cemu je problem..?? Unaprijed hvala..:))