FIAT BRAVO 1,9 JTD – SLABO GRIJANJE?

Poštovani, Posjedujem Fiat Bravo 1.9 JTD, 1999 g.p, 77 kW i imam problem sa grijanjem unutrašnjosti vozila. Kad se vozilo zagrije temperatura motora je konstantno milimetar ispod sredine pokazivača i nisam primjetio oscilacije a u unutrašnjisti grijanje pojačano na max ali duva topal zrak,dok vrućkast duva samo u situaciji kad je vani toplije vrijem npr plus 10 stepeni. Kad auto radi na većem broju obrataja duva topal ili vrućkast zavisno od vanjske temperature a kad minut-dva radi na leru taj zrak se postaje značajno hladniji nego što je bio pod većim brojem obrtaja. Stavio sam i karton ispred hladnjaka da se auto brže ugrije ali ne primjećujem nekakva poboljšanja. Bio bih vam zahvalan kada biste mi dali savjet ili preporuku šta da uradim. Hvala Vam još jednom na Vašem trudu!

RENAULT LAGUNA II 1,9 DCI – MOTOR POVREMENO IZGUBI SNAGU ?

Laguna II 1.9 dci 88KW 120HP (2001) Gubi snagu nakon 10/20 min voznje i opalise zuta lapica,onda moran da ugasim motor i opet upalim,izgubise lampica nakon 10 min voznje opet se upali a sve to kad ga stismem ona se upali i ponekat i u leru kad motor radi a sve ovo pojavlase kad leti teperatura u prirodi je vishe od 15-30 grada cezuesa,znaci ne kad je hlladno ko sada zimi ispod 10 g/c, i kada ugasim motor i ga upalim nakon 10-20 min motor upali ali oduzme muse gas za 3-5 sekoda i nakon normalno radi i opet ta zuta lampica se upali, misliosam da je to turbina priki kraju i onaj majstor rekaomije da sumla na (boost presure sensor) i on spoji ona dva vakum crjeva i auto vuce normalno ali zuto svetlo se ne gasi,pa pitamte jer ovo sve je problem do tog boost presure sensora ili vise hval na sve, i pozdrav, srecni praznici.

NISSAN PRIMERA 1,6 i.16V – MOTOR JAKO DIMI

Pozdrav, imam Nissan Primeru 1998. god 1.6 16V (GA16DE)brtva glave je počela puštat vodu pa sam se odlučio na skidanje glave i mjenjanje seta brtvi i ventila šta nisu bili ok, sve se napravilo kako spada, jedino šta se sada dogodilo da imam ulja u usisnoj grani, a i to se sve izcjedi na klipove šta se vidi kroz rupu od svjećica. Auto kad se upali strašno dimi (kao da je sve i ulje i voda i garež) i nakon 500-1000 metara prestane i radi sasvim normalno dok se opet ne ugasi. Gumice ventila su ok, provjereno opet nakon šta su se izmjenile, ima jedna mala brtva u poklopcu koja je isto ok (ona inače radi probleme da auto dimi kod ga16de a brtva ne dolazi u kompletu http://img.photobucket.com/albums/v486/krz4dom/RockerGasket.jpg). Da su karike u pitanju neznam da li bi moglo doći ulje do usisne grane. Uglavnom moje je pitanje kuda meni ulje dolazi u usisnu granu? btw. skinuo sam i saće iz katalizatora jer su bile full začepljene (imam plin u autu), mislim da to isto nema veze.

VW GOLF I 1,8 GTI – UREÐENJE MOTORA

Poštovani gospodine Meić, radim na restauraciji golfa 1 1.8gti, kad je auto kupljen prije 3 godine motor je radio dosta dobro, imao je sape i ravnomjerno je vukao, jedino je pri puštanju gasa znao baciti plavkasti dim što mi je ukazivalo na problem s glavom motora odnosno gumicama ventila. Od tada je motor izvaðen te stoji uz povremeno okretanje da se ne zapeče. Naime 1.8 blokovi su izuzetno otporni i u dosta slučajeva smo kolege i ja znali pri skidanju glave vidjeti i tragove honovanja što ukazuje na malu potrošenost istog. Moja nedoumica je dali je preporučljivo raditi kompletnu polugeneralku da malo osvježim motor(obrada glave, zamjena karika, letećih i temeljnih ležajeva)ako je blok dobar obzirom da sumnjam u kvalitetu današnjih dijelova ili da samo obradim glavu i predihtam motor i "gas",. U kompetnu generalku se nebi upuštao. Unaprijed Hvala!

KIA SHUMA 1,6 i. – ŠTO JE NEISPRAVNO ? PUNO TROŠI !

imam kia shumu sound 2 2001 god 1.6 benzin,trokira i pokazuje na dijagnostici protokomer i lamda sondu,protokomer sam zamenio ali i dalje trokira,bez njega ide ali mnogo trosi,niko nezna koja je lamda sonda,ima ih dve.naznam koju da kupim,da li su iste i sta da radim?hvala unapred

SEAT TOLEDO 1,9 TDI – OSTANE BEZ SNAGE

Poštovani g. Meić, Posjedujem Seat Toledo 1.9 TDI,2002.g 81KW, ASV. Automobil ima 165t km.Problem je što ne znam što uzrokuje da elektronika pali "safe mode" i gasi turbinu. Kod mehaničara sam bio bar 5-6 puta vezano za taj problem. 1. posjet - utvrðeno začaðenje turbine i puknuće membrane na ureðaju koji podiže krilca u turbini. Turbina očišćena i stavljen ispravan (polovni) ureðaj koji podiže krilca sa audija. 2. posjet - nažalost turbina se opet gasila. Utvrðen kvar na ventilu turbine - stavljen novi. 3. Problem i dalje ostaje. Utvrðen kvar na senzoru turba. Stavljen polovni.Auto radio odlično mjesec dana (možda nisam primjetio da je problem i dalje prisutan jer ne prelazim 3000 okretaja često) 4. Ponovno se gasi turbina - naðeno puknuće na cijevi koja vodi od intercoolera do turbine, zamijenjena sa novom.Prije te zamjene se turbina znala gasiti i na nižim okretajima. Možete li mi reći neki savjet, da li je nešto propušteno učniti. Više puta sam ugrozio živote putnika u automobilu i samoga sebe jer se turbina ugasi prilikom pretjecanja jer tada najčešće preðem 3000 okretaja. Mehaničar sumnja da je netko dirao po kompjutoru i radio remapiranje. Da li to može uzorkovati problem? Auto je u mojem vlasništvu nešto oko 8 mjeseci tako da neznam cijelu njegovu povijest. Unaprijed hvala na svakom savjetu.