BMW 520 i. E60 2003. – SVE SAM POKUŠAO ALI BEZ REZULTATA ??? POMOć !!!

Poštovani! Imam bmw 520i E 60 2003 god nova linija.Prije tri mjeseca upalila se kontrolna žaruljica za pritisak ulja u motoru.(low oil pressure do not drive posible engane damage)Tako je bila poruka na displeyu tj ekranu a crvena žaruljica na satu sa slikom uljne kantice je bila upaljena ali samo na ler gasu.Kada se doda gas žaruljica bi se ugasila kao i poruka na displayu.Promjenili smo novi sensor tj davač pritiska ulja novi originalni bmw i izmjerili pritisak ulja sa manometrom i imao je 0,48 bara na leru kada je motor bio dobro zagrijan a na 3000 obrtaja 4 bara .Promjenjena je nova uljna pumpa i problem je opet ostao isti.Zamjenili smo nove leteće ležajeve na radilici i problem je opet isti.Zamjenjeno je novo kućište uljnog filtera sa novim gušćim uljem 10W/60 i filterom sa novom kapom uljnog filtera problem opet isti.Zamjenjen novi originalan sensor za razinu ulja opet isto.Povećali smo broj okretaja na leru na 780 obrtaja u min što je djelimično pomoglo da na leru ugasi žaruljicu pritiska ulja ali pri malom opterećenju opet se palila žaruljica za pritisak ulja.Pri hladnom motoru pritisak ulja je bio na leru 1 bar ali uz vožnju od desetak minuta žaruljica se opet pali na leru za pritisak ulja da je pritisak ulja mali.Na skeniranju sistema na kompjuteru jedina pogreška je bila u svim ovim pokušajima da sensor protoka zraka nije ispravan i da ne funkcionira. Sensor smo skinuli i dobro ga oprali sa kontakt spreyom i za čudo žaruljica za pritisak ulja se nije palila za nekih tri dana i onda bummm! opet isto.Jedna stvar je čudna iako sensor protoka zraka nije ispravan nikada se nije gasio ili nepravilno radio motor.Potrošnja goriva se znatno povećala odkako se ovaj problem sa pritiskom ulja pojavio na kompjuteru se očitavala prosječna potrošnja izmeðu 18 do 22 L/100 km .Kada smo očistili sensor protoka zraka potrošnja se u periodu od tri dana vožnje smanjila na 11,5 L/100 km.Motor radi prekrasno bez ikakvih dodatnih lupanja ili šumova ,takoðer auto se vozi jako dobro bez gubitka snage ili bilo kakvih drugih znakova lošeg motora.Ne troši ulje niti dimi.Jedino što sam primjetio da je za desetak minuta vožnje motor dosta vruć iako nikakvih znakova pregrejavanja nema niti znakova da je temperatura povišena.Rashladnu tekućinu ne gubi niti podiže razinu ulja u motoru.Inače auto trenutačno ima 205000km i redovito je servisiran.Potrošio sam oko 1800 eura da se problem riješi i evo još uvijek ne znam što mu je pa vas molim za pomoć.

AUDI A3 1,9 TDI – PROBLEMI S MJENJAčEM

vozim audija A3 2000god,110ks,1.9tdi,imam problem promjenio sam 3 seta kvacila u ovih 5 dana i koji god da stavim kada radi u leru cuje se konstantno lupanje u mjenjacu,vibrira pedela,auto radi normalno ne gubi snagu,mjenja brzine super,ali kako ubrzavam i kada saltam brzine cuje se trrrrrrrrr zvuk,jedni mi kazu zamajac,jedni radilica,jedni nosaci motora,please da mi pomognete u mom problemu,unaprijed zahvalan

SEAT LEON 2,0 TDI PD – OŠTEćENJA MJENJAčA

Pozdrav.Vozim seat leon 2.0 tdi 140 ks 2006 godina i iz mjenjaca mi se cuje zvuk kao da drobi nekakav lezaj.Da samo naponem da se taj zvuk cuje dok ubrzavam tj. dok dajem gasa u svakoj brzini,a kad pustim gas odnosno kad kocim sa motorom,znaci kad je kontra opterecenje na mjenjac,onda nema tog zvuka. Hvala i pozdrav iz Kostrene.

OPEL ASTRA G 2.0 DTI 16V – NE MOŽE UPALITI

Postovani gospodine Meicu. Obracam se Vama kao uspjesnom covjeku i priznatom majstoru.Pisem Vam iz Sarajeva u vezi mog problema. Posjedujem ASTRU G 2.0 DI 16 v godiste 1998 sa predjenih 215000 km .U mome je vlasnistu sa predjenih 93000 km. U tom vremenu nije bilo nekih vecih problema, sem sto je zamijenjen: maf senzor , senzor radilice ,AGR ventil - senzor , sva cetri grijaca kao i akumulatur koji je ugradjen prosle godine. Prije par dana mi se desio kvar na motoru. Tokom voznje auto mi se ugasilo i na kontrolnoj tabli mi se upalila lampica koja oznacava ELEKTRONSKO KONTROLISANJE HLAÐENJA MOTORA. Zamjenjen je senzor temperature motora.Par dana je sve bilo OK, dok mi se jucer desilo to da nisam nikako mogao upaliti automobil, a ista lampica mi je konstanto gorila. Isao sam kod elektricara i on nije nikako mogao da udje u kompjuter automobila da ocita gresku. Te vas molim ako ste u mogucnosti da nam pomognete i odgovorite na ovaj problem koji nas zabrinjava. Unaprijed Vam se zahvaljujem .

OPEL ASTRA 1,7 DTI – NEMA SNAGE

pozdrav...imam sljedece pitanje...naime nedavno sam uzeo polovni auto...i imam jedan problem koji mi se javlja a to je pali mi se check engine lampica,ali ne konstantno nego na brzini od 130-140kmh (kada vozim ispod ove brzine nista)kada ugasim auto i ponovo ga upalim sve je u redu dok ne dodjem do ove brzine.zanima me sljedece sta bi mogo biti kvar tj odkud krenut...auto je bio nedavno na malom servisu i na dijagnostici nije zabiljezen kvar (nije opelov servis pa mozda zato)auto se jedanko ponasa u voznji dok je upaljena lampica i bez nje,iamm osjecaj da tromo vuce tj odaziva se na gas,turbina se pali i cuje se kako radi...radi se opel astri g 2004god. 1.7 dti..hvala

ALFA ROMEO 155 1,8 T.S. – MOTOR LOŠE RADI

Postovanje.Imam ALFU 155 1.8 TS 1994.god,Imao sam problem sa potrosnjom vozila,i odvukao majstoru koji je zamijenio kablove i neku elektroniku bombine,nakon toga auto mi se preporodio radio mirno na leru na 850 obrtaja,jace vukao,no medjutim,crko mi je cilindar kvacila i poslije zamjene istog,auto mi je pocelo budalesati ne odmah neko dva dana poslije i to kad kod dam gas i pustim drugacije radi na leru nekad na 700-800 obrtaja nekad,nekad na 800 obrtaja,nekad izmedju 800-900 obrtaja,takodje sam primjetio da mi nekad nece da primi gas kao da pritiscem uprazno pa proguli,i nakod toga mirno radi na 850 obrtaja.Isao sam ponovo kod majstora zamjenio je motoric ler gasa,ecu centralu,ocistio sve kontakte na autu,i isprobao auto(ispritisko ga) sve ok nastimo rad tacno na 900 obrtaja i radio ko sat,sutra ista stvar se dogadja,ato vuce i nekad stuca ali kad god pustim gas radi na drugim obrtajima,MOLIM VAS DA MI POMOGNETE STA BI MOGLO DA BUDE;jer nagadjanja me dovedose u veliki trosak,a sad po njihovom moram mijenjati filter goriva i ocistiti pumpu i rezervar kao da je do toga.ali mislim da me samo uzimaju po djepu,UNAPRIJED HVALA