BMW 520 i. E60 2003. – SVE SAM POKUŠAO ALI BEZ REZULTATA ??? POMOć !!!
Poštovani! Imam bmw 520i E 60 2003 god nova linija.Prije tri mjeseca upalila se kontrolna žaruljica za pritisak ulja u motoru.(low oil pressure do not drive posible engane damage)Tako je bila poruka na displeyu tj ekranu a crvena žaruljica na satu sa slikom uljne kantice je bila upaljena ali samo na ler gasu.Kada se doda gas žaruljica bi se ugasila kao i poruka na displayu.Promjenili smo novi sensor tj davač pritiska ulja novi originalni bmw i izmjerili pritisak ulja sa manometrom i imao je 0,48 bara na leru kada je motor bio dobro zagrijan a na 3000 obrtaja 4 bara .Promjenjena je nova uljna pumpa i problem je opet ostao isti.Zamjenili smo nove leteće ležajeve na radilici i problem je opet isti.Zamjenjeno je novo kućište uljnog filtera sa novim gušćim uljem 10W/60 i filterom sa novom kapom uljnog filtera problem opet isti.Zamjenjen novi originalan sensor za razinu ulja opet isto.Povećali smo broj okretaja na leru na 780 obrtaja u min što je djelimično pomoglo da na leru ugasi žaruljicu pritiska ulja ali pri malom opterećenju opet se palila žaruljica za pritisak ulja.Pri hladnom motoru pritisak ulja je bio na leru 1 bar ali uz vožnju od desetak minuta žaruljica se opet pali na leru za pritisak ulja da je pritisak ulja mali.Na skeniranju sistema na kompjuteru jedina pogreška je bila u svim ovim pokušajima da sensor protoka zraka nije ispravan i da ne funkcionira. Sensor smo skinuli i dobro ga oprali sa kontakt spreyom i za čudo žaruljica za pritisak ulja se nije palila za nekih tri dana i onda bummm! opet isto.Jedna stvar je čudna iako sensor protoka zraka nije ispravan nikada se nije gasio ili nepravilno radio motor.Potrošnja goriva se znatno povećala odkako se ovaj problem sa pritiskom ulja pojavio na kompjuteru se očitavala prosječna potrošnja izmeðu 18 do 22 L/100 km .Kada smo očistili sensor protoka zraka potrošnja se u periodu od tri dana vožnje smanjila na 11,5 L/100 km.Motor radi prekrasno bez ikakvih dodatnih lupanja ili šumova ,takoðer auto se vozi jako dobro bez gubitka snage ili bilo kakvih drugih znakova lošeg motora.Ne troši ulje niti dimi.Jedino što sam primjetio da je za desetak minuta vožnje motor dosta vruć iako nikakvih znakova pregrejavanja nema niti znakova da je temperatura povišena.Rashladnu tekućinu ne gubi niti podiže razinu ulja u motoru.Inače auto trenutačno ima 205000km i redovito je servisiran.Potrošio sam oko 1800 eura da se problem riješi i evo još uvijek ne znam što mu je pa vas molim za pomoć.