VW PASSAT 1,9 TDI – NATEZAč
dobar dan.....zasto se zatezac mikro v remena savinuo nakon nekoga vremena na passatu 1.9 tdi. 1999.god nesta sam nacuo da on steze na kile....na koliko...nema mi nikakve logike....
dobar dan.....zasto se zatezac mikro v remena savinuo nakon nekoga vremena na passatu 1.9 tdi. 1999.god nesta sam nacuo da on steze na kile....na koliko...nema mi nikakve logike....
Poštovani, Automobil je ford sierra 1.8 LX, ( benzin ) 66 kw, 1989. god. ( kažu neka američka verzija, motor uglavnom nepoznat našim mehaničarima ). Pukao zupčasti remen ( pri brzini od 15-20 km/h ), te mi je rečeno da se radi o modelu kod kojeg se ne može dogoditi veća havarija prilikom pucanja zupčastog remena, pa je isti zamjenjen. Automobil bez problema upali, ali trokira, ne prima gas i jako je bučan, za razliku od ranije kada se skoro nije mogao čuti njegov rad. Molim odgovore na slijedeće: 1. Da li je tačno da neki fordovi modeli ( benzinci ) imaju takvu konstrukciju motora da ne može doći do oštećenja unutra pri pucanju zupčastog remena ( neki razmak klipova ili čega već, tako da se ne mogu sustići u radu ) ? 2. Ukoliko je odgovor DA, da li je i ovaj moj model jedan od takvih, i gdje je onda mogući problem? 3. Ukoliko je odgovor NE, i ukoliko se zaista desila havarija, šta je eventualno potrebno uraditi? Hvala.
Prije svega želim da Vam se unaprijed zahvalim na trudu koji ulažete pomažuči svim ovim ljudima koji Vam se javljaju.Moje pitanje glasi da li je audi a4 2.0 benzin 96kw 2005g automatic (sekvenciski) 146000 km dobr odabir i da li su ti mjenjači dobri,još jednom hvala i pozdrav.
Citroen c5 II 2.2 hdi 16 v 2005 nemirno radi u leru. Kada radi u leru motor se zaletava te je u pitanju egr ventil. Na većim obrtajima motor radi normalno bio hladan ili topao. Kada otpojim cjevćicu što ide sa vakum pumpe na egr ventil, motor radi normalno ali dodavanjem gasa pali se naranðsta kontrolka koja govori da ima greška na motoru. Probali smo blindirati egr ali isto pali se lampica. čistili smo egr ali isto. Na kojem principu radi taj egr i kako znam da je u pitanju baš on i dali se isplati ugraðivati polovni venti jer mi je orginal skupi preko 1100 kn a zamjenski nema. U pitanju je egr pienburg 7.22888.02
Poštovani imam Daewoo Matiza Se iz 2001 godine.Motor je 0.8 37Kw prosao 135 000 Km. Prilikom paljenja baca gusti bjeli dim a takoder automobil ucestalo gubi snagu i podrhtava, dogada se da potrosi 3 litre ulja u tjedan dana..Mehaničar koji je gledao rekao je da treba mjenjat kompletni motor jer naizmjenicno neki od 3 cilindara zataji i tad auto stoji na mjestu nema snage ni po ravnom vozit. A sve sto je mehaničar napravio je promjenio svjećice nije se ni trudio nesto detaljnije vidit , pa me sad zanima jeli se radi o totalki na motoru ili je moguće isto nesto napraviti da auto (bar kratkorocno) radi kako treba nekoliko 1000 km?
Poštovani gospodine Sidić.Molim Vas da mi odgovorite na jednu nedoumicu. Prije par dana kupio sam citroen ax 1,4 diesel u besprijekornom stanju vanjštine,unutrašnjosti i mehaničkih sklopova. Motor je potpuno suh ,radi mirno,spontano reagira na gas.Iako je star 17 godina, mislim da je u zavidnom stanju te ga želim svakako zadržati.NA nekim forumima čitam iskustva drugih vlasnika ax-a s tim agregatom u vezi pregrijavanja jer govore da je izveden iz sličnog benzinskog motora s aluminijskim blokom. Budući da nema u opremi pokazivač temperature nego samo lampicu koja se upali tek kad je temperatura već vjerovatno previsoka mislio sam dodatno radi sigurnosti ugraditi dodatni pokazivač temperature.Auto sam isprobao u stotinjak kilometara probne vožnje,potrošnja je mizerna ,maksimalna brzina mi je na auto cesti bila po pokazivaču oko 160 km na sat. Ventilator se na naplatnim postajama normalno upalio i potom ugasio.Recite mi Vaše mišljenje jer vidim po nekim pokazateljima ,testovima ,sličnim forumima takve aute sa 300 ili 400 tisuća km. Kao i uvijek cijenim Vaš savjet te Vam se unaprijed zahvaljujem na odgovoru i uloženom trudu i vremenu koje trošite.