FIAT PUNTO 1,2 i. 16V – RAZVODNI MEHANIZAM

imam Fiat Punto 12v 80ks 2000 godište... bi sam u jednom autoservisu i žalio se na slabiji rad motora, bio sam uvjeren da je riječ o razvodnom mehanizmu ali je bilo riječ o nečemu skroz drugom... Ali to sad nije bitno. dok sam bio tamo majstor mi je rekao da kod izvedbe razvodnog mehanizma mog automobila podešavanje zračnosti ventila nije potrebno. kakva je to izvedba razvodnog mehanizma? je li moguće da uopće neću trebati kontrolirati taj dio razvodnog mehanizma? hvala

MAZDA PREMACY 2,0 DITD – NE PRIMA GAS NA HLADNO

Poštovani Meić ! Posjedujem Mazdu Premacy DITD 66kw 2000.god sa 235000 km. 1 vlasnik. U zadnje vrijeme imam problema sa dodavanjem gasa.Kada vanjska temperatura padne ispod 15 stupnjeva celzijuseva i niže autumobil upali od prve ali ne prima gas od nekih 1500-1800 okretaja-nakon 10-15 minuta vožnje ili rada u leru kada se postigne normalna temp. motor dalje normalno radi i prima gas.Bio sam u ovlaštenom servisu i na kompjutoru za motor nisu ustanovili nikakvu grešku. Promijenili su preventivno filter za gorivo da možda negdje ne povlaći zrak.Nakon 4 dana što je auto bio u servisu jedino što su još napravili ,su nalijali u spremnik goriva WURTH aditiv za čišćenje pumpe i dizni i uredno naplatili nešto iznad 800 kn.Motor se i nakon toga isto ponaša iznad 1500 okretaja na hladno ne prihvaća gas dok se ne ugrije .Kod prijatelja majstora ima Boš servis dao sam provjeriti brizgaljke-dizne i kaže da su dvije bile malo lošije ali da ih je složio i da su sada sve 4 ispravne.motor se i dalje jednako ponaša nakon toga.Sumnjam da je posrijedi neki senzor temperature jer kada naraste temperatura zraka iznad 15 st.celzija motor se normalno ponaša ne trokora-isprobao i u garaži sa grijanjem garaže. Na raznim forumima se navodi da treba mijenjati Denso pumpu visokog pritiska ,pa servisirati turbinu,pa mijenjati ili servisirati brizgaljke.Ispad da ako to sve dam napraviti ,da popravci doðu više nego što je cijena auta a u stvari nitko ne zna pravu dijagnozu. Više ne znam što da radim.Unaprijed zahvaljujem !

FIAT BRAVO 1,9 TD – ZAŠTO SE PREGRIJAVA NA UZBRDICI ?

poštovani gos.Meić imam Fiat Bravo 19td,100 konja iz 1997g, prije dva mjeseca posli su moji problemi sa autom. vec dva puta mijenjam ispitanu i potpuno provjerenu glavu od motora,, ali i dalje mi se desava ista stvar. auto dok mi radi na mjestu sve se ponasa normalno,kad dodje na temperaturu da mu se pali ventilator on se pali ali ako uzmem auto i idem na neku voznju pogotovo uz brdo primjera od Splita prema Klisu temperatura mi nenormalno se povecava i u kratko vrijeme dolazi do meximuma i ne pali se ventilator, a tekucina se vraca u posudu za ulijevanje (vode) antifriza i kljuca, znaci dvije ispitane glave motora promjenjene,novi termostat,pecurka na hladnjaku,senzori za brzine ventilatora,brtva glave i opet mi ostaje stari problem,neznam sta vise da napravim, dali postoji neki drugi problam da bi mogao da uzrokuje kvar. nemam vise ni novaca ni volje za dalje, molim te pomozi mi

BMW 520 i. AUTOMATIC – PROBLEMI SA STRUJOM

Kupio sam bmw e60 520i automatik iz 2003. god. Odmah sam primijetio prvi problem da mi trza u 3 brzini, ali samo do 3000 okretaja. Drugi problem mi je nastao kad su mi se vrata prtljažnika sama otvorila i baš po največoj kiši. Ispod rezervnog kotača mi je bilo 4 cm vode. Kad sam skinuo kotač vidio sam dvije kutije iz kojih izlazi puno kablova. Naravno prestao je raditi radio, cd, i parking senzori. Dao sam da mi elektroničar ispita i uspio je popraviti. Proradio i radio i cd i parking senzori. Slijedeće jutro nakon startanja motora upalila se na velikom ekranu poruka TRANSMISSION FAULT i crveni zupčanik ispred teksta. Motor je radio i ja sam nastavio voziti. Nakon pola sata vožnje gasim motor i ponovno startam i nema više poruke. I naravno nema dva problema bez trećeg. Ujutro prilazim bmw i pokušavam daljinskim otvoriti i ne mogu. Gurnem ključ u bravu otključam i pokušam upaliti motor, a ono ne gori ni jedna lampica ni kontakt na kontrolnoj ploči. Pokušam otvoriti prtljažnik da provjerim akumulator ne ide. Ne mogu otvoriti prtljažnik. ŠTO DA RADIM POMOZITE!!!!!!!!!! ??????????????????? Ne znam da li je ovo sve moguće ili ja to sanjam. Bit ću vam zahvalan na odgovoru i savjetu. Puno vam hvala Pozdrav Aleksandar

VW GOLF II – TOKARENJE ZAMAŠNJAKA ?

Poštovani, Naveli ste u jednom vasem odgovoru da se zamajac nikako ne smije tokariti, pa vas pitam zasto. Ja sam davno dok sam vozio Golfa dvojku pri promjeni kvačila (nova lamela, korpa i potisni) zamajac istokario to jest samo sam ga poravnao nije bilo značajnog skidanja. Balansiranje nije raðeno. Kvačilo se ponašalo odlično. Presao sam više od 80 000 km s takvim kvačilom i onda sam ga prodao. I dalje je bilo sve u najboljem redu.

MAZDA 626 DITD – ZAŠTO JE POVEćAN TLAK ULJNIH PARA ?

Imam mazdu 626DITD-2001god-66kw! Zanima me to sto se u motoru stvara prevelik prisak i uljna para?! Motor je vec dvaput radjen,prvi put su mijenjane karike,vodilice ventila,ventili itd,a drugi nekakve platnice kod ventila. Neznam sto da radim vise i koliko moze motor s tim da izdrzi! Molio bih za pomoc!