RENAULT MEGANE II 1,5 DCI – GRIJAčI ?

Poštovanje g.Meić.imam Renault megan II 1.5dci 120000km u odličnom stanj, ali imam problem sa grijačima.u zimi jako mi kratko rade sekundu do dvije maksimalno kad je vani ispod nule,i onda teško pali prvi put dugo alnasa a poslje je dobro. Dali se može duljina rada grijača porodužiti da oni griju duže? dali oni imaju veze sa kompijutorom auta ili imaju relej.Preko ljeta pali bez probleme i u zimi kad se svaki tren pali.Imam na njemu automatsko palenje sam si da kontakt uključi grijače i alnasa.mislim da pre kratko rade grijači jer za dvije sekunde ne može ugrijati smjesu goriva. Koje je vaše mišljenje? Unaprijed puno HVALA!!!

PEUGEOT 206 – VEćE GUME

Poštovani, posjedujem peugeota 206 i imam u planu promjeniti gume i felge! Trenutno su na njemu tvorničke čelične felge s gumama 175/65/14 a sada bi stavio aluminijske felge s gumama 195/65/15! Zanima me da li će se povećati potrošnja goriva i ako hoće da li znate koliko bi to bilo otprilike u postocima! Unaprijed zahvaljujem!

OPEL ASTRA F 1,4 i. – NISKO HVATA KUPLUNG

Poštovani! Prvo da pohvalim ovo što radite,svaka čast! Imam jedan problem,nadam se da ćete mi pomoći ili me barem usmjeriti na što da obratim pažnju. Imam opel astru f,motor 1.4 benzin(obični) 2001. godina sa prijeðenih 101000 tisuću km.Auto je savršen,ali već neko vrijeme me muči problem sa kvačilom. Problem je taj što kvačilo prenisko odvaja,onda se teže ubacuje u brzine,pogotovo u prvu i drugu.Znači kvačilo odvaja nisko(odmah na početku).Pomicao sam onaj vijak i maticu na sajli i neko vrijeme je bilo odlično ali sad se opet javlja isti problem.Sumnjao sam da se vijak pomakne u matici pa sam bilježio kako stoji i nije problem u tome.Znam da inače kvačilo proklizava,potroši se pa odvaja skroz daleko ali kod mene odvaja odmah na početku.Možete li mi reći što bi to moglo biti?Auto ima 101000 tisuću km.Što se tiče kretanja i vožnje sve je u najboljem redu,nema trzanja,podrhtavanja niti ikakvih čudnih zvukova. Oprostite zbog malo dužeg pojašnjenja,nadam se da sam Vam uspio objasniti svoj problem. Unaprijed veliko hvala!

MERCEDES C200 KOMPRESOR – LOŠE RADI NA LERU

Postovani gdine. Meicu. Posjedujem mercedes c200 kompresor sportcoupe 2001. god. Auto ima automatski sekvencionalni mjenjac. Moj problem je u tome sta u zadnje vrijeme, kad stisnem kocnicu,recimo cekam na semaforu,auto pocne turirati tj. gas ide od 500 do 1000 okretaja,cim stisnem gas auto se normalno ponasa. Tkd. kad stanem i auto bi trebao sam ici polagano naprijed,medutim i ovde se javlja trzanje zbog navedenog problema. Na kompjuterskoj dijagnostici putno racunalo ne daje nikakav problem,tj. javlja da je sve u redu. Inace auto ponekad radi dan dva bez sasvim normalno a zatim opet pocne turirati kad stisnem kocnicu. Da li mi mozete reci u cemu bi mogao biti problem. Unaprijed zahvaljujem na vase odgovoru.

OPEL KADETT 1,6 D – PALI SAMO NA GURANJE

imam kadeta 1.6d, ujutro nece da pali...zamjenim grijace onda opet sledece jutro nece da pali i izgori grijac...tada ga na guranje upalim i on pusi plavi dim dok se malo ne ugrije onda prestane da pusi.i imam osjeca da slabije vuce.

FORD FOCUS 1,6 16V – MOTOR NERAVNOMJERNO RADI

Poštovani gospodine Meić. Posjedujem ford focus 1.6 16v 2008god.sa prijeðenih 56000 km. Zabrinjava me nemiran rad motora u praznom hodu i vibracije koje se na trenutke osjete u kabini i to najviše u sjedalima. Takoðer sam sada za hladnijih dana primjetio da povremeno izbacuje oblak bijelog dima na auspuh. Auto inače dobro pali i vuče te nema nikakvih problema u vožnji. Ranije je bilo problema sa paljenjem koje je uklonio ovlašteni servis,i tada su očistili injektore,zamjenili svječice,instalirali noviji softver,provjerili bobine,pumpu goriva,tlak goriva i kompletnu dijagnostiku motora,ali i dalje je ostao problem nemirnog rada u praznom hodu. Što bi moglo biti uzrok? Molim Vas za vaše stručno mišljenje i savijet. Unaprijed vam se najljepše zahvaljujem!