FORD FOCUS 1,6 TDCI – PROBLEM S TURBINOM

Imam ford fokus TDCI 2006god,1,6 80 KW!Auto je preslo 123000 km!Naime proslo ljeto kad smo bili u hrvatskoj auto je izgubilo snagu(VUCU) odvezla sam ga u Split u fordov servis gdje mu je promjenjeno crjevo intercoolera,filter ulja ,motorno ulje i senzor 1415606(oznaka senzora) I bila sam zadovoljna uslugom i radom,auto je islo kao novo i neko propuhavanje je radjeno!Naime ove godine za uskrs kad smo se vracali iz Hrvatske stajali smo u koloni tj.na jednom mjestu punih 5 sati(to se desilo na ulasku u Frankfurt)i kad smo krenuli auto je ponovo izgubilo snagu(vucu).Na poziv adac je konstatovao da auto nemoze dalje da je otisla turbina!Auto sam odvezla u fordov servis gdje mi je receno da moram mjenjati turbinu,pumpu za ulje,crjevo od ulja,vezna crjeva,dihtung,filter za ulje,usisno crjevo,motorno ulje,neki prsten "O" nesto u vezi odvoda zraka(mislim neka metalna cijev)cijena te cjevi 115 eura.Medjutim radi veoma velike krajnje cijene svega sa radom ja napravim veliku gresku i auto odvezem kod majstora( nas covjek koji inace radi u jednom servisu)da mi uradi privatno naravno radi manje cjene rada.On je to sve promijenio osim pumpe za ulje jer kao to nije potrebno!receno mu je kao da ce dobiti garanciju za te dijelove u fordovim auto dijelovima!poslije toga ja promijenim u fordovom servisu jos partika filter i sve sto uz to ide krajnja cijena partika filtera i ostalo sto ide pri mjenjanju partika filtera je sa radom me kostala 1250 eura!i nadam se sad je sve uradjeno!Odlazim u kolovozu u hrvatsku i kad sam se vratila drugo jutro vozeci na posao cujem da mi je turbina pocela zavijati i naravno auto izgubi ponovo snagu!poslije mjnenjanja turbine i ostalog to se desilo nakon predjenih cirka 2000 km!I posto zlo ne ide nikad samo u fordovim auto dijelovima mi kazu da nemam garanciju jer mi nije radilo ovlasteno lice!Molim vas ako iz ovoga moga izlaganja mi mozete reci zasto se ponovo pokvarila turbina i koji su moguci uzroci kvara turbine?Radi se otome da sam previse do sad ulozila u auto nekih 3-3500 eura i nebi ga rado sad prodavala,ali se bojim da ponovo sve uradim( sad bi sve uradila u servisu )i da mi se ponovo desi.Mozete li mi vi pomoci sta da radim,zasto se opet sve isto ponovilo i koji su moguci uzroci.Bila bih vam veoma zahvalna na odgovoru! "

FORD FIESTA 1,8 D – ZRAK U GORIVU

Ford Fiesta 1.8 D 91 godina Nedugo sam kupio navedeni auto i imam problem prilikom paljenja motora dok je hladan, a problem se isto javlja dok je motor još vruč, ali dok odstoji neki 20 min. Inače mašina ne troši ulje, ne dimi itd.. Auto ima ugraðen pred filter, znači prije glavnog filtera jedan mali koji je proziran. Primjetio sam da u njemu nema nafte, pa sam zamjenio orginalno crijevo sa prozirnim te izbacio pred filter da vidim kaj se dešava. Iz rezervara vuče gorivo, ali tu i tamo u gorivo je neki mjehurič zraka, nekad malo više nekadništa, a nekad malo. E sad bi me zanimalo dali je to normalno? Inaće auto dobro radi i ide dobro. Kad se ugasi iz filtera počnu izlazit mjehuriči zraka i polagano izlaze sve nekih 2 min, do tog vremena gorivo otiðe u rezvar. Ja sam mislio da je otišao vakum nepovratni ventil na pumpi visokog pritiska, ali sam uzeo bocu i u nju stavio naftu, spojio na filter crijevom, sve ozračio i auto je normalno palio, nije se vračao zrak iz filtera i nije gorivo otišlo iz crijeva. Nadam se da sam dao dovoljno informacija zs dijsgnozu problema, Unaprijed zahvaljujem!

FIAT SCUDO 1,9 D – SPOJKA

Pozdrav Gosp.Meic imam jedan problem radi se o fait skudo 1.9 obicni dizel motor 51kw,peugeot motor 2003 god.proizvodnje.Problem je ovaj na 135000 km je promijenja spojka ili set kvacila kod sevisa,nakon toga mjenjac nije isti,kad je auto u brzini tj.kad se vozi nema nikakvog zujanja,kad se auto izbaci iz brzine pocinje zujanje,da bi ponovnim pritiskom kvacila do kraja zujanje prestalo,i tako stalno.Pri saltanju brzina nema problema,naravno vrsili smo reklamaciju,ljudi u servisu su rekli da treba pogledati lezaj u mjenjacu,i opet cijeli set kvacila mjenjati.Napominjem da do zamjene kvacila tvornickog,nije bilo nikakvog zujanja,tek nakon zamjene se pocelo cuti,auto je presao od za mjene 25000 km,mislim da je servis napravio nekakvu gresku i nece da priznaju da su pogrijesili,jer kakve veze ima lezaj u mjenjacu sa druk lezajem na spojci,Mozete li mi pomoci jer vise ne znam sta da radim s tim autom.Unaprijed zahvalan.

VW PASSAT 2,5 TDI V6 – TEŠKO PALI , NEMA SNAGE

Skoro sam uzeo passata v6 2.5 tdi 110 kw, presao je 27800km, 99god. Nije mi imao vucu i teze je palio, zamijenio sam protekomer, sad ide bolje ali nije to ono sto sam očekivo, povuce fino pa od 3000 obrtaja kao da ga nešto zagusi. A sto se tice paljenja, pali dobro kad je niža temperatura i upali grijače, kad malo stoji 3,4 sata neupali grijace onda vergla 5-10 sekundi i izbaci malo dima.Išao sam kod par majstora i priključivali su ga na dijagnostiku, ne pokazuje nikakvu grešku i različita su im mišljena. Molim vas za pomoć, moželi se prepravit da se grijči pale uvijek. unapred zahvalan.

MAZDA 626 DITD – ZABRINJAVAJUčE LUPANJE

Mazda 626 DITD, 90 KS Imam jedno pitanje u vezi mazde, a to je: Od 2000 do 2500 okretaja motor pocne proizvoditi zvuk lupkanja kao da metal tare od metal. Ispod 2000 i iznad 2500 okretaja to nije slucaj. Dok sam osluskivao motor dok je hauba otvorena, zvuk dolazi otprilike 10-ak cm udesno od poklopca ventila, dakle na strani suprotnoj od remena i remenica motora.

FIAT PUNTO 75 SX – TROŠI PUNO ULJA

Posjedujem Fiat Punta-sx 75 i imam problem sa motorom trosi mi ulje i mjerio sam kompresiju motora prvi klip ima 10 bara, drugi klip 14 bara, treci klip 11 bara i cetvrti klip 9 bara. Mozete li mi reci koliko treba da ima kompresiju. Motor normalno radi i vuce bez problema ali mi trosi previse ulja na prevezeni 500 km potrosi pola kg ulja.