FORD ESCORT 1,6 16V – TERMOSTAT

Poštovani, posjedujem ford escort zetec 1.6 16v 93.g. oko 200.000km prijeðenih, motor očuvan. Promjenio sam termostat jer je stari ostao otvoren, kazaljka pokazuje da je temperatura motora normalna, grijanje je ok. Prije je unutra bio termostat od 88°C a sada je od 92°C, takvog sam jedino mogao kupiti, original za forda je. Jedino što sada primječujem da mi se češče pali ventilator od kilera, jer u kabini imam jednu žaruljicu koju sam spojio na motorič tako da mogu vidjeti kad se pali ventilator. Sada kroz zimu će to možda i biti ok, ali po ljeti mislim da možda nebude dobro. Zanima me jel ta temperatura od 92°C u nekakvim normalnim granicama ili je to previše za taj motor, jer čujem od ljudi da su ti motori dosta osjetljivi na pregrijavanje, pa da nebi došlo do nekakvih neželjenih oštečenja. Pozdrav, i unaprijed se zahvaljujem na odgovoru.

FIAT GRANDA PUNTO 1,9 MULTI JET – čUDNE GREŠKE

Fiat Grande Punto 1.9 Multijet sporting Postovanje... Vozio sam auto na dijagnostiku i imam par pitanja o greskama koje sam pronasao na njemu. 1. Senzor polozaja bregaste osovine električna greška ( šta je ustvari tu kvar,da li moram promeniti senzor ili se to moze rijesiti na neki drugi način i da li će to naškoditi autu ako ga ne promjenim s vremenom ) 2. Magnetski ventil za povrat ispušnog plina neplauzibilno (ovo stvarno ne razumijem o cemu se radi :D ) 3. Signal za brzinu unazad stalno isključen (da li je i tu u pitanju neki senzor i da li se to moze rijesiti. Hvala unapred !

FIAT PUNTO 1,9 D – TEŠKO PALI

Postovani g.Meić Imam fiat punto 1.9 D 2000 god. preko ljeta radi odlicno,cim nastupe hladniji dani,pocnu problemi sa paljnjem... Ujutro se obvezno mora paliti na kabele,s tim da u voznji pocne trzati i gasi se...Moram naglasiti da dodje par dana kada opet normalno radi,medjutim dogadja se kada ga ugasim da on jos par sekundi radi i onda se ugasi,i nakon toga nema sanse da ga upalim bez kabela... Unaprijed se zahvaljujem!!!

SKODA FELICIA 1,3 i. – GASI SE NA LERU

Imam Skodu Feliciju 1,3 1996.g. Kad se motor zagrije prilikom zaustavljanja vozila, tj. nakon pritiska na kvacilo motor se ugasi. Motor se normalno pali i radi. Molimo vas za savjet.

YUGO 55 – NE RADI IV CILINDAR

Imam yuga 55 1989 godina motor je radio odlično do jučer kad sam primjetio da dok ga upalim,teško prvi momenat prihvača gas, i crkava mi u leru.Probao sam svječice i četvrta mi ne radi,promjenio sam svječicu i kablove,i razvodnu kapu,ali nema razlike u radu motora kad skinem kabal sa četvrte svječice. Sve četri svječice su čiste,bjele i suhe. Na prve tri dosta dobro radi u vožnji dok ne pustim gas onda crkava. U četvrtom kablu ima struje. Unaprjed HVALA....

TOYOTA RAV-4 2,0 i – PLINSKI SUSTAV

Postovani , Zelija bih znati dali se moze ugradit plin u Toyota RAV 4 ,2010 g proizvodnje 2.0 kubika motor 156 konja ,bez vecih posljedica za motor . Navodno da je problem kod izgaranja plina da je suh i da zbog toga izgarju ispusni ventili. Ukoliko smatrate da se moze ugradit plin ,zamolija bih vas da mi recete koji bih mi preporucili i koja je cijena ugradnje. S stovanjem , Josko