SKODA OCTAVIA 1,9 TDI – VODA U KABINI

poštovani u škodi oktaviji 1.9 tdi na suvozačevom mjestu za noge nalazim dosta vode ., (prozor zatvoren, nije propustio oko vrata sve suho samo dolje gdje se noge stavljaju tamo se stvori bara vode) hvala na odgovoru

SAVJETI – RAčVA

Mijenjao sam račvu na glavi motora i pokvrio indikator antifriza. Promjenio indikator ( stavio novi i orginalni ), a auto i dalje ne pali....što bi moglo dalje biti......

VW GOLF IV 1,9 TDI – MOTOR NEMA SNAGE

Poštovani, Molim Vas za pomoć, imam problem sa autom WV Golf 4 1.9tdi(crveno i) 1998.godište. Naime problem se javio pre 3 meseca kada je auto prestao da vuče tačnije ponašao se kao običan dizelaš a ne TDI. Majstor je zamenio "jeger ventil", auto je vukao malo bolje, ali se sada opet javlja isti problem. Njegov savet je bio da isključim protokomer i vidim kako će da vuče, navodno ako bude vukao bolje onda je protokomer, a kao vuče isto onda je famozni "jeger ventil". Kompletan remont turbine je raðen pre 10 meseci (čišćenje i servis propelera). Molim vas da me posavetujete kako da rešim problem. Unapred se zahvaljujem na odgovoru. Srdačan pozdrav

ALFA ROMEO 145 T.S. – NEMA SNAGE

Postovani gospodine Meicu, imam Alfu R. 145 1.4TS, 98.g.(136000km) Za 5 godina voznje, koliko je imam, nije bilo skoro nikakvih problema, sem zamijenjenih nekoliko potrosnih djelova. U poslednjih pola godine desava mi se da, kad ubrzavam, da mi do 2500rpm nekako "proguta" gas a onda onako "povuce". Ista stvar se desava i kad onako startujem "sportski", pa naglo poklapam gas, ubrzanje je dosta ujednaceno dok se na 5000rpm desava naglo "posustajanje". Da napomenem, u zadnje vrijeme mi pali na malo duze verglanje, inace radi u leru mirno, ne trza u voznji.. Zamijenio sam svjecice NGK misleci da cu rijesiti problem ali nista. Sta mislite u cemu je problem ? Uzgred, koje biste mi ulje preporucili za taj motor - zbog varijatora, (kao bolje resenje od fabricke Selenie), za otprilike slican novac? Hvala Vam, veliki pozdrav!

OPEL VECTRA 1,9 CDTI – čUJE SE TURBINA

Poštovanje. Posjedujem Vectru 1.9CDTI 74kW iz 2008 godine sa 50.000 preðenih kilometara. Auto je redovno servisirano sa odgovarajućim Opelovim uljem LL-B-025. U posljednjih 2.000 km čuje se fićukanje turba isključivo na obrtajima od 1200 do 1500 i to ukoliko je potuna tišina u vozilu u prvom i drugom stupnju prijenosa. Prilikom otvorene vožnje nije moguće ništa čuti. Kad se vozilo zagrije intenzivnijom vožnjom zvuk više nije moguće čuti iz kabine. Provjereno je da se ne radi o crijevu turba. Zasad nema pojačavanja intenziteta zvuka. Lokalni servis mi je predložio skidanje turba i čišćenje pjeskarenjem. Kakvo je vaše mišljenje o mogućim uzrocima i ima li razloga za brigu. Puno hvala na vašem entuzijazmu.