FORD ORION 1,4 GL – ZAŠTO SE UGASI ?

Postovani gosp.Meic,imam problem sa Ford Orionom,1984.god,1,4 GL,1271 Cubika,51 Kw,motor je potpuno u redu,ne trosi ulje,u zadnje vrijeme kada ga upalim ,radi par minuta i onda se ugasi,poslje izvjesnog vremena desava se isto.Pumpa za gorivo je nova i kada skinem crijevo sto vodi na karburator i startujem benzin ide pod mlazom.Skidao sam elektroniku na razvodniku paljenja(posto nema platina) i izmedju metalnog kucista i nozica sam mjerio otpor : 1 i kuciste 00(kratki spoj),2 i kuciste 0,05 Oma i varira dodje na 0,01 Oma,3 i kuciste 1 to jest beskonacni otpor,4 i kuciste 6.65 oma.Na ovoj elektroniki je radio besprjekorno dok nije pocelo da se desava gore navedeno.Stavljao sam drugu el.iz polovnog razvodnika i kod njega je 3 i kusiste u kratkom spoju .Auto upali ,radi minut dva i ugasi se.Da li treba da kupim novu elektroniku posto nemam parametara za vrijednosti iste.Hvala vam velika na savjetu koji ce nadam seuskoro stici .PS vozim novijeg Forda dizela ali Orion mi je legao i zao mi ga je baciti !!

VW GOLF IV 1,9 TDI – NE REAGIRA NA KLJUč

Poštovani, imam golf 4 1,9 TDI 2004. Jučer kada sam stavio ključ u bravu nije uopće dao kontak. Ništa se nije dogodilo ni kada sam okrenuo ključ samo tišina. Nisu se upalile lampice niti podigao mjerač benzina ništa. Radio je upalio. Svjetla su radila. Svjetla na kontrolnoj ploli takoðer. Pokušao sam par puta vaditi i stavljati ključ i nakon jedno desetak pokušaja uhvatio je kontakt i uspio sam upaliti auto. Jutro opet ista priča. Što se dogaða?? Hvala Pozdrav

VW GOLF V MOTION 2,0 TDI PD – čUDAN ZVUK KOD KOčENJA

Imam golf v 4motion 2.0tdi 2005g 136 tisuca km s napravljenim redovnim servisima i velikim servisom. Odnedavno sam prvi put iskusio ga vozit po snijegu, i pri naglijem kočenju desilo mi se da je pedala kočnice počela podrhtavat i varačat mi se snažno natrag i počela bit sve tvrða, toliko da sam ju mogo jedvice centimetar pritisnut.Zvuk je bio kao da se nešto lomi(primjerice zvuk kad se snažno lome zupčanici) i toliko glasno da su se zvuk i vibracije osjetle snažno u autu. Auto mi nakon toga i dalje normalo koči i pitao sam okolnog mehaničara i rekao mi je da je to normalno. Htio bi napomenut da sam i druge aute vozio po snijegu i probavao naglo kočit i proklizavat ali tako nešto još nisam doživio. DALI BI MOGAO BIT PROBLEM S ABSom ili nečim drugim?

VW GOLF II – LAMPICA AKUMULATORA

pozrav.vidim da imate skoro na svako pitanje odgovor i sigurno ste vrhunski znalac i to mi je drago, vec imam problem ako se vec moze nazvati problemom,gori mi sijalila od akumulatola non stop.obicno je gorila dok se gas ne doda ali sada ostaje i nakon gasa,izdubi ona mozda 50%jacine ali gori,pačli kao i prije i ne osjeti se na svjetlima da su umanjila.auto je golf 2,hvala unaprijed

VW GOLF IV 1,9 TDI – TRESE VOLAN

Pozdrav. Imam golf 4 1.9 tdi. Prije par mjeseci sam mjenjao prednji lijevi kineticki zglob u kompletu, i odmah posle toga su poceli cudni zvuci na tom tocku prilikom kocenja, kao da nesto grebe ali ne konstantno vec u jednakim intervalima,a onda je poceo i upravljac da trese cak i pri malim brzinama. Kada sam otisao u servis promijenili su disk plocice i obradili diskove jer su kao bili dobri. Posle toga nakon 200 km imam isti problem. Molim za vas savjet i unaprijed hvala.

VW PASSAT 1,9 TDI – RADNA TEMPERATURA

Gospodine meicu Dali je moguce da se momtor ne moze ugrijati tj dostignuti radnu temperaturu da bi otvorio termostat. Kada radi na mjestu na ler gasu za koliko treba da ugrije motor da bi otvorio termostat? naime ja sam cekao petnaestak minuta i nije otvorio , a to sam utvrdio tako sto sam video da donje crijevo koje ide od termostata do hladnjaka je i dalje hladno. e sad moje pitanje je dali je to normalno i sta moze biti uzrok ovome da se motor ne grije . Da napomenem termostat sam promenio i stavio novi originalni, termo davac na glavi promenjen takodje novi, pumpa za vodu je menjana pre 8 000 km takodje nova. sta moze biti problem i kako da utvrdim dali termosta otvara (ako nije ispravno ovo kao sto sam ja proveravao to jest da se ugrije crijevo od termostata do hladnjaka) rec je o passatu 1.9 tdi AFN, 81 kw, 1999 god.