VW SHARAN 1,9 TDI – NE RADI GRIJANJE

dobar dan postovani meic!treba mi jedan savet .pre nedelju dana sam kupio sharan 1.9 tdi 1999 god.sta se desava nemam grejanje u kolima onda sam nazvao prodavca koji mi je prodao auto reko mi je da nema unutra termostar !sta se desava cim ukljucim grejana u autu upali mi se ventilator kod motora ali cim pritisnem eco stednja onda ugasi ventilator zeleo bih da znam dali moze stvarno da bude da je do termostata posto mi je receno da nema termostat unutra ili je nesto drugo u pitanju !hvala najlepse

RENAULT SENIC 1,9 DTI – BIJELI DIM

IMAM JEDAN PROBLEM SA RENAULT SCENICOM 1.9 DTI 72 KW 2000 GODIŠTE. PRILIKOM HLADNOG STARTA POJAVI SE BIJELI DIM AUTO SJAJNO PALI I VUćE SKORO SAM ZAMIJENIO ULJE I FILTER I SIPAO SAM MOBILE1 5W30 SINTETIćKO ULJE KOJE SAM KUPIO U AMERIćKOM PX-U KAD RADI MIRAN JE MOTOR NEMA VIBRACIJA SAMO ME ZABRINJAVA ZAŠTO DIMI KAD SE UPALI I DODA GAS. SKORO SAM BIO NA TEHNIćKOM PREGLEDU I NA MJERENJU GASOVA POKAZAO JE 0.1 DA NAVEDEM DA JE VOZILO PREŠLO 210 000 KM I SVE JE REDOVNO SERVISIRANO U RENOLOVOM SERVISU UNAPRIJED ZAHVALAN.

VW GOLF III 1,9 TDI – SERVO VOLAN

Poštovani, Imam golf 3 96 god dizel. kada pada kiša i kada idem skrenit punim u desno ili lijevo volan je skoro zakočen jedva ga okrečem. možete li mi reći šta treba promijeniti. Hvala

SAVJETI – KAKO SPOJITI ŽMIGAVCE ?

Ovako! Spajam struju na Piaggiovom Apecaru p2. Problem je kod kontrolne lampice žmigavca. Žmigavci rade naime kontrolna lampica radi probleme. Prije je bio bimetalni relej s 3 pina. Sad imam relej iz Fiat una koj takoðer ima tri pina. I njemu je potreban + i masa. Kontrolnu lampicu sam spoio na izlazni signal ili + za žmigavce i na masu. Ali lampica mi ostaje stalno upaljena kad su žmigavci isključeni. Kako spoiti pravilno kontrolnu lampicu?

OPEL OMEGA 2,0 16V – TEŠKOćE S AUTOMATSKIM MJENJAčEM

Poštovani, zamolio bih vas zasavjet kako da dijagnosticiram stanje u kome se nalazi automatski mjenjač. Radi se o Opel omegi 1995.god. 2.0 16v, 265000 km, automatik. Automatski mjenjač se tijekom vožnje uglavnom ponaša normalno te uglaðeno šalta, ovisno o režimu vožnje. Nekada se osjeća miris spaljenog ulja a, vezano s time ili ne, mjenjač slabije lovi i poteže, kao da ima malo vibracija tada u području mjenjača. Pogledao sam ispod auta i ugledao uljne mrlje motornog ulja(ne crvenog kao onog što ide u A/T-e) koje brzo nastaju i cure izmeðu motora i mjenjača. Primjetio sam da je ulje curilo ispod dih. pokl. ventila i to obilno. To sam sanirao. 1. pitanje: Da li je moguće da je ulje koje se slijevalo niz mjenjač uzrokovalo proklizavanje i "proklizavanje" A/T mjenjača?-budući da svježeg ulja još ima po cijelom motoru i mjenjaču odogora, ustručavam se to prati. Meh. stanje motora je vrlodobro. 2. pitanje: Pošto nema pokazivača ulja u A/T-u kako onda provjeriti razinu ulja, i kako ga, po potrebi, doliti? Zahvaljujem Vam na savjetima koji su se, u ranijim slučajevima, ispostavili točnim u dijagnozi.