PEUGEOT 307 2,0 HDI – NEMIRAN NA LERU

Najprije da vas pozdravim i pozdravim Vas na ovom nacinu kojim pomazete nama, koji imamo probleme sa autima. Imam peugeot 307 2.0 hdi, 2004 g.prvi problem je tokom rada u u mjestu mijenja rad,malo lagano zatrese i smiri i opet tako. drugim problem je taj sto je jako bucan unutra.ponekad mi lici na one stare mercedese. veliko hvala.

AUDI A4 2,0 TDI – CRNI DIM I TEŽE PALI

Molim vas za pomoć,imam audi a4,2005.g,2.0 tdi,ima 108236 preðenih km,kad je hladan lijepo pali,a kad se ugrije uvjek vergl po 3 sekunde,zamjenio sam senzor tipline i ništa.Dalje isto,a sad mi je poćeo dimiti jako crni dim.Kad se vozim ponekad ide lijepo ništa ne dimi,a ponekad neprimi gas i jako crno dimi i ko da nema snage.Ato mi se zna desiti izmeðu 1000 i 2000 okretaja,tada i znam osjetiti podrhtavanje motora,

RENAULT SENIC 1,9 DCI – TEŠKO PALI KADA JE ZAGRIJAN

Imam Renault Scenic 1.9 dci 2002. god. proizvodnje. Kada je automobil hladan pali bez problema, no meðutim kada se temperatura motora podigne treba mu cca 10-15 sekundi da upali i to iz drugog pokušaja, a kada se motor ohladi opet normalno pali. Auto sam odvezao na dijagnostiku gdje nisu utvrðeni nikakvi kvarovi, osim što sam popreporuci majstora repariraoi očistio sve brizgaljke, no meðutim problem se ponavlja.Molim Vas za vaše mišljenje, i uputu što mi je dalje činiti. Unaprijed hvala!

FORD MONDEO – ODGOVORI PREOPćENITI ?

poštovani mislim da su odgovori u svezi ford mondea (benzinac)na temu: "auto nekad pocukava, trokira, kao da mu nešto na kratko zaustavi gorivo il neki od cilindara ne dobi na vrijeme iskru, preopćeniti s obzirom da se to velikoj većini vlasnika automobila dogaða. osobno sam barem 10 puta probao rješavati problem. i ništa. mora postojati konkretan i jedinstven odgovor. ovako samo plaćam servise i mijenjm dijelove koje ste spomenuli a opet isto.ford mora znati u čemu je kvaka. hvala D.R.

OPEL VECTRA 1,8 i. – NEPRAVILNO RADI MOTOR

Opel Vectra1.8 2002 godina upali normalno a kad se ugrije počinje nepravilno raditi i to na oko 1500 okretaja. Upada u safe mode.Grešaka ima više, od leptira gasa, programiranje ECU,a stalna je MAF senzor. Kada se auto ohladi i resetira normalno radi i onda ponovo.Motor je X18XE, ECU Siemens.Molim za pomoć. Unaprijed Hvala.

AUDI A3 1,9 TDI PD – ZAMAŠNJAK S DVIJE MASE

Postovani imam jedno pitanje za vas.Skoro sam kupio audi a3 tdi crveno i,131 ks,2002 godiste presao 168000 km.Pitanje je sledece:kad upalim motor i kad ugasim motor se zatrese.Posle paljenja motora nakon jedno 4-5 minuta motor krene da vibrira sve jace i cuje se neko lupanje oko motora.Kad se doda malo gasa sve se vrati na normalu.Motor i turbina su ispitivani pc dijagnostikom i svi parametri su uredu,cak sta vise.Sto se tice spoljnog izgleda turbina je suva i oko nje ne postoji ulje,kao ni ispod poklopca motora.U voznji ne postoji nikakav problem sto se tice rada motora ili turbine.Moj serviser kaze da je posledica povecane vibracije i zvuka plivajuci zamajac koji je istrosen i koji se menja na 150000 koliko propisuje fabrika.Pa bi ovim putem zamolio vas za misljenje oko tog lupanja koje da napomenem ne postoji uvek pri duzem cekanju nakon paljenja motora u leru,znaci pri duzem praznom hodu. Unapred hvala na odgovoru.