VW GOLF V 2,0 TDI – TOPI TEŽE PALI
Postovani, Imam dva pitanja. U pitanju je vozilo Golf V 2.0 TDI Sportline, 2004. godina proizvodnje. 1. Problem prilikom paljenja - Kada palim auto, a topal je motor, znaci vozio sam ga u skorijem periodu od prije pola sata ili manje, motor vergla nekih 5-6 sekundi i nakon toga upali. A recimo, kad se ohladi motor, ako recimo auto nije vozen nekih sat-dva, auto pali iz prve, bez ikakvih problema, ne vergla motor uopste, i nema nikakvih smetnji prilikom paljenja. Jos sam i primjetio, kada auto ne bude vozen nekih 10-ak sati, motor pali iz prve ali prilikom paljenja kada motor "sastavi" prvi put, poprilicno motor ima jak trzaj kad "sastavi" da upali, to mi se obicno desava ujuto kad palim motor "prvi put" u toku dana... Pretpostavljam da je vjerovatno u pitanju alnaser, kod mene je alnaser marke Valeo. Kontaktirao sam VW-ov servis telefonskim putem i traze mi da zamjenim citav alnaser i da im dam svoj stari... Da li postoji mogucnost, ako je do alnasera, da se samo zamjene istroseni dijelovi u njemu... 2. Kada naidjem na neku neravninu na kolovozu lupka mi nesto u desnom prednjem tocku, imam osjecaj kao da tocak ima lufta i propada kad naidjem na udubljenje ili neravninu. Telefonskim putem sam kontaktirao VW-ov ovlasceni servis, rekli su mi da su seleni 90% u pitanju... Obzirom da poprilicno puno novaca uzimaju za ruke u ovlascenom servisu odlucio sam se da to zamjenim u nekom servisu koji nije ovlascen. pa me sad interesuje ima li kakva razlika u selenima za model trendline, confortline i sportline. Da li mi mozete reci kakvog su kvaliteta dijelovi Njemackog proizvodjaca SWAG??? Hvala i srdacan pozdrav...