RENAULT MEGANE 1,6 16V – LUPANJE OVJESA

Poštovani, molim Vaše mišljenje u vezi opisanog problema. Radi se o R Megane 1.6 16V iz 2003.godine. Unazad par dana pojavilo mi se lupkanje prilikom vožnje s prednje desne strane. U servisu je ustanovljen kvar unutarnje spone volana (desne) koja je odmah zamijenjena. Takoðer sam prema preporuci odmah zamijenio i kuglu vilice na istoj strani te je nakon toga provjeren i centriran ovjes. Nažalost, lupkanje nije prestalo, a mehaničar ni naknadnim provjerama nije uspio ustanoviti odakle lupkanje dolazi. Bezuspješno je isprobavao i na dizalici i na kanalu. Dok auto stoji nemoguće je prouzročiti lupkanje identično lupkanju neispravne spone volana. Provjereni su svi ostali dijelovi ovjesa (kape amortizera,balans štanga,sponice,sami amortizeri,letva volana,svi gumeni dijelovi...) te nosači motora. Vozilo nije nikad bilo udareno i redovno je servisirano od prvog dana. Lupkanje se javlja u normalnoj vožnji neovisno o smjeru upravljanja i brzini kretanja. Unaprijed hvala na Vašem mišljenju. Lijepi pozdrav!

RENAULT LAGUNA 2,2 TD – CRNI DIM

Poštovani,posjedujem lagunu karavan 1997 god 2,2td,napravljna generalka prije nekih 300km ali problem je u tome što baca crni dim u leru i u vožnji i povremeno mi trza, pa bi vas molio da mi kažete što da prvo pogledam jer neznam više što da radim

RENAULT THALIA 1,5 DCI – TEŠKO PALI

Poštovani gospodine, imam problem kod Renault Thalia 1,5 dci 2003 god.Prešao 111000 km. Problem je u tome što mi se u zadnje vrijeme teško pali ili se nikako neda upaliti pogotovo nakon što vozim jedno vrijeme, napravim od par minuta stanku i nakon toga jedva ga upalim, a ako ga i upalim motor radi kao s pola snage, počne cukati i ugasi se. U toku vožnje kada stanem na semaforu promjeni se zvuk motora , zatrokira i kao da će se ugasiti,i onda se normalizira, a u par slučajeva se i ugasio. Do sada u zadnjih njesec dana promjenio sam filter zraka, filter goriva, očišćen rezervoar goriva, RVG ventil promjenjen, GTM senzor (senzor mrtve gornje točke ) promjenjen, ali opet se isto sve dešava. Grijači su isto promjenjeni nedavno. Molim Vas odgovor u čemu bi bio mogući problem toga što mi se dešava, osim da servisiram još Bosh pumpu? U razgovoru s ljudima čuo sam da je jedan imao iste probleme i da je u pitanju bio katalizator, da li je to isto moguće? Pozdrav i zahvaljujem na odgovoru.

VW GOLF IV – MALI HLADNJAK

Poštovani! Da vas odmah pohvalim za strpljenje i zahvalim na vašim odgovorima koji nama amaterima puno znače. Javio mi se problem nha golfu 4, pušta vodu pored suvozačevih nogu kada se upali ventilacija na autu pa mi se čini da je riknuo mali hladnjak. e sad me zanima jel to teško promijeniti i da li se mora vaditi kompletna prednja armatura u vozili? ako mi to možete malo pojasniti bio bih vam zahvalan. Pozdrav

RENAULT CLIO II 1,5 DCI – KOJI AKUMULATOR

Postovani g.Mejicu, zanima me koje ulje (koja oznaka) je najbolje sipati u Renault Clio II, 1.5 DCI, 2002 god. i koliko litara treba nasuti, i na koliko predjenih kilometara treba mjenjati ulje. I drugo pitanje, ja u autu trenutno imam akumulator od 55 ampera pa me zanima da li treba da stavim jaci akumulator, auto sam kupio pre par dana. Hvala unaprijed

VW PASSAT 2,0 TDI PD – NISKI LER GAS

Gospodine Meiću, već smo kontaktirali i hvala na odgovoru. Imam još jedno pitanje: Može li se pojačati ler-gas na passatu 2.0. TDI 140 ks iz 2007. god. sa DSG mjenjačem? Naime, kada je topal radi na 720 obrtaja tako da svaki put kada krećem s mjesta, nakon što odpustim kočnicu i dodam malo gas, on malo "cukne" pri kretanju. Sa mjenjačem nema nikakvih problema. Kada ga ujutro upalim hladnoga, radi malo pojačanim gasom, vjerojatno pod "čokom" tako da mu je broj obrtaja oko 800 i tada kada odpustim, kreće bez ikakvog "cukanja" tj., bestrzajno. Hvala na vašem odgovoru i sretno u vašem radu.