FIAT PUNTO 1,9 D – TRESE U LERU

postovani gos.Meic imam fijat punta 19D 2002g auto pali od prve ali ponekad zna dase zatrese na leru,kad ga vozim onda mi cuka tj.kad ga vozim 50-60 i drzim istu brzinu.na semeforu zna su ugasiti ili stuca u radu .iza sebe ispusta crni dim

VW PASSAT 2007 – ŠTO NAPRAVITI

Poštovani! Posjedujem passata 2007 godina sa prijeðenih 110000km,u posudi sa rashladnom tekućinom vidljivi su tragovi ulja koji stvaraju tamni obruč na posudi u visini tekućine,kad se skine čep posue vidljivi su tragovi antifriza na čepu (u obliku mjehurića).Rashladna tekućina je uvijek na istom nivou,ulje u motoru je na istoj razini,radna tem.motor je uvijek na 90,kompresija motora je: 1: 31,5 2: 31,2 3: 30,9 4: 31,1

VW GOLF V – SERVISIRANJE VOZILA

poštovanje,pitanje o servisiranju golfa V-ice..(04god.140tkm) kada se i svako koliko rade veliki a kad mali servis auta,koji bi se dijelovi mjenjali i do koje bi se otprilike cijene kreće servis u neovlaštenom auto servisu..hvala

ALFA ROMEO 146 BOXER – SPOJKA PROKLIZAVA

Imam alfu 146 1.6 boxer,kvačilo ponekad kad krećem puno trese i visoko je.Imao sam i prije toga alfu na kojoj sam menjao kvačilo i na njoj sam menjao set kvačila i kvačilo je opet bilo malo višlje i proklizvalo je i sa novim setom.Interesuje me dali je otišao i zamajac i koliko košta ? Auto je prešao 185.000 km. Hvala !

FIAT STILO 1,9 JTD – TEŽE PALI

Imam stila 1.9 mjt 2005g. tek sam ga kupio i prilično sam zadovoljan ali to još neću da komentarišem jer ga vozim tek par dana.Već drugi dan sam primjetio da auto ujutro neće da upali na prvom pokušaju već tek iz druge ali nema dugog verglanja.Sledeće jutro sam probao da upalim kontakt čekajući da pumpa nabije gorivo pa vratio ključ pa ponovo dao kontakt i onda je auto upalilo iz prve.Tako mi se stalno ponavlja pa bih vas molio za mišljenje jer sam se već svega naslušao i ništa nije pozitino ali mi motor ekstra vuče ine čini mi se da je do njega pogotovo što je to poznato dobar multijet

PEUGEOT 206 HDI

Posjedujem pegota 206 hdi,primjetio sam prilikom 3,4 brzinom kad dam naglo gas koda proklizava lamela,gas naglo skoci auto isto ide vratim gas smanjim tek tad primjetim kako lagano prima vuce. Spojka kvacila mi je normalna odvaja,pa me zanima ako je lamela istrosena dal samo lamelu promijenit,il i potisnu plocu,il mozeli bit da potisna ploca snage nema pritiska zbog tog da proklizaje lamela.Molim vase cijenenjo misljenje.